Citat:
Ursprungligen postat av
piov
Så mycket är väl det inte som kommer, nåt nytt vapen, nån ny bil och en content creator där man kan göra egna race och deathmatches? För mig är det inte så lockande
Folket vill ha heists! ;P
Jo, det är väl sant. Hoppas dock på lite mer uppdrag också.
Men just att spelarna kan göra egna "uppdrag" tror jag väldigt hårt på, otroligt många människor med väldigt mycket fritid i denna community, kan nog bli en hel del bra!
Annars håller jag med dig, heists längtar jag också efter.
Men uppdragen hos levels +100 är ju riktigt grymma, och svåra! Satt för ett tag sen i dryga timmen med ett mission, svårt som fan, men roligt!