2013-11-11, 18:26
Medlem
Hade behövt nola,adex & hcg. Ngn som vet en bra försäljare till detta? LÄnka gärna eller PMA mig ! tack!!
Citera
2013-11-11, 20:00
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZionMustFall
Nolva är ju helt klart bäst mot gynokänningar när man jämför den med clomid, och clomid har bäst återhämtningsegenskap.

Snart skall jag påbörja en pct från min testoE 250mg 12v e5d första kur...inga känningar.. Och undrar.. Varför är det så många som har nolva i sin pct även fast dem inte fått gynokänningar? Är inte Clomid då att föredra då den kickar igång en lite iaf?

Har både nolva och clomid hemma, funderar på att totalt skippa nolvan iom jag inte har några känningar och satsa enbart på clomid så PCT och då tänker jag dag1-7 100mg och sen dag7-30 50mg.. Borde inte det räcka gott o väl och vara bättre än att lägga till nolva?

Kort o gott; vad har nolva för återhämtningssyfte?

Nolva "kickar" också igång produktionen.

Nolva blockerar östrogen att binda i receptorerna > kroppen tror att det inte finns något östro > producerar då mer östro (OCH TESTO).
Citera
2013-11-12, 02:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Nolva "kickar" också igång produktionen.

Nolva blockerar östrogen att binda i receptorerna > kroppen tror att det inte finns något östro > producerar då mer östro (OCH TESTO).

Jasså! Där ser man, tackar för den infon, en fråga till dock, clomid är en svag antiöstrogen, m.a.o. binder den till samma receptorer som nolva, en kombination av dessa två preparat, kommer det inte bli en fight om vilken substans som får receptorn, vilket borde vara nolva? Kommer det inte mer eller mindre nullifiera clomidens verkan då nolva out-bindar den till receptorer?
Citera
2013-11-18, 21:44
Medlem
hcg som deffprepp

Har läst en del på amerikanska forum att man dietar på hcg. Har jag missat nått här eller är jenkarna ute och cyklar?
Citera
2013-11-21, 13:36
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leehaney
hcg som deffprepp

Har läst en del på amerikanska forum att man dietar på hcg. Har jag missat nått här eller är jenkarna ute och cyklar?

Klart det GÅR, men testo är ju betydligt mer värt att dieta på. Båda stänger ner dig ändå så.
Citera
2013-11-21, 13:41
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Jasså! Där ser man, tackar för den infon, en fråga till dock, clomid är en svag antiöstrogen, m.a.o. binder den till samma receptorer som nolva, en kombination av dessa två preparat, kommer det inte bli en fight om vilken substans som får receptorn, vilket borde vara nolva? Kommer det inte mer eller mindre nullifiera clomidens verkan då nolva out-bindar den till receptorer?

Binder inte Clomid till receptorer i hypotalamus och Nolvadex till receptorer i brösten?
Citera
2013-11-21, 19:43
Bannlyst
Vad betalar ni för nolva 20mg?
Citera
2013-11-21, 19:48
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firmabilen
Vad betalar ni för nolva 20mg?

8kr styck.. Bra dåligt, ingen aning.
Citera
2013-11-21, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av General.Maximus.
Binder inte Clomid till receptorer i hypotalamus och Nolvadex till receptorer i brösten?

Ingen aning, men kan fullt möjligt vara så...

Skall börja med pct om 3v, har 1500mg clomid och 1800mg nolva hemma,

tänkte köra
dag 1-15 100mg clomid
dag 1-30 20 mg nolva

frontar båda, synpunkter?
Citera
2013-11-22, 00:42
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:

tänkte köra
dag 1-15 100mg clomid
dag 1-30 20 mg nolva

Även om de binder till olika receptorer så har jag aldrig hört att samtidigt användande av nolva och clomid är nödvändigt. Jag preppar dock inte själv så om någon brukare säger något annat så skulle jag lita på honom om jag var du.
Citera
2013-11-22, 13:14
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General.Maximus.
Även om de binder till olika receptorer så har jag aldrig hört att samtidigt användande av nolva och clomid är nödvändigt. Jag preppar dock inte själv så om någon brukare säger något annat så skulle jag lita på honom om jag var du.

Det går att kombinera. Men då får man även risk för dubbelt så många biverkningar såklart. Clomid är inte alls ovanligt att ge problem med synen medans man tar det.

Jag håller mig till nolvadex/hcg, det duger för mig.
Citera
2013-11-22, 13:24
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:

tänkte köra
dag 1-15 100mg clomid
dag 1-30 20 mg nolva

vansinningt höga doser för att gå av en testo 250 e5d....

50mg clomid räcker gott i 30dagar. utan front.. pct.n är ju tuffare än kuren om du fattar poängen..stoppa inte dej mer än du behöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in