Citat:
Ursprungligen postat av
Krakatau1883
Personligen tycker jag STU'n är extremt skön, t o m bättre än Destroya.
Där tycker jag precis tvärtom. STU va bra men personligen föredrar jag faktiskt Destroya. Bra att veta dock att dessa 2 inte efterliknar hur en fitta ska vara utan dessa är mer intensiva. Som för mig blir det en mer kittlande effekt på ollonet. Dessa passar sig väldigt bra om inte är väldigt känslig medans de formarna som mer ska likna the real deal blir kanske inte lika bra om man runkat på mycket dagarna innan.
Jag hade en STU först men efter den gjort sitt blev jag sugen på att beställa en ny. Tidigare beställde jag från sinful som har bra priser på STU just då men nu ville jag testa någon av de andra för att se om det var skillnad men tyckte att de var rätt dyra jämfört med att beställa direkt från fleshlight själva, dessutom fraktfritt blev det fram till dörren i en diskret förpackning. Dessutom hade de en köp 3 sleeves betala för 2 kampanj (pågår forfarande). Tänkte what the heck & slog till på 3 st sleeves & visst är det skillnad på dem.
Det blev Destroya, Texas Tornado & mini-lotus. Mini-lotus är den jag tycker liknar mest the real thing men som sagt det gäller att man inte är för okänslig för då passar destroya bättre. För att få bästa känslan är det faktiskt viktigt att man värmer upp sleeven också. Tror många skippar det för att det kan vara lite jobbigt att vänta 10-20 min på att sleeven ska vara varm. Men det blir MYCKET bättre då. Det har kommit ut en fleshlight sleever warmer nu, beställde en precis från joyland. Bör komma senare i veckan & kan säga hur den verkar. Ska ta ca 5 min att värma upp sleeven till 40 grader.
Har ni några frågor angående de 3 sleevarna så är det bara att fråga på. Jag använde mig av (som jag skrev i ett tidigare inlägg) av
www.fleshking.net som är riktigt bra på att visa skillnaderna mellan de olika sleeve:arna. Som ni kan se där är både destroya & STU 5/10 på realism men 10/10 på intensitet.