Citat:
Ursprungligen postat av
Mustaf
Vill du levla snabbt så ska du köra race - Down the drain.
Du kan köra 1vs1 och vinna varannan gång mot din motståndare.
Racet är klar på ungefär 1.5min, med load och allt det där.. 2.5min per race.
Var 5e minut får du ~12.000$ och ~3400RP. Blir lätt 100k$+ och 35k+ RP på en timme
Du behöver vinna races för att kunna uppgradera bilar som du köper förr eller senare, så det är bara o köra på med race.
Sen kan du köra race med powerups, vapen och dylikt.. det blir faktiskt roligare med speed up och skjuta raketer på polarna!
Nej nej nej. Det du ska göra är att köra criminal records, super klassen och 3 varv.
När du korsar målinjen mellan varv 1-2 så får du en FEET rp boost, spelar ingen roll vem som vinner för alla slutar på mellan 4-5,5k rp, räcker med 2 spelare. och det tar 1 min 30 sek typ
Citat:
Ursprungligen postat av
Autozione
Det är nog inga problem att vara låg level, så länge man har med sig en som har hyfsat hög. Själv är jag level 64 och min polare är level 13 och knappt någon ammo alls till sin pistol. Tricket är att inte uppehålla sig för länge, startar man en fight själv mot armén är det stor chans att man dör hyfsat fort. Körde in via militärbasen genom att hoppas från ett berg på långsidan och fick undvika sex stycken pansarvagnar som alla sköt efter mig innan jag kom fram till jetsen, tur att man har en Entity. Det jobbiga är väl egentligen att ibland skjuter de missiler efter dig när du lyft planet och ibland inte, vet inte varför det är olika.
Varför komplicera saker o ting?
det är bara o krascha den västra grinden och snabbt köra till första hangaren, snabbt hoppa in i planet och sen sticka, har aldrig misslyckats för mig ensam