2013-12-14, 15:41
Medlem
lilysues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rowsie
Okay. Kände mig tvungen att fråga iaf
Har kenneln varit med tidigare? I vilket nummer isf?
Känner mig lite smått naiv men jag kan inte låta bli att hoppas att b kan få hjälp med theus genom uppfödaren :-(
Är du verkligen intresserad så tar du och frågar SKK juridiska om A*yfields kennel är under utredning.
Citera
2013-12-15, 01:58
Medlem
shittingbrickss avatar
Jag kan meddela att skvallerbloggen kommer komma tillbaka och vara up and running inom de närmsta dagarna. Vi byter plattform bl a så det är lite jobb kring det. Om ni vill veta något eller komma med förslag till Bernys Bravader kan ni skicka PM till mig fr o m nu.
Citera
2013-12-15, 02:14
Medlem
Proximals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Nej exakt och THANK GOD för det. Att lägga pengar på att skicka henne till ett behandlingshem för att hon är uttråkad och okapabel att ta hand om sig själv hade fan varit barockt. Låt henne flytta in på ett gruppboende bara, det är knappast rocket science att det är vad hon behöver - personal som är tillgänglig dygnet runt och ett dagrum där hon kan sitta med de andra patienterna och dricka kaffe och diskutera banaliteter som "vem tar disken på torsdag" eller "hur roligt blir det att baka lussekatter med personalen till jul?"

Har tänkt på samma sak. Hon vrider grejer till sin fördel (se hur sjuk jag är!) samtidigt som hon säger emot sig själv. Som när hon skulle läggas in "akut" på psyk men när hon väl kom dit efter många dagar med letande av hundvakt där så skulle hon "vila upp sig". Det känns liksom inte så akut?
Dog lite då hon skrev nåt från psyk om att hon "denna gång inte skulle låta sig bli ompysslad". LOL, i vilket universum bor fröken B egentligen? Åk på spa istället!
Citera
2013-12-15, 11:51
Medlem
Hej Bernan,

Undrar vilka mediciner du får nu? Allt som allt alltså. Är lite nyfiken.

/Mia
Svar: jaha. Abilify,Ritalin, Xanor depot, clozapin, tegretol, imovane, stilnoct, nozinan.....tror det är dom.
Berny Pålsson

Tillåt mig att skratta, HA HA HAA! Hon anser sig själv vara drogfri när hon knaprar i sig FLERA narkotikaklassade mediciner. Hon skrev också att hon har slarvat med att ta neuroleptikan under 7 månaders tid, men hon skriver inte att hon slarvat med det andra. Klart hon vill ta Ritalin och benzopreparat. Dessutom är det så frustrerande att hon klagar på drogsug hit och dit (ja, drogsuget kommer nog alltid sitta kvar mer eller mindre) men att ha den typen av mediciner ökar suget istället för att ta bort när hon fortfarande är beroende av droger, för ja, medicinerna är hon beroende av.

Tips till dig Berny, lägg av med dina benzot och Ritalin så ska du se att du blir mer stabil. Efter en tid, kanske ett år eller så.
Glömde iofs bort att du inte gillar att ta tag i din psykiska ohälsa på andra sätt än mediciner så det kanske var ett dåligt tips, men men.
Citera
2013-12-15, 13:31
Medlem
Kardnialvokals avatar
Det är så komiskt att hon alltid måste lägga till "depot" efter xanoren trots att det är helt irrelevant.
Citera
2013-12-15, 14:10
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Det är så komiskt att hon alltid måste lägga till "depot" efter xanoren trots att det är helt irrelevant.

du får ursäkta en som inte är så insatt i olika mediciner, vad betyder depot?
Citera
2013-12-15, 14:18
Medlem
Den ger längre effekt och mildare, och blir inte pang på som andra kan göra.
Citera
2013-12-15, 16:30
Medlem
Någon som har sett hennes senaste video på Instagram?
Hon filmar sig själv och säger:
"Ni har skapat en seriefigur.... Berny... Men vill ni veta en hemlis.... Hon är inte jag"

Samtidigt ser hon väldigt... borta ut? Hon verkar inte helt klar i huvudet,
varken vad man ser och vad hon säger.
Citera
2013-12-15, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nijichou
Någon som har sett hennes senaste video på Instagram?
Hon filmar sig själv och säger:
"Ni har skapat en seriefigur.... Berny... Men vill ni veta en hemlis.... Hon är inte jag"

Samtidigt ser hon väldigt... borta ut? Hon verkar inte helt klar i huvudet,
varken vad man ser och vad hon säger.

Ha, ha!
Hon har flera gånger skrivit att vi ser henne som en "seriefigur", att vi bara ser "seriefiguren Berny" och inte den "riktiga" Berny. Men jag tror hon inte har riktig koll själv på vem eller vad hon är. Hon framstår som kroniskt förvirrad och lever sitt så kallade liv genom en pinsam internet/blogg-såpa där hon bara skämmer ut sig själv.
"Seriefiguren" har hon allt skapat alldeles själv. Pajas-kvinna.
Citera
2013-12-15, 17:27
Medlem
Helvete!

Har precis kollat in hennes instagram. Det fanns ju fler videos, och nu har det ju brunnit i skallen på kvinnan! Den där "snart är det jul"-videon och Theus-videon där hon säger "bäääääbis"...

Jag tar tillbaka det jag sa om att Berny åkte in på psyket i onödan, hon hör hemma där helt klart.
Citera
2013-12-15, 18:06
Medlem
Kom på att jag glömde fråga detta i förra inlägget jag skrev:
För en mängd sidor bak sedan hittade ju någon här Berny på en sida för suggardaddies. (Var inne på den och kollade och det stod om slynigt sex och annat) Kom det fram om det verkligen var hon som lagt in annonsen eller om det var någon som hade jävlats?
Citera
2013-12-15, 18:57
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Helvete!

Har precis kollat in hennes instagram. Det fanns ju fler videos, och nu har det ju brunnit i skallen på kvinnan! Den där "snart är det jul"-videon och Theus-videon där hon säger "bäääääbis"...

Jag tar tillbaka det jag sa om att Berny åkte in på psyket i onödan, hon hör hemma där helt klart.

Man hör dock hur hon har förstört rösten helt, lyssnar man på dokumentären så låter hennes röst mer len, medan nu är den mer raspig och sönderrökt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in