Citat:
Ursprungligen postat av JoddelChef
Ehh kul att du påstår dig ha en 17x17 - men det är ingen "bamse kuk?
Mindre än 1% av alla män i världen har en penisomkrets över 16cm, typ.
17x17 är f.ö mina exakta mått, och jag har aldrig kunnat ha sex med en vanlig kondom. Märkligt.
Dessutom har varenda tjej jag varit med, haft märkbart svårt med tjockleken i början. Du har missat det helt eller? Ha-ha
Jag har haft två tjejer som sagt att den har varit "skitstor", men båda dom var själva väldigt smala och korta. Annars så har de jag varit med varit i regel lite mer "runda" och jag inbillar mig att om man är lite större i kroppen så avspeglas det även i fittan. Jag inser att jag kan ha fel så klart.
Men nej, jag har haft sex med många tjejer och väldigt få har sagt att tjockleken skulle vara något problem eller något svårt. En del har tyckt att jag har haft stor, men inte på det viset du beskriver som att jag skulle vara så otroligt unik med 17cm i omkrets. En del har sagt att jag har "bottnat" och med 17 cm i längd så har jag tyckt det är konstigt med tanke på hur svårt det måste vara för någon som har 20+ kuk i så fall.
Men det är ju intressant att du säger dig haft problem med en normal kondom, för det är ju egentligen det jag snackar om här. Jag "trollar" inte eller vill ha uppmärksamhet. Vi kan se det som en helt hypotetisk fråga och säga att jag egentligen har 13x10 kuk om det funkar bättre.
Men om du nu har samma tjocklek som min numera högst hypotetiska bamsekuk (*flina*), vad för kondomer använder du? Är dom lättare att sätta på? Jag har alltid haft problem med kondomerna på ett sådant sätt att jag blir avtänd när det är ett sådant himla fumlande, och så slaknar jag. Vad använder du för kondom till din bamsekuk?
Även om du inte tror mig, så vill jag att du ska veta att det gör mig rätt glad att höra om detta från någon i samma sits. Jag har, helt ärligt, aldrig ansett mig ha en jättestor kuk. Över medel, fine, men då medel beskrivs som 13-15cm i bland, så är det ju bara marginellt över medel har jag tyckt. Har aldrig ens tänkt på tjockleken sedan ett par månader sedan då jag fick höra det från flera.