2013-11-10, 17:23
  #1081
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spirdala
Han är en pajas av den högre graden.

Har aldrig varit nått och kommer aldrig bli något.

Allsvenska är hans nivå.

Fattar inte vad city ser i honom.

Pajas? Låter som du har något personligt emot honom.
Citera
2013-11-10, 17:34
  #1082
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spirdala
Han är en pajas av den högre graden.

Har aldrig varit nått och kommer aldrig bli något.

Allsvenska är hans nivå.

Fattar inte vad city ser i honom.

20 mål på 23 matcher i Holland som 20-åring, då är man väl ändå något.
Klart han är lovande men svårt att säga vad de här 1.5 årens frånvaro från A-lags-fotboll gjort.
Citera
2013-11-10, 17:37
  #1083
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
20 mål på 23 matcher i Holland som 20-åring, då är man väl ändå något.
Klart han är lovande men svårt att säga vad de här 1.5 årens frånvaro från A-lags-fotboll gjort.

Som 19-åring.
Citera
2013-11-17, 23:05
  #1084
Medlem
Nebulins avatar
Ny intervju med John Guidetti: http://www.tv4play.se/program/fotbollsklipp?video_id=2487664

Vet inte riktigt om något nytt framkom; han säger att han vill spela fotboll i M. City eller något annat lag när han får frågan om ett klubb-byte kan bli aktuellt till vintern. Slog mig igen hur mycket killen bryter, lite komiskt. Vet att farsan har italienskt ursprung, och att han spenderat många år i Afrika, men han låter som om han kommer från betongen.
Citera
2013-11-17, 23:17
  #1085
Medlem
ZlatanManias avatar
Kul att det äntligen kommer lite positiva nyheter kring honom.

På senaste tiden har man tänkt ifall det inte vore lämpligare att byta om tråden till "Guidetti vår nya Bojan Djordjic med undantaget att John presterade som 19-åring".

Att redan börja snacka snacka om en VM plats för Guidetti är att ta ut hundra saker i förskott, för det första är vi inte ens kvalificerade och för det andra har inte John spelat sen i april förra året och för det tredje kommer han inte få tillräckligt med speltid i City.
Citera
2013-11-17, 23:24
  #1086
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Kul att det äntligen kommer lite positiva nyheter kring honom.

På senaste tiden har man tänkt ifall det inte vore lämpligare att byta om tråden till "Guidetti vår nya Bojan Djordjic med undantaget att John presterade som 19-åring".

Att redan börja snacka snacka om en VM plats för Guidetti är att ta ut hundra saker i förskott, för det första är vi inte ens kvalificerade och för det andra har inte John spelat sen i april förra året och för det tredje kommer han inte få tillräckligt med speltid i City.
Om sverige går till vm så tycker jag att Guidetti borde komma med i truppen, de brukar väl ta med 5 anfallare så då tycker jag att Zlatan,Elmander,Toivonen,Hysen och Guidetti borde vara de fem anfallare som Erik Hamren tar ut.
Citera
2013-11-17, 23:27
  #1087
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Om sverige går till vm så tycker jag att Guidetti borde komma med i truppen, de brukar väl ta med 5 anfallare så då tycker jag att Zlatan,Elmander,Toivonen,Hysen och Guidetti borde vara de fem anfallare som Erik Hamren tar ut.

Hoppas han byter klubb i januari då. Spel i något jävla reservlag tar ingen till VM.
Citera
2013-11-17, 23:31
  #1088
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Om sverige går till vm så tycker jag att Guidetti borde komma med i truppen, de brukar väl ta med 5 anfallare så då tycker jag att Zlatan,Elmander,Toivonen,Hysen och Guidetti borde vara de fem anfallare som Erik Hamren tar ut.
Beror ju på hans egen form.

John ska inte ha nån som helst sorts förtur för att han "spelar" där han gör, får han minimalt med speltid ser jag inte vad han kan bidra med, en jokerroll möjligtvis men att vi ens spekulerar om en kille som varit långtidsskadad och som det varit helt tyst om en längre tid säger en del om vårt anfall idag
Citera
2013-11-18, 00:40
  #1089
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Beror ju på hans egen form.

John ska inte ha nån som helst sorts förtur för att han "spelar" där han gör, får han minimalt med speltid ser jag inte vad han kan bidra med, en jokerroll möjligtvis men att vi ens spekulerar om en kille som varit långtidsskadad och som det varit helt tyst om en längre tid säger en del om vårt anfall idag
Skulle nog vara bra om han kunde lånas ut till nån mindre klubb i PL där han kanske kan få mer speltid och komma bra matchform.
Citera
2013-11-18, 02:09
  #1090
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Skulle nog vara bra om han kunde lånas ut till nån mindre klubb i PL där han kanske kan få mer speltid och komma bra matchform.
Absolut. Måste iofs inte va PL för den delen.

Feyenoord skulle väl säkert ta emot honom med öppna armar och Eredivisie kanske vore bättre för John. Utlåning i januari vore i alla fall optimalt.
Citera
2013-11-18, 17:38
  #1091
Medlem
Villons avatar
Enligt den här texten påstår alltså U21-landslagets förbundskapten att han startar mot Malta i morgon. Matchen tv-sänds, så förutsatt att det här stämmer erbjuds alltså alla en möjlighet att se honom i aktion med egna ögon.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/u21/article17865201.ab
Citera
2013-11-18, 17:50
  #1092
Medlem
elmatador27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebulin
Ny intervju med John Guidetti: http://www.tv4play.se/program/fotbollsklipp?video_id=2487664

Vet inte riktigt om något nytt framkom; han säger att han vill spela fotboll i M. City eller något annat lag när han får frågan om ett klubb-byte kan bli aktuellt till vintern. Slog mig igen hur mycket killen bryter, lite komiskt. Vet att farsan har italienskt ursprung, och att han spenderat många år i Afrika, men han låter som om han kommer från betongen.


Han är väl som de andra helsvenska spelarna (Kristoffer peterson också t.ex) Som gillar att bryta utan någon som helst anledning även om de bodde i de mest svenska områdena i Sverige..

Men hans statistik talar själv för honom. Fantastisk i Holland och när han väl var i storform kom infektionen. Att han sedan i klippet försöker att dissa Zlatan gör honom till en stor pajas... Han har pratat lite för mycket tycker jag. En framtida landslagsspelare iallafall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in