2006-06-20, 19:26
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinxen85
det första upplägget funkar bra.


okej tack sista fràga bara.

när jag nu intar min dianabol tableter planerade jag och ta 2 pà morgonen och 2 pà kvällen, och nu säger vi att jag är i den sista dagen pà min kur och jag tar mina tabletter pà kvällen, pct:n med nolvadex skall ju börja 4-8 timmar efter sista intaget av dianabol tabletterna, dä kan jag ju inte gà upp varje kväll och ta mina nolva eller ??? andra förslag


Mvh
Citera
2006-06-20, 20:18
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pärsson
okej tack sista fràga bara.

när jag nu intar min dianabol tableter planerade jag och ta 2 pà morgonen och 2 pà kvällen, och nu säger vi att jag är i den sista dagen pà min kur och jag tar mina tabletter pà kvällen, pct:n med nolvadex skall ju börja 4-8 timmar efter sista intaget av dianabol tabletterna, dä kan jag ju inte gà upp varje kväll och ta mina nolva eller ??? andra förslag


Mvh

när du tagit dom sista tabletterna på kvällen
går du å lägger dig som vanligt å börjar
pct:n nästa dag!
Citera
2006-06-20, 20:32
  #183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinxen85
när du tagit dom sista tabletterna på kvällen
går du å lägger dig som vanligt å börjar
pct:n nästa dag!


okej tack för hjälpen har en klar bild pà hur det fungerar nu
Citera
2006-06-28, 00:28
  #184
Medlem
Baggelitos avatar
Är det verkligen nödvändigt med HCG efter en 10/60 kur? Nolva räcker.. eller?
Citera
2006-06-28, 03:17
  #185
Medlem
Nej du behöver inte.
Citera
2006-06-28, 13:41
  #186
Medlem
Baggelitos avatar
Okey, tack för svar!

Någon som vet vad "Tamoxifen 20" är för något? Är det samma sak som Nolva eller?
Citera
2006-06-28, 14:29
  #187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baggelito
Okey, tack för svar!

Någon som vet vad "Tamoxifen 20" är för något? Är det samma sak som Nolva eller?

har aldrig hört namnet men tamoxifen är ju
den aktiva substansen i novla å 20 står
förmodligen för 20mg!
Citera
2006-06-30, 11:59
  #188
Medlem
Hej!

Har kört en deca susta kur på 10v och har nu börjat med PCT i form av clomid. Problemet är att jag blivit jävligt "svajjig" i psyket, många konstiga o olustiga tankar far omkring, speciellt när jag försöker sova (jävligt svårt o somna).

Kan det vara så att clomiden inte är bra för mig? Jag har även nolva hemma ska jag byta mitt i PCT´n till det?

Är inne på dag 5 i PCT o kört 100mg om dan utom första dan som jag körde 300mg.

MVH
Citera
2006-06-30, 12:10
  #189
Medlem
n3m3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundeteg
Hej!

Har kört en deca susta kur på 10v och har nu börjat med PCT i form av clomid. Problemet är att jag blivit jävligt "svajjig" i psyket, många konstiga o olustiga tankar far omkring, speciellt när jag försöker sova (jävligt svårt o somna).

Kan det vara så att clomiden inte är bra för mig? Jag har även nolva hemma ska jag byta mitt i PCT´n till det?

Är inne på dag 5 i PCT o kört 100mg om dan utom första dan som jag körde 300mg.

MVH

Kan säga att jag fick humörssvängningar som fan av clomiden.kör bara nolva nu.
Citera
2006-06-30, 16:19
  #190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundeteg
Hej!

Har kört en deca susta kur på 10v och har nu börjat med PCT i form av clomid. Problemet är att jag blivit jävligt "svajjig" i psyket, många konstiga o olustiga tankar far omkring, speciellt när jag försöker sova (jävligt svårt o somna).

Kan det vara så att clomiden inte är bra för mig? Jag har även nolva hemma ska jag byta mitt i PCT´n till det?

Är inne på dag 5 i PCT o kört 100mg om dan utom första dan som jag körde 300mg.

MVH

förmodligen en vanlig "steroid-depp"
men även clomid har ju den sortens
biverkningar så de lär ju inte bli bättre.
byt till nolvan du. de ordnar sig!
Citera
2006-07-06, 13:08
  #191
Bannlyst
jag känner idag (ca 2-3 månader efter kur på dbol) att jag har en liten knöl bakom ena bröstvårtan. Den gör inte ont direkt, men den finns där. Klämmde lite på den och det kom en minidroppe av nått(?) ur bröstet.
Kan detta vara bt? Jag körde tamoxifen som pct förut, men slutade för att ja mådde så dåligt av den!
Jag har tamoxifen kvar hemma, men frågan är alltså om det kan vara bt å isf vad ska ja göra?
Citera
2006-07-06, 13:54
  #192
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powah
jag känner idag (ca 2-3 månader efter kur på dbol) att jag har en liten knöl bakom ena bröstvårtan. Den gör inte ont direkt, men den finns där. Klämmde lite på den och det kom en minidroppe av nått(?) ur bröstet.
Kan detta vara bt? Jag körde tamoxifen som pct förut, men slutade för att ja mådde så dåligt av den!
Jag har tamoxifen kvar hemma, men frågan är alltså om det kan vara bt å isf vad ska ja göra?

förmodligen bt! kör 40mg nolva ed
så de inte förvärras. knölen kan
tillbaka men oftast behövs operation för
att få bort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in