2013-11-15, 12:42
Medlem
succubusans avatar
"Massi Fritz tar också upp den sexuella självtillfredsställelse som 22-åringen ska ha ägnat sig åt natten mellan den 4-5 maj, det som enligt honom ska ha orsakat de svåra magproblemen."

Vad är detta för "sexuella självtillfredsställelse"? Som orsakat svåra magproblem...?! Det har jag helt missat.
Citera
2013-11-15, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av succubusan
"Massi Fritz tar också upp den sexuella självtillfredsställelse som 22-åringen ska ha ägnat sig åt natten mellan den 4-5 maj, det som enligt honom ska ha orsakat de svåra magproblemen."

Vad är detta för "sexuella självtillfredsställelse"? Som orsakat svåra magproblem...?! Det har jag helt missat.

Han ska med hjälp av smör kört upp en flaska i röven. Detta gav honom diarré säger han.
Citera
2013-11-15, 12:43
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moa-tove
Väldigt, väldigt många har skägg i nu för tiden i den åldern. Är väl nåt mode. Märkt av det på min son, hans vänner och många andra. Det spåret är omöjligt att spåra

Håller med, med det som skulle kunna vara intressant är ju bara vetskapen om någon annan befann sig i lägenheten med dem eller inte. Hade KJ skägg vid den tidpunkten?
Citera
2013-11-15, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosskirneh
Jag känner mig helt övertygad om att KJ kommer finnas skyldig, med all rätt. Han är mördaren. Hoppas psykfallet efter att ha blivit tilldelad sitt straff börjar prata och kan berätta var/om resten av VBs kvarlevor finns kvar så den stackars familjen kan få någon slags sinnesro.

"Tyvärr" är väl grabben såpass störd att han kommer dömas till sluten psykiatrisk vård istället för att skickas ner till Kumla på en riskbedömning för att sedan ta plats bland sina likasinnade, kallblodiga kvinnomördare. Det hade varit nyttigt för honom att få uppleva verkligheten när den är som mest grym under låååång tid framöver. Nu kommer han bli ompysslad, ha tillgång till internet och ha någon som tar hand om honom vid minsta lilla bekymmer istället.
Nja riktigt så är det inte att ligga på sluten psykiatrisk klinik. Det är tufft det med, skulle jag vilja påstå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av succubusan

En flaska i röven med smör på som misstänkt GM tillfredsställt sig själv med framför en p rulle då han kommit hem från brodern.
Detta gav honom diarré
Citera
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 888poker
Han ska med hjälp av smör kört upp en flaska i röven. Detta gav honom diarré säger han.

Kan inte du verifiera det så vi vet om han ljuger?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moa-tove
Väldigt, väldigt många har skägg i nu för tiden i den åldern. Är väl nåt mode. Märkt av det på min son, hans vänner och många andra. Det spåret är omöjligt att spåra

Har för mig att det var i början i tråden för några månader sedan och han utmärkte sig på något sätt. Han hade typ rött skägg.. Det var ju ett tag sedan! Var bara en fundering, han har säkert inte med det att göra! Tänkte om någon kunde minnas det..

Jo det verkar ju vara det bland pojkar
Citera
2013-11-15, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Lägg till KAN innan 20 minuter så stämmer det bättre, det kan också ta upp till en timme eller mer.

Om kroppen ligger inlindad i ett duschdraperi så är det långt ifrån säkert att någon kadavering går igenom. Ligger den i en säng så hamnar kadaverinet i sängen och kan således följt med sängmadrassen ut, som i Marinafallet.

Några 3 dagar har kroppen aldrig legat i lägenheten, om man bar ut något som man ville dölja så var det i sp fall en blodig säng och inte ett lik.

Du verkar påläst vilket jag inte är i det ämnet. Isåfall skulle det ju kunna vara så, men även om det är så är det fortf. konstigt att hon ändå hävdar lägenhet som mordplats utan klara bevis, utan mer en teori?
Citera
2013-11-15, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster

Jag väntade bara på detta. Nej, det får räcka att en läkare uttalat sig om att det inte ger dessa problem. Hur han nu vet det? Bara tanken ger mig magproblem.
Citera
2013-11-15, 12:47
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster

Det låter ganska osannolikt att man skulle få en långvarig diarée av detta, men var det inte en dildo?
Citera
2013-11-15, 12:48
Medlem
zero73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Och vad menar du att en uppgift om att han handlat smör har för nån betydelse, vad menar du att det skulle bevisa eller ens tyda på?

Fel länk; denna är rätt.

https://www.flashback.org/sp46149052

Du som är saklig och gärna argumenterar - hur förklarar du att MB ljuger och att han befinner sig annorstädes än vad han uppgett?
Citera
2013-11-15, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Det låter ganska osannolikt att man skulle få en långvarig diarée av detta, men var det inte en dildo?

Jag antar att diarréproblem startar högre upp i tarmsystemet? Jag vet inte. Jag är ingen läkare. Smör är kanske inte laxerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in