2013-11-16, 12:36
Medlem
Sven-Dufva1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mphummer
Nepp det är alles! Glöm inte att ta ut simkortet om du har 4G!

Vad ska du sälja den för?
Tack!

Menar du varför eller till vilket pris? Jag behöver finansiera en laptop, men det blir inte kul att skiljas från paddan Hoppas få drygt 350 € för den.
Citera
2013-11-16, 12:43
Medlem
mphummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Dufva1
Tack!

Menar du varför eller till vilket pris? Jag behöver finansiera en laptop, men det blir inte kul att skiljas från paddan Hoppas få drygt 350 € för den.

Tänkte på pris, sålde min ipad 3 16gb 4G för 3000:- för någon vecka sedan och bytte upp mig till en ipad air 32 gb.
Citera
2013-11-16, 23:15
Medlem
techno_the_kings avatar
Var på Siba idag och kände på Ipad Air och jag var inte direkt förtjust i den smala "ramen" då tummarna ligger på huvudskärmen bla om du håller den lodrätt och i övrigt så var allt sig likt (förutom att IOS 7 var installerat)
Det blir nog inget byte ändå då jag är nöjd med bla ramen på Ipad 3 & 4 och de väger ju knappt något heller, Ipad 3 & 4 känns även på något sätt stabilare än vad Air gjorde.
Citera
2013-11-16, 23:56
Medlem
mphummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Var på Siba idag och kände på Ipad Air och jag var inte direkt förtjust i den smala "ramen" då tummarna ligger på huvudskärmen bla om du håller den lodrätt och i övrigt så var allt sig likt (förutom att IOS 7 var installerat)
Det blir nog inget byte ändå då jag är nöjd med bla ramen på Ipad 3 & 4 och de väger ju knappt något heller, Ipad 3 & 4 känns även på något sätt stabilare än vad Air gjorde.

Gällande ramen så har apple tänkt på att tummarna ligger vilande på skärmen istället för ramen. Så skärmen reagerar inte på tummarna ö.h.t

Vikten va en riktig dealbreaker för mig, läser mycket e-böcker på den och nu med airen är det fan mindre vikt än en riktig bok.

Gick från en ipad 3 till air och har inte ångrat mig en sekund!
Citera
2013-11-23, 06:37
Medlem
chrilLs avatar
Har haft min nu i drygt tre veckor, funkar svinbra i de flesta lägen, kul med kamera med.

Bytte från iPad 1 gen wi-fi 32gb, till iPad Air 128gb. Fylld med 90gb prylar..

Det enda struliga är egentliges min gopros fel.(silver hero3), som måste uppdatera mjukvaran på så jag kan föra över direkt till Ipaden för redigering osv. Men det är som sagt goprons fel.. . Behöver pc...

Är i Asien 6-7 mån, perfekt för likn. Ändamål.
Citera
2013-11-25, 19:01
Medlem
Funderar på att köpa en Ipad Air. Måste dock fråga. Hur fungerar det med att föra över filmer via usb:n till paddan?
Citera
2013-11-25, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dozah
Funderar på att köpa en Ipad Air. Måste dock fråga. Hur fungerar det med att föra över filmer via usb:n till paddan?

In på datorn med filmerna sedan underlättar det om du skiter i itunes och kör det via VLC player eller liknande så du slipper konvertera.
Citera
2013-11-27, 18:35
Medlem
"Fredagen som bara kommer en gång om året.
Fredagen den 29 november är det dags för Apples speciella shoppingdag. Handla på webben eller besök en Apple Store-butik."

Är detta något de kört med tidigare? Isåfall hur generösa har de vart med rabatterna?
Citera
2013-11-27, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinler
Fredagen den 29 november är det dags för Apples speciella shoppingdag. Handla på webben eller besök en Apple Store-butik."

Är detta något de kört med tidigare? Isåfall hur generösa har de vart med rabatterna?

vart ser du detta?

NVM, hittade! ser ju onekligen intressant ut! Skriv om du hör något om det!
Senast redigerad av mrfjalar 2013-11-27 kl. 18:54.
Citera
2013-11-27, 18:55
Medlem
Morgonkrööks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrfjalar
vart ser du detta?

NVM, hittade! ser ju onekligen intressant ut! Skriv om du hör något om det!

Jag fick ett reklammail från Apple.
Citera
2013-11-27, 19:10
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinler

Det är Black Friday som äger rum varje år. Enligt mejlet kommer Apple ha gratis frakt, men vad mer för erbjudandena de kommer ha framgår inte. Men de brukar ju inte precis köra med rabatterade priser. Men vi får se.
Citera
2013-11-29, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Det är Black Friday som äger rum varje år. Enligt mejlet kommer Apple ha gratis frakt, men vad mer för erbjudandena de kommer ha framgår inte. Men de brukar ju inte precis köra med rabatterade priser. Men vi får se.

Riktigt fina rabatter på det mesta blev det. Ipad Air 16GB wifi för 4028kr tex, så har man tänkt köpa något så är det en bra dag för att passa på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in