Citat:
Ursprungligen postat av
nosskirneh
Det var nog spiken i kistan för den gode KJ.
*Blod i bilen
*Blod på handskarna
*Likhund markerar likdoft i bilen
*Han är den siste som man vet säkert såg VB vid liv
*Ljuger konstant för sina vänner om att han försöker kontakta offret
*Grannar hör förförliga skrik från hans lägenhet mordnatten
*Han har "sökt" på fyndplatsen och försäkrar andra att inget fanns där
*Hans kompis berättar om ett verktyg som påminner skrämmande mycket om mordvapnet
*Tejp som till viss del överensstämmer med det som hittas på offret
osvosv..
MB:
??..inget
Jag har frågat det många gånger och väntar fortfarande på svar av Theforeigner och jonkoping. NÄR KOMMER VÄNDNINGEN? Se nu till att krypa till korset båda två och erkänn att ni ljugit/hittat på saker bara för att ni vill att det ska finnas ytterligare en dimension i detta. Jag förväntar mig inget svar av er denna gång heller då ni likt KJ inte har en aning hur ni ska föra er när ni blir ertappade med skägget i brevlådan.
Jag ska dela med mig min upplysning när fallet är över, om inte Forssberg använder det i rättegången.
Det finns ett medlem här på FB som vet om min upplysning, och om den personen ønskar att meddela att jag har delat med den upplysningen så skall personen vara välkommen att bekräfta att min upplysning eksisterar, bara hen inte avslöjar vad det är.
Jag kan säga så mycket som att det är upplysningar som avsevärt försvagar Tejp/blod beviset, som åklagarna tidligare omtalat som ett starkt bevis mot KJ.