Citat:
Ursprungligen postat av
Lalajlaj
När det gäller VB så hävdar KJ att han inte visste om att hon hade ett förhållande med MB, han påstår att han trodde det var slut. Men konversationer mellan KJ och VB påvisar annat, att han kände till detta.
KJ säger även att han inte är svartsjuk och har haft öppna förhållanden tidigare. Men VB och KJ hade inget förhållande, de var bara vänner och det var dessutom bara KJ som ville att de skulle vara mer än vänner. Sex som de eventuellt har haft är under påverkan av alkohol och förmodligen ren kompissex.
Han verkar ha haft en och annan relation med det verkar inte som någon av dessa har varit friktionsfria. Det kan vara som du säger att sex är viktigt för KJ, vilket hans besök hemma hos ett ex talar för när han ville gosa och hon avböjde så var det tv för hela slanten. Han kanske har svårt att acceptera ett nej.
Nu är det fler som vittnat om att KJ inte är svartsjuk och faktum är att VB, nästan direkt i en konversation, skriver att "jag vill mer" till KJ, som han undrar över. VB skojar sedan bort det, men nog ligger det i hennes natur att spela på sex, om än så lite.
Sedan kan man ju undra om KJ:s dator, där det "värsta" polis hittat och åklagare trycker på, ska vara slagningen på "hundens annatomi". Det har jag också gjort och fått fram exakt samma bilder. Jag har dessutom tryckt fram dem.
Man tycker att de borde hittat lite blodiga bilder på tjejer, ja blod öht, kroppsdelar, tortyrscener och en och annan snuff-film, men de lyser med sin frånvaro. Inte ens ett besök på "slangens" sida står att finna.
Hade min dator befunnit sig i Boden hade jag med säkerhet suttit åtalad, då jag letat efter "cut off hands", bloody hands och en uppsjö bisarra googlingar för att se om jag hittar några suspekta sidor.
Alla slagningar på KJ, VB m fl. och djupdykningar i "slangens" med följe hemska sidor.
Hur många av er har en så tam dator som KJ? Du?