2013-11-15, 12:50
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaktfarfar
Du verkar påläst vilket jag inte är i det ämnet. Isåfall skulle det ju kunna vara så, men även om det är så är det fortf. konstigt att hon ändå hävdar lägenhet som mordplats utan klara bevis, utan mer en teori?

Det är en ganska vild gissning från hennes sida som jag inte alls tror på.

Apropå sängen, kan det vara så att föräldrarna faktiskt slängde sängen, men att KJ behöll sängmaddrassen. För om man läser Bosses förhör sånämner han en sängmadrass som står lutad mot en vägg.
Citera
2013-11-15, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Håller med, med det som skulle kunna vara intressant är ju bara vetskapen om någon annan befann sig i lägenheten med dem eller inte. Hade KJ skägg vid den tidpunkten?

Jag har för mig att jag sett bilder på att han hade lite fjun.. Den jag tänker på hade rätt mycket och det var inte KJ, utan en bekant eller kompis.. Han i fönstret med och airsoftskägget kopplade jag samman när grannen under vittnesförhören häromdagen! Hoppas ni förstår vad jag menar, då jag kan skriva lite osammanhängande😝
Citera
2013-11-15, 12:51
Medlem
zero73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Det låter ganska osannolikt att man skulle få en långvarig diarée av detta, men var det inte en dildo?

Tror ju inte hygienen på den dildon/flaskan var den allra bästa med tanke på KJs, milt uttryckt, oförmåga att i övrigt hålla rent omkring sig så det är väl snarare mer sannolikt än osannolikt eller?
Citera
Medlem
Citat:
Det låter ganska osannolikt att man skulle få en långvarig diarée av detta, men var det inte en dildo?
Nej en flaska sade han i rätten
Citera
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 888poker
Han ska med hjälp av smör kört upp en flaska i röven. Detta gav honom diarré säger han.

Ja men om han har klämt på flaskan och det kommit upp en del smör, så är det ju på sätt och vis ett lavemang, som ju ger diarré.
Citera
2013-11-15, 12:52
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Jag antar att diarréproblem startar högre upp i tarmsystemet? Jag vet inte. Jag är ingen läkare. Smör är kanske inte laxerande.

Ja precis, jag tror inte han har lyckats trycka upp en massa bregott i magsäcken, diarée är ju ett magproblem.
Citera
2013-11-15, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj

Apropå sängen, kan det vara så att föräldrarna faktiskt slängde sängen, men att KJ behöll sängmaddrassen. För om man läser Bosses förhör sånämner han en sängmadrass som står lutad mot en vägg.

Det har jag redan föreslagit idag, En madrass kan man spara lutat mot en vägg ifall någon vill sova kvar. Men en hel säng?
Citera
2013-11-15, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj

Så kan det ha varit eftersom KJ berättade att han gjorde ngn slags förvaring till sina vapen i den.
Mkt möjligt att det var madrassen som vars ut som ev hade blod eller annat på den.
Men det stämmer inte med storleken 170 cm
Liten madrass det!
Citera
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Det har jag redan föreslagit idag, En madrass kan man spara lutat mot en vägg ifall någon vill sova kvar. Men en hel säng?

Sorry, det har jag missat. Det är ju inte helt osannolikt och till och med mäjligt om man läser Bosses utsago.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Ja men om han har klämt på flaskan och det kommit upp en del smör, så är det ju på sätt och vis ett lavemang, som ju ger diarré.

Diarrén bör då gå över när "lavemanget" är klart. Hans diarré höll i sig. Men är smör laxerande då? Jag tänker inte prova!
Citera
2013-11-15, 12:54
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:

Mamman hade kastat dem.
Citera
2013-11-15, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Håller med, med det som skulle kunna vara intressant är ju bara vetskapen om någon annan befann sig i lägenheten med dem eller inte. Hade KJ skägg vid den tidpunkten?
Jag håller med, det kan ha vari någon mer där, någon som VB var rädd för och som varit med vid mordet, samma någon hjälper till att bära iväg föremålet med duschdraperi osv. Fast inget i telefon, fb eller vittnen visar i den riktningen. Jag tror at han var ensam om att göra det.
Snickeriandet som grannen hört, kan han ha byggt någon form av låda att bära ut VB i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in