2012-05-05, 01:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prullen
Alternativ PCT?

Hur funkar exempelvis Aromasin som PCT?

Undrar samma sak.
Citera
2012-05-05, 04:06
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prullen
Alternativ PCT?

Eftersom Nolva har tämligen lång spårtid så undrar jag om det finns alternativ?
Hur funkar exempelvis Aromasin som PCT? (jag vet att det är bra tillsammans med nolva men enbart?)

tanken är en kur med kort spårtid ex test prop eller dbol + PCT
Onödigt att använda prepp med kort spårtid om PCTn kan spåras länge (dopingtest inom idrott)

Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Undrar samma sak.
Ett tips är ju att läsa tråden om Arimidex och Letrozole som finns i länksamlingen. Det märks att ni inte söker.

/Glomgold
Citera
2012-05-15, 22:45
Medlem
Hej, först fick jag en liten knöl under bröstvårtan, dom gör inte ont men vårtorna är styva väldigt ofta. Efter ett tag så blev knölen större så den täckte under hela bröstvårtan men lite plattare än vad den var innan, så nu är det som en liten ''bricka'' under kan man säga. Jag körde först dianabol i 50 dagar sen testo och winnar och är inne i 2 veckan på de nu. Jag har novaldex hemma utifall de skulle behövas.
Nu till mina frågor.

1.Hur mycket nolva ska jag ta och hur länge för att inte förlora någon effekt på kuren?

2.hur stor är chansen att det kommer förvärras och knölen fortsätter växa och blir stor så att det syns på utsidan?

3.Kan det vara så att det inte är början på bitchtits utan att det är ett tillstånd som kommer under kuren som sedan försvinner direkt efter att jag slutat med den?
Citera
2012-05-20, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfg

Oregelbundna intag av AAS ger aningen obalans i hormon nivån och sägs kunna öka risken för BT
Betyder det här att jag typ inte höja en dbol kur mot slutet av kuren? Eller ja asså att jag inte bör göra det?

Så här ser mina planer ut idag iaf
25 dagar winstrol 40mg 20mg dbol
25 dagar 30 mg dbol utan winstrol
Med nolvan nära till hands men
Hoppas slippa ta nolva mitt i kur
Vore skönt med bra enkla svar och
PS det här är min första och antagligen
Sista kur ...tack i förhand
Citera
2012-05-26, 23:26
Medlem
MadAsHellls avatar
Satte sista sticket susta i måndags, när bör jag starta med clomid och vilken dos? När är det bra att sätta första sticket HCG?

Ligger även på winnar, bör jag sluta med dom innan pctn eller kan jag fortsätta? win påverkar ju inte testot om jag fattat det rätt.

Mvh
Citera
2012-05-26, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadAsHelll
Satte sista sticket susta i måndags, när bör jag starta med clomid och vilken dos? När är det bra att sätta första sticket HCG?

Ligger även på winnar, bör jag sluta med dom innan pctn eller kan jag fortsätta? win påverkar ju inte testot om jag fattat det rätt.

Mvh

Susta har ju långa estrar i sig så 2v efter sista sticket eller nån dag till i och med testo D är längre än E.

Hcg borde du börjat med 2v innan sista sticket.
Kan inte svara för winnarna.
Citera
2012-06-12, 04:16
Medlem
Barc0s avatar
Om man väljer att ta 10 mg nolvan under hela kuren behöver man ta en viss tid efter avslutad kur också?
Citera
2012-06-12, 05:57
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barc0
Om man väljer att ta 10 mg nolvan under hela kuren behöver man ta en viss tid efter avslutad kur också?
vet du vad pct är ens?

post cycle therapy... går det upp ett ljus?
Citera
2012-06-13, 03:57
Medlem
Barc0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
vet du vad pct är ens?

post cycle therapy... går det upp ett ljus?
Nolvadex = Hjälper kroppen att återställa hormonnivåerna efter avslutad kur. Vad är det som jag skrivit fel på anser du?
Citera
2012-06-13, 14:07
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barc0
Nolvadex = Hjälper kroppen att återställa hormonnivåerna efter avslutad kur. Vad är det som jag skrivit fel på anser du?

varför undrar du då om du behöver ta det efter kuren oxå?!
Citera
2012-06-16, 07:34
Medlem
MadAsHellls avatar
Hur länge är optimalt att köra clomid som pct?

Hade 60 tabbar 50mg clomid. Började:

Dag 1: 300mg
Dag 2-10: 100mg
Resten 50mg

Är inne på ca 4dje dagen, har 4-5 clomid kvar i en påse, sen har jag en oöppnad med 30st i. Ska jag ta och fortsätta med dom i 30 dagar?

Mvh
Citera
2012-06-18, 02:32
Medlem
Barc0s avatar
Nolva = 40-60mg om du får känningar under kuren tills dom går över, sedan 20mg kuren ut.
Då bara om du FÅR känningar, annars inget under kuren.

VS

En variant är att ta 10mg/dag under hela kuren, dels förhindrar det oftast östogena bieffekter och dels är det en så låg dos att man inte reducerar effekten av den AAS man kurar på.

Vad rekommenderar ni?
Tänkte köra på alternativ två
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in