Citat:
Ursprungligen postat av
pex666
Gert i morse gav mig dagens garv.
Under nyhetsuppläsning berättar uppläsaren om ett par som blivit bundna vid ett villainbrott, polisen söker nu deras bil i området.
Gert flikar in: "Jag tycker polisen ska söka efter en polskregistrerad bil"
Jag har ju tidigare sagt att Gert är väldigt pro-SD, ofta har han långa resonemang men lämnar slutpoängen till lyssnaren eftersom det annars skulle vara "rasistiskt"
Hurra för Fylking! Stå på dig!
vi får se om han sänder nåt mer....... flera inringare påpekade att det var hets mot folkgrupp dock bryr sig väl ingen längre...
Han skämtade ju om den där nyheten med den äldre damen som blivit angripen av 2-3 killar också.
Jag kommer inte ihåg exakt vad som hade hänt och orkar inte leta upp det, men jag tror det var så att kärringen hade fått påhälsning av 3 grabbar i lägenheten som hade kanske rånat henne och spöat upp henne.
Gert sa iallafall efteråt: ''Då fick kärringen lära sig att veta hut'' (Kanske inte exakt så men nästan)
Sedan bad han om ursäkt för sitt uttalande några gånger efteråt och sa att han var ironisk.
Man ska väl inte skämta om sådana här saker egentligen, men jag garvade lite inombords åt hans plumpa uttalande, inget man direkt hade räknat med att han skulle slänga ur sig.