2013-11-13, 20:53
  #8197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Borde ju kännas dummare att köra med folk man känner utan mik...

vi kör skype så det är lugnt
Citera
2013-11-13, 21:41
  #8198
Medlem
BIRDIE13s avatar
Har en vän och vet ett par youtubare/streamers som blivit bannade
Citera
2013-11-14, 07:59
  #8199
Medlem
Kan ju säga att jag och nästan alla mina vänner har tröttnat på spelet. Bristen på nytt content samt pengarnas värde gör spelet otroligt tråkigt.
Citera
2013-11-14, 09:55
  #8200
Medlem
MrApproveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppohaa
Kan ju säga att jag och nästan alla mina vänner har tröttnat på spelet. Bristen på nytt content samt pengarnas värde gör spelet otroligt tråkigt.

Nytt content kommer ju inom kort, bör komma innan nästa helg som senast.
Annars håller jag inte med dig alls, bryr mig föga om vad andra har för bilar/lägenhet faktiskt.

Sen har jag inte hunnit spela så mycket som jag har velat, så antagligen därför som jag tycker det är såpass roligt fortfarande
Citera
2013-11-14, 09:57
  #8201
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrApproved
Nytt content kommer ju inom kort, bör komma innan nästa helg som senast.
Annars håller jag inte med dig alls, bryr mig föga om vad andra har för bilar/lägenhet faktiskt.

Sen har jag inte hunnit spela så mycket som jag har velat, så antagligen därför som jag tycker det är såpass roligt fortfarande


Så mycket är väl det inte som kommer, nåt nytt vapen, nån ny bil och en content creator där man kan göra egna race och deathmatches? För mig är det inte så lockande

Folket vill ha heists! ;P
Citera
2013-11-14, 10:11
  #8202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Så mycket är väl det inte som kommer, nåt nytt vapen, nån ny bil och en content creator där man kan göra egna race och deathmatches? För mig är det inte så lockande

Folket vill ha heists! ;P
Content creator hade jag inte hört talats om, låter riktigt lockande för min del iaf. Känner på mig att man komma göra en hel del riktigt idiotiska race och låta ens polare försöka förstå varför man är efterbliven nog till det.
Citera
2013-11-14, 10:19
  #8203
Medlem
MrApproveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Så mycket är väl det inte som kommer, nåt nytt vapen, nån ny bil och en content creator där man kan göra egna race och deathmatches? För mig är det inte så lockande

Folket vill ha heists! ;P

Jo, det är väl sant. Hoppas dock på lite mer uppdrag också.
Men just att spelarna kan göra egna "uppdrag" tror jag väldigt hårt på, otroligt många människor med väldigt mycket fritid i denna community, kan nog bli en hel del bra!

Annars håller jag med dig, heists längtar jag också efter.
Men uppdragen hos levels +100 är ju riktigt grymma, och svåra! Satt för ett tag sen i dryga timmen med ett mission, svårt som fan, men roligt!
Citera
2013-11-14, 10:52
  #8204
Medlem
Nu har jag inte spelat så extremt mycket (En gubbe försvann vid level 38 och nu har jag en ny på level 20) och jag tycker fortfarande att spelet är väldigt kul och har mycket att ge. Jag försöker samla ihop pengar genom att spela missions, races och survival så varierat som möjligt, dvs att det inte är ett självändamål att samla ihop pengar så snabbt som möjligt.

Jag läser att många tycker att spelet har blivit tråkigt. Min teori är att man i många fall har samlat in så mycket pengar så snabbt som möjligt på enklast möjliga sätt och nu inte har något att lägga pengarna på. Jag inbillar mig också att man har gått miste om mycket som spelet har att erbjuda även om detta givetvis inte gäller för alla.

Men nu till mina frågor.

Många som klagar på att spelet inte är kul lägger sen till att Rockstar måste ge oss heists. Det jag undrar är vad som skulle göra dessa så mycket roligare att spela jämfört med missions? Vad i dessa heists är det som gör att spelet skulle bli mycket roligare plötsligt? Jag har visserligen bara spelat två heists i single player men jag tycker ändå att de är ganska lika många missions som man kör.

Är det bara ett "gräset är grönare på andra sidan" symptom eller?
Citera
2013-11-14, 11:38
  #8205
Medlem
Necrofilis avatar
Varför är det aldrig några flashbackare som vill spela? Jag skickar invites till race och uppdrag hela tiden, utan någon som helst respons.
Jag kan på en hand räkna spelare jag brukar spela med. Är inte meningen med att vara med i ett crew att man ska spela tillsammans?
Citera
2013-11-14, 11:47
  #8206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Varför är det aldrig några flashbackare som vill spela? Jag skickar invites till race och uppdrag hela tiden, utan någon som helst respons.
Jag kan på en hand räkna spelare jag brukar spela med. Är inte meningen med att vara med i ett crew att man ska spela tillsammans?
Vilka spelar du med? När jag är inne är det alltid minst ett 5-10 stycken som är med på noterna!
Annars, om ingen vill joina dig så är det väl bara för dig att joina andra?
Citera
2013-11-14, 11:54
  #8207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Vilka spelar du med? När jag är inne är det alltid minst ett 5-10 stycken som är med på noterna!
Annars, om ingen vill joina dig så är det väl bara för dig att joina andra?
Man undvikar la gärna att joina andra då det är väldigt ofta det gapas i voicechat på nått random språk dock.
Citera
2013-11-14, 11:59
  #8208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amaxophobia
Man undvikar la gärna att joina andra då det är väldigt ofta det gapas i voicechat på nått random språk dock.
Jag menar inte att man ska joina randoms, utan du kan ju se i menyn vilka i crewet som är online och då är det ju bara ta någon där och joina. Funkar alltid för mig om jag inte hittar något vettigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in