2013-11-09, 20:00
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustaf
Funkar det fortfarande med Criminal Records? Försökte på mig det lite tidigare med två polare..
Fick knappt någon RP. Ettan fick ju hyfsat, runt 4k allt som allt, men med tanke på att han är 80+ så kanske det inte är värst så bra.

Hur ska reglerna vara för maximal effekt på racet?

Jag får skitmycket RP som level 95:a, kör alltid första varvet på 35 sekunder, andra på 30 och satsar rekord på sista.

Stora delar RP tjänar du dock endast i racet.
Citera
2013-11-09, 20:59
Medlem
budadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Är den inte lite klumpig? Eller hur är kurvtagningen?

Man lär sig hantera den och då går det att åka fort. Sen som en annan skrev, den är bra på att ta krockar.
Citera
2013-11-09, 21:11
Medlem
Och där försvann ALLA mina bilar. Far åt helvete med detta jävla horspel. Tillochmed bilen jag la mina 500k ifrån R* på. Jävla budget spel. Riktigt jävla värdelöst. Nu stänger jag av detta skitspel för gott.
Citera
2013-11-09, 22:59
Medlem
SvartLeverpastejs avatar
Snabbaste och skönaste bilen under 300k?
Citera
2013-11-09, 23:00
Medlem
Tjena!

Tänkte att jag ska börja göra videos nu när man hittat ett så förträffligt skoj spel

Kör svenska commentaries och tänkte hålla allt på svenska på kanalen för det känns mest casual för mig.
Vore skitcoolt om ni kika förbi och sa hej!

http://www.youtube.com/channel/UCKehRnAs5ZjkHhxn83wMB3g
Citera
2013-11-09, 23:14
Medlem
Silverballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartLeverpastej
Snabbaste och skönaste bilen under 300k?

Skulle säga Coquette. Feltzer och Carbonizzare är också bra bilar.
Kolla in på denna sida så kan du se vilka som är snabbast och har bäst grepp osv
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles

Skulle säga att Feltzer ser riktigt grym ut när man får på den stora vingen och alla insug, kommer inte ihåg vilken lvl man fick vingen men fyf*an va stor den är
Senast redigerad av Silverballs 2013-11-09 kl. 23:19.
Citera
2013-11-10, 00:19
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverballs
Kolla in på denna sida så kan du se vilka som är snabbast och har bäst grepp osv
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles
Här är en sida där man väldigt enkelt kan se och jämföra bilarnas olika områden: https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AlP-Va9xYIY4dDlxR1RVMmFCSnZCbEpvcEJXeHdEanc&type=view& gid=0&f=true&sortcolid=24&sortasc=false&rowsperpag e=250

Dom olika kategorierna är klickbara så man kan lista från bästa till sämsta osv.
Citera
2013-11-10, 00:35
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Intressant med eldkastare. Fast det vore nog inte effektivt i deathmatch.
Så bara för att det inte är så praktiskt i just deathmatch så behövs det inte i resten av spelet?
Citera
2013-11-10, 00:39
Medlem
Varför skickar folk man inte känner vänförfrågan för? Har hänt flera gånger när man kört ett gäng race exempelvis. Vart svarar man på såna? Vill kunna neka dom men vet inte vart de ligger.
Citera
2013-11-10, 00:55
Medlem
Albozs avatar
Någon som vet om bilen blir tyngre och segare ju mer Armour man köper till den? Det vore ju de mest logiska. Kör du runt med 100% armor på bilen så skulle den då bli tyngre och långsammare. Stämmer detta? Någon som vet?
Citera
2013-11-10, 01:14
Medlem
Silverballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Någon som vet om bilen blir tyngre och segare ju mer Armour man köper till den? Det vore ju de mest logiska. Kör du runt med 100% armor på bilen så skulle den då bli tyngre och långsammare. Stämmer detta? Någon som vet?

Det låter ju som att de borde va så, men tror inte det blir någon skillnad faktiskt inte vad jag har märkt av iaf.
Citera
2013-11-10, 01:42
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Varför skickar folk man inte känner vänförfrågan för? Har hänt flera gånger när man kört ett gäng race exempelvis. Vart svarar man på såna? Vill kunna neka dom men vet inte vart de ligger.

Det är bra att ha sådana som är seriösa på vänlistan, oavsett om du känner dem IRL eller inte. Då kan du bjuda in dem till uppdrag och sånt när det krävs lite mer. Skönt att ha sådana som inte är stendumma runt omkring sig.

Idag körde jag "High priority case" med en riktig bonnläpp. Han vägrade hoppa in i min helikopter, skulle klättra upp eller nått i stället. Jag klarar av allt där uppe själv och han börjar vråla på bruten arab-engelska att jag ska komma och hämta han när jag är på väg bort till Lester med helikoptern.

Kallar mig alla vanliga trevliga turkord när jag inte gör det. Så när vi kommer ut i free igen så känner jag på mig att han ska försöka skjuta mig, så jag kastar mg ner på vägen nedanför och bollar upp en handgranat.

BALM!

Skrik och mera turk-engelska förolämpningar. Kul som faan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in