Jag började kolla på porr i 13 års åldern.. Det gav mig ett komplex över min lilla snopp, dom var ju så stora på porrfilmer... Jag fortsatte o kolla på porr under puberteten, snoppen min växte och blev större, men det insåg jag inte då alla hade så stora på film.. Hade komplex o var oskuld fram tills 21 år.. Jag har inget bamseparti mellan bena men tror den mäter cirka 15x12-13, beroende på kåthet.. Var några år sedan jag mätte snoppen då komplexet försvann när jag fick min första flickvän..
Vilken skev syn jag hade haft... trodde jag skulle förbli oskuld för ingen kvinna skulle vilja ha en så liten i sig, kommer ju kännas som att jucka en hink med varmt vatten, hade jag läst..
Första gången vi hade sex var jag väldigt nervös, trodde det skulle faila totalt.. Vi låg o hångla o kåtade upp varandra länge, hon blev jättevåt o jag jätte kåt.. Nu var det dax att föra in den.. Ojojoj vad fel jag hade haft, det var vått o jättetrångt, fick föra in den långsamt då det kändes som den kramades sönder i "skönhet" inuti henne och hon stönade och sade "ta det lugnt" så sjukt skön känsla att föra in den i det varma tajta hålet! Sitta hemma o runka kunde slänga sig i väggen! Vi höll på i 10-15 min, provade lite olika ställningar o sedan kom jag i henne, ojojoj vilken bomb av känslor, jag var löjligt nykär, och att komma djupt inne i hennes tighta våta fitta, det var det bästa, skönaste o finaste jag hade varit med om.. Och där försvann mitt komplex!
Vi var ett par i 3 år och hade sex dagligen. Idag några år senare har jag sex nästan varje dag med nuvarande partner! Ångrar så sjukt mkt att jag ödslat tid o missat chanser att få ligga i tonnåren då jag hade ett komplex som satt i huvudet! Nu blev det mkt text men min poäng är: Ni killar med komplex, ut o knulla! Så kommer ni inse att snoppstorleken inte spelar så stor roll, utan kemin mellan 2 människor. Hitta en sexpartner som du passar ihop med, vi alla är skapta olika..!
Det jag ville ha sagt med denna långa text är att allt sitter i skallen! Jag trodde jag skulle dö oskuld o att min snopp var för liten. Idag har jag det bästa sexet jag någonsin haft, jag o min nuvarande partner klickar perfekt i sängen, jag är perfekt stor/liten för henne, o hon perfekt tajt för min mig
Så ge samhället o dess skeva syn på snoppstorlek ett stort fucking fuck you finger o ut o njut av livet till fullo!
Sry för konstig text, skriver ifrån mob..