Citat:
Ursprungligen postat av
GenesisP
Jag tror inte heller hon har fejkat papperna, tycker dock att det hela ser lite märkligt ut. Lite ostrukturerat för att komma från en läkare.
Hon kan visa och tjata om sina diagnoser tills hon blir blå i ansiktet, mig kommer hon aldrig att övertyga. Hennes AS, DID, schizofreni och ADHD är ju feta skämt.
Det är lika löjligt som när hon "citerade" ur vad hon påstod var sin journal.... Man kan ju fråga sig varför hon nöjde sig med att skriva av istället för att bara fotografera det rakt av? Kanske för att "journalen" var påhittad av henne själv....
Dessa papper har hon ju bildbevis på, men vad bevisar det här egentligen. Som du och alla här säger så betyder ju att det hon har på "papper" inte behöver betyda att hon har nåt.
Sen skriver hon i ett svar i en kommentar på bloggen::
"hel drogfrihet betyder utan bens och andra piller. jag var utan det under tiden diagnoserna utreddes och ställdes.
jag hade ju inga mediciner alls under hemlösheten så jag var helt utan alla läkemedel när jag började utredas. min schizofrenidiagnos har ställt när jag var cirka arton första gången och också i samband med mina senare diagnoser. alltså sedan jag utretts ordentligt som vuxen har några olika läkare ställt den diagnosen. tre olika dom senaste åren.
Berny Pålsson
2013-11-16 | 17:46:19"
Helt utan mediciner och läkemedel när hon var hemlös och började utredas..... Glömde hon nämna heroinet hon sköt när hon var hemlös??? Eller räknas det som "hel drogfrihet" för Berny bara det inte är medicin?