2013-11-18, 00:41
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Med allt de vita så lär du inte behöva mer än en 5W glödlampa för att lysa upp hela stället

Inte så farligt då den står vid bakdörren, värre om de stått vid framdörren.

Fast som jag förstår det så är just det själva entréingången? Om man kollar på planritningen...
Eller går man in från altanen rakt in i vardagsrummet?
Senast redigerad av ace_sec 2013-11-18 kl. 00:43.
Citera
2013-11-18, 00:49
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Fast som jag förstår det så är just det själva entréingången? Om man kollar på planritningen...

Man kan nog gå båda vägarna, men det ser ju ut som om gästerna skulle gå via framsidan. Dvs, över altanen och genom vardagsrummet. Så, att tvättmaskinen står i "hallen" gör ju ingenting, när gästerna ändå aldrig går den vägen. Jag hade dock ställt in den i badrummet eller klädkammaren.
Citera
2013-11-18, 00:53
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Man kan nog gå båda vägarna, men det ser ju ut som om gästerna skulle gå via framsidan. Dvs, över altanen och genom vardagsrummet. Så, att tvättmaskinen står i "hallen" gör ju ingenting, när gästerna ändå aldrig går den vägen. Jag hade dock ställt in den i badrummet eller klädkammaren.

Helt sjuk planlösning hehe. Själva pilen som mäklaren placerat ut på planritningen visar att just "baksidan" är tänkt som huvudingång. Vet inte hur arkitekten tänkte men.

Bäst vore nog att ha själva gästtoan som litet tvättrum? I en två;a behöver man ju bara ett badrum känns det som =)
Citera
2013-11-18, 01:06
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Jag gick på texten som stog under bilden"Från hallen nås uteplatsen på baksidan!"
http://media.fastighetsbyran.se/10001728.jpg

En av bilderna visar parkeringsplaster, altan och nåt som kan va ett vardagsrum.
http://media.fastighetsbyran.se/10011840.jpg
Citera
2013-11-18, 03:24
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hsebbe
Fredrik Ljungberg ska sälja sin kåk i Halmstad. Inte riktigt min smak med allt som blänker, främst i köket. Uteplatsen och poolen var bättre!

http://bovision.se/Beskrivning/131150511

Vad tror ni för pris? 6-7 milj?

Intressant att det är pantbrev på 3.65 millar. Rimligen borde han tjänat tillräckligt för å casha den utan å blinka...
Citera
2013-11-18, 04:49
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jag skulle inte stå ut ens 48 timmar i den där lägenheten, skulle nog yxmörda någon bara för att få lite färg på de anemiska väggarna... Fast de försökte spexa till det lite med en röd papperskorg på toaletten.

Slätstruket, intetsägande, ängsligt och trist är vad det är.
Annonsen säger Hovås, men det krävs antagligen västlig orkan för att man ska känna lukten av havet. Ska man in till stan så blir det bussbyten eller trängselskatt.
Man bor granne med stora vägen, 158.
Golfbana finns, några km bort, på andra sidan vägen. Där borta sägs det också finnas ett hav.
Mataffär, ICA, frisör och liknande finns kanske 3 km bort.

Allt blir ditt för två miljoner!

Men gillar man att plocka svamp så borde läget vara perfekt.

Vem fan har kommit på idén med blanka vita golv?
Citera
2013-11-18, 09:10
Medlem
Moffins avatar
Inte kikat in här på ett tag då jag varit sjuk, hoppas ni haft en härlig helg

http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-palange-kalix-kommun-stenbackvagen-6-3979761

Det är i alla fall inte dyrt. Tyvärr är dock badrummet ur funktion
Citera
2013-11-18, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Intressant att det är pantbrev på 3.65 millar. Rimligen borde han tjänat tillräckligt för å casha den utan å blinka...

Pantbrev försvinner inte, de finns kvar i fastigheten även om det inte är några lån uttagna på de. Antagligen han Fredrik själv inga lån, utan pantbreven är uttagna av tidigare ägare.
Citera
2013-11-18, 12:53
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Inte kikat in här på ett tag då jag varit sjuk, hoppas ni haft en härlig helg

http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-palange-kalix-kommun-stenbackvagen-6-3979761

Det är i alla fall inte dyrt. Tyvärr är dock badrummet ur funktion

Det ser ut som att de glatt börjat renovera, men bara slutat mitt i. Är liite väl mycket att fixa innan man kan säga att det är i ordning.
Citera
2013-11-18, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Playtime1
Pantbrev försvinner inte, de finns kvar i fastigheten även om det inte är några lån uttagna på de. Antagligen han Fredrik själv inga lån, utan pantbreven är uttagna av tidigare ägare.

Fast nu verkar han ju ha "ritat" och byggt huset själv? Så den förklaringen håller inte riktigt...
"Designad drömvilla av Fredrik Ljungberg"
Citera
2013-11-18, 14:02
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playtime1
Eller så har han belånat pga någon typ av skatteplanering.

Eller så kanske han har en dyr fru, kanske därför han säljer också.
Citera
2013-11-18, 14:03
Medlem
Cliffords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kramiz1
Fast nu verkar han ju ha "ritat" och byggt huset själv? Så den förklaringen håller inte riktigt...
"Designad drömvilla av Fredrik Ljungberg"
Byggnadsår 1987, om -och tillbyggt 2006. Fanns antagligen ett mindre hus på tomten tidigare som Freddie har designat om till oigenkännlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in