Jaha ser nu att det aldrig blev något med HHS för killen
Gillar alla rekryteringar han har på G och alla kontor hans privata holdingbolag har världen över. Dessutom vilken jävla tomte som bara sitter på ett privat holdingbolag skapar en sån där hemsida om bolaget och skriver så där om sig själv i tredje person. Många privata holdingbolag med värden långt över miljarden som inte ens har en hemsida, då dom just är privata holdingbolag.
Alltså sidan där han beskriver sig själv är helt jävla priceless, kan inte beskriva hur otroligt mycket humor jag finner i allt han tillskriver sig själv:
The Chief Executive Officer of Van Banco, Mr. Olof Gustafsson, is a visionary entrepreneur with unique business acumen. This coupled with the expertise in the financial sector, strategic planning and business development helps him sketch out and accomplish short- as well as long terms goals. He spearheads the successful operations of Van Banco with a vast experience in the field of publishing, media and information technology.
Olof is a very diplomatic and discreet businessman and philanthropist with relationships stretching to a huge amount of key businesspeople in America, Europe and the Middle East. He has such a vast Rolodex of contacts and connections, that most business ventures can be conducted via his third party relationships.
Olof is extremely straightforward and pride himself in venturing into nothing but the best – best companies, best markets and best people. Unlike most business people after the recession, he has the patience and ability to work on major size deals that easily take many months to close. Olof’s main objective in any deal is to build strong relationships. Relationships that are strong will always last and will always be a personal gain as well as an asset in any company that you are dealing within or for.
A philanthropist by nature he perseveres to contribute towards social development and makes sure that the policies of Van Banco are in line with overall societal progress.
Please read our legal disclaimer, we DO NOT solicit investors funds for Van Banco, Intl. Van Banco solely serves as Mr. Gustafsson’s personal holding company.
Olof (har ingen aning om du är den riktiga eller ett trollkonto, men utgår ifrån att det verkligen är du som skriver här). Enda anledningen till att jag drivit med dig var när jag insåg att mycket av det du förmedlade var lögner. Första gången jag såg dig på TV tyckte jag det var bra med en person som vågade prata om sina ambitioner och hade driv. Lägger du ner mytomanin kommer du i fortsättningen bara bli hatad av anonyma losers på internet som inte är något att bry sig om.
Kom ihåg att folk når sin peak inom näringslivet kring 50-60 års åldern. Du har god tid på dig att studera, fundera på egna företag och söka investeringsobjekt.
Kom också ihåg att man kan inte börja sin karriär "på toppen". Någonstans måste man börja. Man lär sig mer av att ta jobb "på golvet" i fabriker eller liknande än vad du tror. Mats Qvibergs bästa tips till framgång är att just göra på det viset, dvs verkligen lära sig hur ett företag fungerar från det perspektivet.
Om man tittar i min bekantskapskrets på det personer som valt en Civilingenjörsutbildning kring något de verkligen älskar och sedan under studietiden taget en del skitjobb för att jobba ihop cash inför framtiden så har de nått väldigt långt i sin karriär. Jämför jag med de bekanta som skrapat ihop 20.0, pluggat HHS och vart alldeles för bra för "skitjobb" och sedan efter examen lagt ribban jättehögt när de söker jobb så har de inte gått lika bra. De flesta har fått springa hem med svansen mellan benen och tagit någon riktigt rutten trainee-tjänst medan andra har insett "the golden days" av finansmarknaden är över och förlängt kandidaten med en master.
Så bry dig inte om vad andra säger!
Svälj stoltheten och tro inte du kan bli fastighet-/råvaru-magnat på direkten!
Men behåll målmedvetenheten och kör!!!
Tja folket det är jag som har varit olof-trollkontot i tråden, jag gick ut med det men tråden blev rensad rejält av mod så ah... Men jag undrar om det är någon som har något skvaller om Olof alls? Har du sett han? Vad skriver han på facebook? Vad vill han göra? Går han i skolan? Vem bor han hos? Osv.
Eeeh jaha ursäkta för att jag inte läst 80 sidor. Jävla fåne. Läser du igenom hela tråden innan du postar? Antar att du är en av de arbetslösa som inte har något bättre för sig än att klanka ner på em sjuttonårig.
Eeeh jaha ursäkta för att jag inte läst 80 sidor. Jävla fåne. Läser du igenom hela tråden innan du postar? Antar att du är en av de arbetslösa som inte har något bättre för sig än att klanka ner på em sjuttonårig.
Han är inte sjutton. Han driver inte ett jävla dugg förutom en scamhemsida här och där. Han har inte några pengar alls. Ok?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!