2013-11-15, 11:52
Medlem
Imthisnices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 888poker
Och hur hamnar mördarens dna under offrets naglar?

Många olika vägar. Tänk om vi visste det!
Citera
2013-11-15, 11:54
Medlem
Quarrels avatar
Här kör Massi Fritz ett fult trick.
Citat:
Ursprungligen postat av NSD
- Detta är ytterligare en uppgift där 22-åringen far med osanning. Han gör det för att förklara DNA:et kring vristen.
som förklaring till varför KJ säger att de hade sex. Men han berättade om sexet 27/6, sid 1892, och fick veta om DNA:t på vristen 24/9, sid 2031.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imthisnice
Haha där sa du dagens sanning! Och jag har nästan mött fler sådana än psykisk sjuka
Vadå är man psykiskt sjuk menar du för att man har en diagnos?
Citera
Bannlyst
Citat:
Många olika vägar. Tänk om vi visste det!

Och en väg är att offret klöst mördaren som då gör sig av med bevisen, dvs händerna.
Citera
2013-11-15, 11:55
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Lagen är svår där.
För de får heller inte hindra någon ifrån att införskaffa ett husdjur.

Sen bör man göra det humana och städa, jag håller med

Tror inte boendestödjarna behöver ta ansvar för sådant "patient" skaffat sig i efterhand. Hade KJ haft hund i samband med sin inskrivning i LSS hade insatserna beaktat hundens skötsel. Allt handlar om beviljade insatser.
Citera
2013-11-15, 11:55
Medlem
Imthisnices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandoraaa
Vadå är man psykiskt sjuk menar du för att man har en diagnos?

Nej verkligen inte, jag har min erfarenhet mest inom psykiatrin så var mer en dum formulering ifrån min sida. Ber om ursäkt.
Citera
2013-11-15, 11:56
Medlem
Theforeigners avatar
Och här har vi du ennu en typisk D&D från dagen plädering:

Ulrika Schönbeck fortsätter: "Jag talade om (50-årige älskaren) och att han inte har utgjort någon fara för Ploys liv. Han har under utredningens gång pekats ut som gärningsman då det påståtts att han har haft motiv. Vi menar att något sånt motiv inte finns. Han har velat ha kvar henne i hans liv och inte gjort något avslut med henne. "Han vill ha en normaliserad kontakt med Ploy och var enligt egen uppgift lite smickrad av hennes intensiva uppvaktning. Han saknade också hennes kontakter när hon inte hörde av sig"

men, men ,men...:

FUP 997

Förhör med MB den 24 maj 2013:

Den 26 april skriver Ploy "är det på riktigt att du vill döda mig, hata mig" Micke tror inte att han har sagt ngt sådant till henne. Han är ganska säker på att han inte har sagt detta till henne. Han tvivlar starkt på att han sagt detta men han kan ha sagt "att han vill ha bort henne från sitt liv". Micke har sagt detta till Ploy när de har träffats och han velat göra slut.

âr Ulrika Schönbeck trovärdig här???

NOPE! och det finns OÄNDLIGT MÅNGA liknade manipulationer av sanningen i D&Ds plädering.
Citera
Medlem
Citat:
"Har det hänt något lägenheten måste kroppen ut från lägenheten. Den måste ut innan 7 maj då LSS kommer för att städa".
säger dom på slutpläderingen.

Borde hunderna inte hittat likdoft i lägenheten ifall kroppen legat där 3dagar?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Här kör Massi Fritz ett fult trick.

som förklaring till varför KJ säger att de hade sex. Men han berättade om sexet 27/6, sid 1892, och fick veta om DNA:t på vristen 24/9, sid 2031.

Berättade han den 27/6 hur dnat hamnade på vristen eller var det en efterkonstruktion?
Citera
Medlem
Imthisnices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 888poker
Och en väg är att offret klöst mördaren som då gör sig av med bevisen, dvs händerna.

Ja
Citera
2013-11-15, 12:00
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NSD
- Det måste vara sängen... Varför ett duschdraperi över sängen? Jo, för att dölja något... Något är anmärkningsvärt i den här uppgiften...
KJ skulle alltså ha fått hjälp med att bära ut sängen med något att dölja. Men vem bär omkring på en säng med något i? Man tar ur madrass och allt som väger innan man bär.
Citera
2013-11-15, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaktfarfar
säger dom på slutpläderingen.

Borde hunderna inte hittat likdoft i lägenheten ifall kroppen legat där 3dagar?
De hade inga likhundar i lägenheten bara blod hundar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in