Citat:
Hej du, vi sitter i samma sits. Min är 15 cm lång om man bara lägger linjalen ovanpå och typ 17 om man pressar den mot blygdbenet. Men längden är tyvärr inte det som betyder något för kvinnors njutning på samma sätt som tjockleken. Min är 11 cm på det tjockaste stället och 10,5 på det minsta.
Du har rätt i det mesta du säger, det finns YTTERST få med 8 cm i omkrets.
Jag har inget riktigt liv, jag porrsurfar hela dagarna och närmar mig 30 år. Självklart har jag aldrig haft sex, men det förklarar inte bredden av mitt problem. Man kan säga såhär, jag har aldrig haft någon som helst kontakt med det motsatta könet.
Vad är det för mening att skratta och ha det kul tex med en tjejkompis på jobbet (som då accepterar en) men som man i bakhuvudet vet skulle aldrig acceptera en sådan smal kuk i sängen?
Dvs inte acceptera dig inom det sexuella området. Och även om hon skulle acceptera mig, så skulle jag veta att hon skulle kunna ha mycket skönare sex med mina grannar eftersom dom statistiskt sätt ha tjockare än mig allihop.
Detta distanserar mig ifrån alla tjejer.
Du har rätt i det mesta du säger, det finns YTTERST få med 8 cm i omkrets.
Jag har inget riktigt liv, jag porrsurfar hela dagarna och närmar mig 30 år. Självklart har jag aldrig haft sex, men det förklarar inte bredden av mitt problem. Man kan säga såhär, jag har aldrig haft någon som helst kontakt med det motsatta könet.
Vad är det för mening att skratta och ha det kul tex med en tjejkompis på jobbet (som då accepterar en) men som man i bakhuvudet vet skulle aldrig acceptera en sådan smal kuk i sängen?
Dvs inte acceptera dig inom det sexuella området. Och även om hon skulle acceptera mig, så skulle jag veta att hon skulle kunna ha mycket skönare sex med mina grannar eftersom dom statistiskt sätt ha tjockare än mig allihop.
Detta distanserar mig ifrån alla tjejer.
Lägg ner tänket för FAN!
Har själv inte värdens största kuk har en som dig.
Tjejer garvar inte det är killarna som tror det.
Om ej tjej skulle förmodan säga nåt så är det hon som är slapp.
Har legat med min kuk den kan jobbet.
Det jag var rädd för är om simmarna funkade.
Inte om kuken. Och simmarna ja, funkade sitter i stunden
med min yngsta barn i famnen.
Sluta kolla på porr det är det som får ditt huvud att spöka.
hatar det! Har fått höra av en tjej att min vänsterböjning gör att den känns grövre, det är väl det enda som är positivt.