2015-07-31, 10:04
Medlem
Wobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogpussy
Flight Pilot och Fleshlight® Pink Lady Stamina Training Unit, någon som vet något dessa två? Köpa båda?
mvh
Har en STU sleeve, ingen favorit. Tycker isf att stoya destroyah har en liknande känsla, men skönare pga variationen.
Citera
2015-07-31, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wob
Har en STU sleeve, ingen favorit. Tycker isf att stoya destroyah har en liknande känsla, men skönare pga variationen.
Vet du några bra lotus?
Citera
2015-07-31, 17:51
Medlem
Violettas mouth n pussy tycker jag är skönare än den äkta varan särskilt om man har mindre känslig kuk. Synd att materialet lätt spricker även med en medelstor kuk som min.
Citera
2015-07-31, 20:28
Bannlyst
Aldrig hört talas om... någon som har koll på lotus? Är alla lotus olika, eller känns dom likadant? Är dom skapta efter porrstjärnan borde dom ju kännas annorlunda. Rätta mig gärna.
Citera
2015-08-01, 09:58
Medlem
Wobs avatar
Det är bara utsidan som är avgjuten från tjejen. Så alla lotus är likadana inuti oavsett tjej. Så det är alltså bara sleevens namn som är intressant sett till känslan.
Citera
2015-08-03, 09:58
Bannlyst
En till noob fråga; STU är det stamina training unit det snackas om?
Citera
2015-08-04, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogpussy
En till noob fråga; STU är det stamina training unit det snackas om?

Ja, STU är Stamina Training Unit. Enligt prisjämförelsesiten lustfynd kan man nu få tag i den för 450 spänn vilket är riktigt billigt (http://www.lustfynd.se/sexleksaker/jamfor-priser/fleshlight-pink-lady-stamina-training-unit.107987.html)

Personligen tycker jag STU'n är extremt skön, t o m bättre än Destroya.
Citera
2015-08-04, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatau1883
Personligen tycker jag STU'n är extremt skön, t o m bättre än Destroya.

Där tycker jag precis tvärtom. STU va bra men personligen föredrar jag faktiskt Destroya. Bra att veta dock att dessa 2 inte efterliknar hur en fitta ska vara utan dessa är mer intensiva. Som för mig blir det en mer kittlande effekt på ollonet. Dessa passar sig väldigt bra om inte är väldigt känslig medans de formarna som mer ska likna the real deal blir kanske inte lika bra om man runkat på mycket dagarna innan.

Jag hade en STU först men efter den gjort sitt blev jag sugen på att beställa en ny. Tidigare beställde jag från sinful som har bra priser på STU just då men nu ville jag testa någon av de andra för att se om det var skillnad men tyckte att de var rätt dyra jämfört med att beställa direkt från fleshlight själva, dessutom fraktfritt blev det fram till dörren i en diskret förpackning. Dessutom hade de en köp 3 sleeves betala för 2 kampanj (pågår forfarande). Tänkte what the heck & slog till på 3 st sleeves & visst är det skillnad på dem.

Det blev Destroya, Texas Tornado & mini-lotus. Mini-lotus är den jag tycker liknar mest the real thing men som sagt det gäller att man inte är för okänslig för då passar destroya bättre. För att få bästa känslan är det faktiskt viktigt att man värmer upp sleeven också. Tror många skippar det för att det kan vara lite jobbigt att vänta 10-20 min på att sleeven ska vara varm. Men det blir MYCKET bättre då. Det har kommit ut en fleshlight sleever warmer nu, beställde en precis från joyland. Bör komma senare i veckan & kan säga hur den verkar. Ska ta ca 5 min att värma upp sleeven till 40 grader.

Har ni några frågor angående de 3 sleevarna så är det bara att fråga på. Jag använde mig av (som jag skrev i ett tidigare inlägg) av www.fleshking.net som är riktigt bra på att visa skillnaderna mellan de olika sleeve:arna. Som ni kan se där är både destroya & STU 5/10 på realism men 10/10 på intensitet.
Citera
2015-08-08, 00:01
Medlem
Jag letar efter en riktigt tight tonårsliknande lösfitta med gärna mycket stimuli att knulla på. Vi snackar tight som en högstadietjej som spelar volleyboll hela dagarna och inte låtit småpojkarna pumpa på henne för hårt ännu - vad för alternativ är bäst när det gäller riktigt trångt och vartifrån beställer man?
Senast redigerad av Skysymptoms 2015-08-08 kl. 00:36.
Citera
2015-08-08, 08:44
Bannlyst
Går det hitta något skön i deras prisklass, se länk? Har provat andra produkter av deras som vart gröna.
http://potensmedel.mamutweb.com/Shop/List/L%C3%B6svagina/11/1
Citera
2015-08-08, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skysymptoms
Jag letar efter en riktigt tight tonårsliknande lösfitta med gärna mycket stimuli att knulla på. Vi snackar tight som en högstadietjej som spelar volleyboll hela dagarna och inte låtit småpojkarna pumpa på henne för hårt ännu - vad för alternativ är bäst när det gäller riktigt trångt och vartifrån beställer man?

Har själv inte testat denna men den beskrivs ungefär som att ta en oskuld. Ta en titt, kanske kan va något för dig. http://www.fleshking.net/fleshlight-reviews/review-fleshlight-girls-heavenly-texture.php

"The Heavenly canal texture offers a magnificently diversified stimulation sensation which plays with extreme tightness and wideness and which furthermore feels very realistic. The Lotus node in the center of the canal ensures the necessary alternation and adds "the final kick" to the overall stimulation. If you have always wanted to know how a tight virgin vagina would feel, the Heavenly Fleshlight will provide you with a delightful answer."

Går den inte att hitta i svenskbutik så kan du alltid beställa från den officiella sidan. Det gjorde jag senast & gick väldigt bra
Citera
2015-08-11, 14:18
Bannlyst
Tjaba!

Så är det ganska meningslöst att köpa mer än 1 Lotus?
Låter mitt kommande köp bra,
1 lotus
1 flight pilot
1 stu

Skulle vilja se ett kort på Glimmers f.l samling

Är det vanligt att polare byt-lånar f.l's?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in