Hur är modd-möjligheterna på de två värstingbilarna Adder och Entity? När man ser dem i race känns det inte som att de går att pimpa så mycket utseendemässigt.
Jag utnämner här en efterlysning; vilket är den bilen man kan modda mest! Pluspoäng om du kan modda så man inte kan urskilja vilken modell det är på bilen
Hur är modd-möjligheterna på de två värstingbilarna Adder och Entity? När man ser dem i race känns det inte som att de går att pimpa så mycket utseendemässigt. Jag utnämner här en efterlysning; vilket är den bilen man kan modda mest! Pluspoäng om du kan modda så man inte kan urskilja vilken modell det är på bilen
Har ett jävligt skumt problem. När jag kör med bluetooth headsetet funkar det inte att chatta. Jag hör ingen annan och ingen verkar höra mig. Kör jag genom vanliga högtalarna har jag inga problem att höra folk.
Någon som har en idé om varför det är så?
Har precis börjat lite och tyvärr verkar det rät menlöst. Samma personer dödar ju en om o om igen iom att man inte har en chans men en fjuttig picka mot derar automatvapen och hela tiden respawnar typ där man dött.
Jävlar vilken schysst bil man fick med pengarna! Nu har jag stylat den så den e min ädelsten. Den som repar lacken på min bil kommer ja köra över och spinna ihjäl
Jävlar vilken schysst bil man fick med pengarna! Nu har jag stylat den så den e min ädelsten. Den som repar lacken på min bil kommer ja köra över och spinna ihjäl
Hur kommer det sig att man blir kickad från servern ibland? Nu blev jag kickad fast jag inte hade gjort nåt. Hade inte dödat någon heller. De stod att andra spelare kickade mig
Hur kommer det sig att man blir kickad från servern ibland? Nu blev jag kickad fast jag inte hade gjort nåt. Hade inte dödat någon heller. De stod att andra spelare kickade mig
Då är det mest troliga att de andra kickat dig. Varför? Fråga dem.