2013-10-02, 12:29
Medlem
antonaugustssons avatar
fel
Senast redigerad av antonaugustsson 2013-10-02 kl. 12:33.
Citera
2013-10-02, 12:42
Medlem
HestDrickaColas avatar
Kan man inte som på 4:an bara åka runt och kunna dö utan att torska pengar? Eventuellt köra privat med en ensam vän eller två?
Citera
2013-10-02, 12:43
Avslutad
Kan någon snäll människa hjälpa mig ? Jag gör tydligen ett fel när jag bara kör samma uppdrag om om om igen samt får lite pengar knappt råd med min första garage. Enda uppdrag jag gör är att man ska ta coke och meth och sno bilar till simone.

Hur gör jag andra uppdrag ? Har försökt spela mission/uppdrag som finns på kartan men det är ju bara man ska döda varandra osv tex team last standing.

Jag kör uppdrag när jag får ett jobs på min mobil.

Visst jag gillar GTA:Online är lvl 13 just nu men tycker det är väldigt linjärt än så länge.
Citera
2013-10-02, 12:45
Medlem
grillbesticks avatar
Jag spelar på ps3. Det fungerade inte på hela dagen igår och inte på hela morgonen idag. Nu har jag kopplat nätverkssladden direkt från väggen till ps3 och det funkar klockrent.

Slump?
Citera
2013-10-02, 12:46
Medlem
Credzs avatar
Hur har matchmaking funkat för resten? Jag har som max hittat 2 andra spelare vad jag än kör och massa gånger har jag fått ge upp för ingen kommer in...
Citera
2013-10-02, 12:47
Medlem
Kahlsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grillbestick
Jag spelar på ps3. Det fungerade inte på hela dagen igår och inte på hela morgonen idag. Nu har jag kopplat nätverkssladden direkt från väggen till ps3 och det funkar klockrent.

Slump?

What? Trodde inte det funkade för någon på PS3. Hur exakt i spelet när du valde online, vilket "mode" liksom?
Citera
2013-10-02, 12:49
Medlem
Fooulzs avatar
Hur är det nu? fungerar det på PS3 eller buggar det ut totalt fortfarande?
Citera
2013-10-02, 12:53
Medlem
messiasibids avatar
Jag har xbox men det hjälper inte.... försökt på alla möjliga sätt men det där racet vägrar starta..
Så ni är inte helt utelämnade ps3are. Finns några kvarglömda och utestängda Xbox ägare..
Citera
2013-10-02, 12:55
Medlem
svartmarknads avatar
När jag har skapat ett crew på social club o går in på crewets overview så är de bara nån ruta där nere som tillhör max payne 3 o hur mycket jag har vunnit o så på de. kan någon förklara varför det inte är nån GTA mätare eller nånting där nere ?
Citera
2013-10-02, 13:03
Medlem
Gta Online är trasigt och FÖRSTÖRT.
Jag kan förstå att glitch och skit finns med nu i början men att R* ens tänker på auto-aim överhuvudtaget här och dessutom tvingar in det i deathmatch och alla andra modes är heeeelt efterblivet. AUTO-AIM DRA ÅT HELVETE!!!

när fan vill vi lixom kunna höra någon säga "hehe nu ska du få se vem som är bäst, jag är en jävel på att trycka på EN knapp när jag ser dig, moderfucker... "

Senast redigerad av NoLif3r 2013-10-02 kl. 13:06.
Citera
2013-10-02, 13:09
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoLif3r
Gta Online är trasigt och FÖRSTÖRT.
Jag kan förstå att glitch och skit finns med nu i början men att R* ens tänker på auto-aim överhuvudtaget här och dessutom tvingar in det i deathmatch och alla andra modes är heeeelt efterblivet. AUTO-AIM DRA ÅT HELVETE!!!

när fan vill vi lixom kunna höra någon säga "hehe nu ska du få se vem som är bäst, jag är en jävel på att trycka på EN knapp när jag ser dig, moderfucker... "

Man kan välja bort auto-aim
Citera
2013-10-02, 13:10
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Så du var inte med när D3 och BF3 släpptes alltså? Lägg ner nu för helvete pojkspoling.

Var enda jävla gång jag har varit med om Online-releaser så har BF3 kommit upp.
Jag hade inte ett enda problem, visst några servar funkade inte men det fanns servar som funkade för mig.

SimCity var ett riktigt fiasko, det var i stil med detta. MAN KAN INTE SPELA! <- Problemet.
BF3 kunde jag iaf spela men hur stabilt det var, kanske inte det bästa. Men det gick att spela om man la ner lite tid att hitta en stabil server osv. Jag kanske bara hade jävligt tur

Men detta.. detta är otroligt. 24h nu och man har inte kunnat spela en minut och det finns otroligt dålig information. Deras support-twitter hänvisar enbart till supportsidan där det har stått samma text sedan klockan 13:00 igår.
Stäng ner allt och lägg en ruta där det stor: Tyvärr, det funkar inte. Vi jobbar på det och håll utkik på våra socialmedier, vi meddelar där när allt är som de ska vara. Tack!
Men sådan information är det inte. Inget alls, utan bara standard svar.

Vi har väl luskat fram att deras moln-server är det som fuckar ur.. men det är väl bara en chansning från oss.

Det här, det är ett jävla fiasko.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in