Jo har börjat göra mer missions nu och har äntligen nått upp till Lvl 12, yaaay haha !
Fallskärm och MP5'a är ju alltid schysst
De är bara att fortsätta. Ett race man får skjut mycket XP av är "Criminal Records" du hittar den på Start -> Online -> Jobs -> Host... -> Race -> Criminal Records
Men jag gör ju så. När jag klickar på sälj och trycker på start hinner min karatär stå på spawnpositionen innan jag är framme vid change character och när jag kommer tillbaka är bildjäveln såld. Jag har gått från 60000 idag till knappt 20000 enbart på att skaffa stöldskydd idag
De är bara att fortsätta. Ett race man får skjut mycket XP av är "Criminal Records" du hittar den på Start -> Online -> Jobs -> Host... -> Race -> Criminal Records
Möjligheten att tjäna mycket RP på CR försvann väl i senaste partchen?
Skrapade ihop min första halvmiljon genom att köra race men sedan senaste uppdateringen är det princip omöjligt att få ihop stålar så man kan köpa roliga prylar. Detta är ända utvägen.
Nä, klart det inte är men jag är helt enkelt för slö för att göra missions så jag kan fylla mitt garage med feta bilar.
Skrapade ihop min första halvmiljon genom att köra race men sedan senaste uppdateringen är det princip omöjligt att få ihop stålar så man kan köpa roliga prylar. Detta är ända utvägen.
Nä, klart det inte är men jag är helt enkelt för slö för att göra missions så jag kan fylla mitt garage med feta bilar.
Ja tycker att alla borde sluta gnälla över att man inte får mycket pengar på race.
Vinn långa race = Mycket pengar
Korta race = Lite pengar