Citat:
Ursprungligen postat av
MrFold
Vad pratar du för goja igen? Det är klart att man kan beskriva relationen mellan Berg och Vatchareeya på olika sätt, men det är inte alls någon uppenbar lögn att han ville ha kvar henne i henne i sitt liv. Han HADE INTE gjort något avslut, det är ju bevisat eftersom kontakten fortgick enda till morddagen. Och han sa själv att han av olika skäl tyckte att det var svårt att bryta kontakten och att han var smickrad över hennes intresse och tyckte om henne rent allmänt.
Du är typ sämst i hela tråden på svenska och ändå tror du att du ska kunna sitta och göra semantiska analyser av vad journalisterna skriver att åklagarna har sagt. Det är så skrattretande patetiskt att man inte kan göra mycket annat än ett

Men nu får du väl ta och ge dig!! Nu blir jag riktigt förbannad
Varför måste du gå till personangrepp och vara så jävla otrevlig?? Bara för att någon inte har samma uppfattning som du vräker du ur dig taskiga saker. Man får argumentera för vilken sida man vill här!
Jag tror också att KJ är skyldig, men det finns många frågetecken tycker jag. Det är intressant att höra alla teorier, även om man inte håller med. Du kan ju bara skrolla förbi dessa inlägg om de gör dig så förbannad.