2013-11-12, 06:04
Medlem
Tips på en fleshlight som är lite åt det tightare hållet? Vet inte vad mer man kan söka efter, stimulans mer än uthållighet?
Citera
2013-11-12, 20:48
Medlem
JGGRNT69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Tips på en fleshlight som är lite åt det tightare hållet? Vet inte vad mer man kan söka efter, stimulans mer än uthållighet?

Det finns ju Fleshlight STU (Stamina Training Unit) som ska vara till för att träna uthållighet. Den lär vara rejält trång efter vad jag kunnat läsa mig till. Har själv dock bara använt den vanliga Lotus varianten (Eva Angelina samt Teagan Presley's fittavgjutningar) och den tycker jag är tillräckligt tajt. Svårt att hålla sig många minuter med en sån.
Citera
2013-11-15, 19:37
Medlem
nussses avatar
Lutar åt en flashlight efter en massa velande. Jesse Jane ser ju bra ut så hennes fitta får det bli

En liten fundering. Brukar använda olivolja när jag handtrallar. Funkar det även till denna mackapär eller kan den ta skada på något sätt?
Citera
2013-11-15, 20:36
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nussse
Lutar åt en flashlight efter en massa velande. Jesse Jane ser ju bra ut så hennes fitta får det bli

En liten fundering. Brukar använda olivolja när jag handtrallar. Funkar det även till denna mackapär eller kan den ta skada på något sätt?

Ska vara vattenbaserat glidmedel till alla fleshlights. Annat glidmedel kan göra att fleshlighten kan ta skada, torkar ut etc.
Citera
2013-11-15, 21:18
Medlem
nussses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RNugent-Hopkins
Ska vara vattenbaserat glidmedel till alla fleshlights. Annat glidmedel kan göra att fleshlighten kan ta skada, torkar ut etc.
Ok. Någon som kan rekommendera en bra sådan?
Citera
2013-11-15, 21:20
Moderator
Arne.Ankas avatar
Budgetglidmedel är aco glidslem från apoteket, 50kr för 250ml.
Citera
2013-11-15, 21:46
Medlem
nussses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Budgetglidmedel är aco glidslem från apoteket, 50kr för 250ml.
"glidslem" låter ju upphetsande :P
Citera
2013-11-15, 22:05
Moderator
Arne.Ankas avatar
Flaskans utseende räcker för en del ska krokna, är det glidmedlet som sjukvården använder vid bl.a rektala undersökningar
Citera
2013-11-15, 22:25
Medlem
nussses avatar
Provade vattenbaserat när jag började med anala lekar och där fungerar det bra. När jag däremot runkat med det har det ganska snabbt torkat ut så man fått ta mer. Har även känts kletigt. Nu kanske detta var en dålig produkt. Minns inte vad den hette men fanns på pub. K-Y eller nått i den stilen. Är det samma sak med denna?
Citera
2013-11-15, 23:04
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
När jag däremot runkat med det har det ganska snabbt torkat ut så man fått ta mer.
NAckdel med alla vattenbaserade glidmedel men en lösfitta är lite instängd så det torkar inte ut lika snabbt, några droppar vatten kan få igång glidmedlet igen.

Citat:
Har även känts kletigt.
Kletigt visst men glidslemmet är väldigt lätt att tvätta bort, räcker att skölja med vatten, det gör du inte med silikon eller petroleumbaserade glidmedel.

K-Y jelly finns det ett glidmedel som heter men ingen erfarenhet av den.
Citera
2013-11-15, 23:07
Medlem
nussses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
NAckdel med alla vattenbaserade glidmedel men en lösfitta är lite instängd så det torkar inte ut lika snabbt, några droppar vatten kan få igång glidmedlet igen.

Kletigt visst men glidslemmet är väldigt lätt att tvätta bort, räcker att skölja med vatten, det gör du inte med silikon eller petroleumbaserade glidmedel.

K-Y jelly finns det ett glidmedel som heter men ingen erfarenhet av den.
Ok. Jag får väl testa. Har även kört med olivolja i billigare lösfittor med gott resultat men när man lägger ut en iofs inte galen men ändå hyfsad summa vill man ju inte förstöra den.
Citera
2013-11-16, 00:05
Medlem
JGGRNT69s avatar
Citat:
Ok. Jag får väl testa. Har även kört med olivolja i billigare lösfittor med gott resultat men när man lägger ut en iofs inte galen men ändå hyfsad summa vill man ju inte förstöra den.

Nej, olivolja kommer garanterat att förstöra fleshlighten. Jag brukar använda Klick, som säljs på typ alla apotek. K-Y är samma sak som Klick, du märker ingen skillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in