2012-10-03, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Hmmm, jag har aldrig ansett mig ha stor kuk, men har haft två flickvänner som tyckt det, men dom har själva varit rätt så små så jag har trott att det berott på det. Nu på senare tid har jag träffat flera som säger att jag är grov.

När jag mäter mig så är jag 17cm lång, vilket ju knappast är någon bamsekuk, men mäter jag omkretsen så är även den 17cm, vilket enligt ovanstående länk då skulle vara grövre än vad dom räknar med. Då man är van vid sin egen kuk så har jag aldrig reflekterat över att den skulle vara grövre än normalt.

Vet med mig att jag ofta har problem med kondomer. Dom "rullar" sällan på enkelt, utan man måste böka lite väl mycket med dom och det är så sjukt avtändande. Men så har jag sett folk som sätter kondomer på sitt eget huvud så jag har tänkt att det ska ju inte vara något problem. Och jag påstår inte heller att det är det. En kondom borde ju passa alla storlekar. Är nog bara jag som har dålig teknik

Om du har så stor volym så är det nog möjligt att du inte har lika högt tryck i kuken som kondomen kräver för att vara lätthanterlig. Kukar med mindre volym har helt enkelt lättare att vara hårda än kukar som din, vilket gör att de i allmänhet är enklare att sätta en kondom på.
Citera
2012-10-04, 02:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
Jag tror inte att den är 34 cm. Den ser ut att vara under 30. Han har väl heller aldrig visat upp när han mäter den? Det finns nog en anledning till att han inte visat upp det. Han har nog plussat på några cm. Från wikipedia: "Falcon är känd för att han påstår sig ha världens största penis, som ska ha uppmätts till 34 cm". Falcons ord väger lika lätt som random internetanvändare. Hade han talat sanning så skulle han ju inte heller ha några problem att bevisa sitt påstående. Han kan ju inte skylla på att han är blyg. "Jag visar kuken för hela världen. Men jag är alldeles för blyg för att visa när jag mäter den till 34 cm. Ni får lita till mitt ord, även om den ser kortare ut än så på alla bilder."
Falcon är inte trovärdig.
Läste/hörde (på tv) att han mätt den inför folk någon gång och att den då var 20cm, vilket fortfarande är stort men inte ens nästan störst i världen.
Citera
2012-10-04, 10:56
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punggung
Om du har så stor volym så är det nog möjligt att du inte har lika högt tryck i kuken som kondomen kräver för att vara lätthanterlig. Kukar med mindre volym har helt enkelt lättare att vara hårda än kukar som din, vilket gör att de i allmänhet är enklare att sätta en kondom på.

Alltså, som sagt, jag har ingen bamsekuk eller så. Och utan kondom så har jag inga problem md att vara stenhård länge så länge jag känner mig avslappnad med personen. Slaknar jag så har det mer med det psykiska att göra, och att fumla med en kondom hjälper sällan
Citera
2012-10-04, 14:36
Medlem
JoddelChefs avatar
Citat:
Alltså, som sagt, jag har ingen bamsekuk eller så. Och utan kondom så har jag inga problem md att vara stenhård länge så länge jag känner mig avslappnad med personen. Slaknar jag så har det mer med det psykiska att göra, och att fumla med en kondom hjälper sällan

Ehh kul att du påstår dig ha en 17x17 - men det är ingen "bamse kuk?

Mindre än 1% av alla män i världen har en penisomkrets över 16cm, typ.

17x17 är f.ö mina exakta mått, och jag har aldrig kunnat ha sex med en vanlig kondom. Märkligt.

Dessutom har varenda tjej jag varit med, haft märkbart svårt med tjockleken i början. Du har missat det helt eller? Ha-ha

Troll. Sluta lägg på cm på inet. Den växer inte.

Första posten btw! Shooo
Citera
2012-10-04, 14:54
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoddelChef
Ehh kul att du påstår dig ha en 17x17 - men det är ingen "bamse kuk?

Mindre än 1% av alla män i världen har en penisomkrets över 16cm, typ.

17x17 är f.ö mina exakta mått, och jag har aldrig kunnat ha sex med en vanlig kondom. Märkligt.

Dessutom har varenda tjej jag varit med, haft märkbart svårt med tjockleken i början. Du har missat det helt eller? Ha-ha

Jag har haft två tjejer som sagt att den har varit "skitstor", men båda dom var själva väldigt smala och korta. Annars så har de jag varit med varit i regel lite mer "runda" och jag inbillar mig att om man är lite större i kroppen så avspeglas det även i fittan. Jag inser att jag kan ha fel så klart.

Men nej, jag har haft sex med många tjejer och väldigt få har sagt att tjockleken skulle vara något problem eller något svårt. En del har tyckt att jag har haft stor, men inte på det viset du beskriver som att jag skulle vara så otroligt unik med 17cm i omkrets. En del har sagt att jag har "bottnat" och med 17 cm i längd så har jag tyckt det är konstigt med tanke på hur svårt det måste vara för någon som har 20+ kuk i så fall.

Men det är ju intressant att du säger dig haft problem med en normal kondom, för det är ju egentligen det jag snackar om här. Jag "trollar" inte eller vill ha uppmärksamhet. Vi kan se det som en helt hypotetisk fråga och säga att jag egentligen har 13x10 kuk om det funkar bättre.

Men om du nu har samma tjocklek som min numera högst hypotetiska bamsekuk (*flina*), vad för kondomer använder du? Är dom lättare att sätta på? Jag har alltid haft problem med kondomerna på ett sådant sätt att jag blir avtänd när det är ett sådant himla fumlande, och så slaknar jag. Vad använder du för kondom till din bamsekuk?

Även om du inte tror mig, så vill jag att du ska veta att det gör mig rätt glad att höra om detta från någon i samma sits. Jag har, helt ärligt, aldrig ansett mig ha en jättestor kuk. Över medel, fine, men då medel beskrivs som 13-15cm i bland, så är det ju bara marginellt över medel har jag tyckt. Har aldrig ens tänkt på tjockleken sedan ett par månader sedan då jag fick höra det från flera.
Citera
2012-10-04, 23:37
Medlem
JoddelChefs avatar
Citat:
Jag har haft två tjejer som sagt att den har varit "skitstor", men båda dom var själva väldigt smala och korta. Annars så har de jag varit med varit i regel lite mer "runda" och jag inbillar mig att om man är lite större i kroppen så avspeglas det även i fittan. Jag inser att jag kan ha fel så klart.

Men nej, jag har haft sex med många tjejer och väldigt få har sagt att tjockleken skulle vara något problem eller något svårt. En del har tyckt att jag har haft stor, men inte på det viset du beskriver som att jag skulle vara så otroligt unik med 17cm i omkrets. En del har sagt att jag har "bottnat" och med 17 cm i längd så har jag tyckt det är konstigt med tanke på hur svårt det måste vara för någon som har 20+ kuk i så fall.

Men det är ju intressant att du säger dig haft problem med en normal kondom, för det är ju egentligen det jag snackar om här. Jag "trollar" inte eller vill ha uppmärksamhet. Vi kan se det som en helt hypotetisk fråga och säga att jag egentligen har 13x10 kuk om det funkar bättre.

Men om du nu har samma tjocklek som min numera högst hypotetiska bamsekuk (*flina*), vad för kondomer använder du? Är dom lättare att sätta på? Jag har alltid haft problem med kondomerna på ett sådant sätt att jag blir avtänd när det är ett sådant himla fumlande, och så slaknar jag. Vad använder du för kondom till din bamsekuk?

Även om du inte tror mig, så vill jag att du ska veta att det gör mig rätt glad att höra om detta från någon i samma sits. Jag har, helt ärligt, aldrig ansett mig ha en jättestor kuk. Över medel, fine, men då medel beskrivs som 13-15cm i bland, så är det ju bara marginellt över medel har jag tyckt. Har aldrig ens tänkt på tjockleken sedan ett par månader sedan då jag fick höra det från flera.

Vet inte ens varför jag svarar, uppenbart att du kryddar cm.

Mysize 69(?)mm e dom största jag hittat i butik iaf, har beställt magnum xl på internet tidigare & dom är snäppet större/bekvämare - bökigt dock..

p.s kropp & fittstorlek hänger inte ihop...
Citera
2012-10-05, 00:26
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoddelChef
Vet inte ens varför jag svarar, uppenbart att du kryddar cm.

Mysize 69(?)mm e dom största jag hittat i butik iaf, har beställt magnum xl på internet tidigare & dom är snäppet större/bekvämare - bökigt dock..

Jag har nu mätt igen, och ja - omkretsen verkar bara vara runt 16,5 cm, kanske var jag snäppet hårdare när jag mätte 17, eller så avrundade jag uppåt utan att tänka på det. . Jag vet inte varför jag skulle "krydda" detta medvetet, jag visste ju inte ens att det ansågs vara en "bamsekuk" enligt andra. Jag är relativt ny på FB, men vet att detta med kukstorleken är en känslig fråga Jag har bara svårt att förstå att någon på FB skulel bli "imponerad" av någon annans påstådda storlek.

Och återigen, strunta i min kuk, oavsett storlek. Du svarade med MySize 69 att det passar dig - trots att dom är avsedda för 16cm omkrets, är det korrekt uppfattat? Det låter ju logiskt - en skillnad på en ynka cm kan ju inte göra så stor skillnad egentligen.
Citera
2012-10-06, 11:15
Medlem
Besök en tävling där många killar i tighta trikåer deltar! Då kan man nog få en uppfattning om en medelsvenssons utrustning. Men det är klart, det är ju i slakt tillstånd...
http://metrobloggen.se/oppositeyou/

Citera
2012-10-06, 16:15
Bannlyst
min är 23,5 cm lång och 18 cm i omkrets. Fan vad drygt det är att ha en sån bjässe, blir vräkt flera ggr om året.

Förväntar mig PM nu...
Senast redigerad av kebabsvarvaren 2012-10-06 kl. 16:21.
Citera
2012-10-06, 23:32
Medlem
k4d9s avatar
min är 18 lång och 18 omkrets, hur man kan omkretsen vara lika lång som själva längden WTF!!
Citera
2012-10-07, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k4d9
min är 18 lång och 18 omkrets, hur man kan omkretsen vara lika lång som själva längden WTF!!

Eh va, 18 i omkrets skämtar du eller? Pic or it didnt happen
Citera
2012-10-07, 19:46
Medlem
k4d9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themove
Eh va, 18 i omkrets skämtar du eller? Pic or it didnt happen
har inte mätt men om jag gör ett "hål" med pekfingret och tummen får den plats precis, längden mellan tummen och pekfingret jag sträcker ut dom blir också 18

edit: kollade på riktigt och såg att det bara var 15 cm
Senast redigerad av k4d9 2012-10-07 kl. 20:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in