2013-11-07, 22:51
Medlem
Dimaks avatar
jag vill ha motorsåg
Citera
2013-11-07, 23:03
Medlem
ErPupones avatar
Hur är modd-möjligheterna på de två värstingbilarna Adder och Entity? När man ser dem i race känns det inte som att de går att pimpa så mycket utseendemässigt.
Jag utnämner här en efterlysning; vilket är den bilen man kan modda mest! Pluspoäng om du kan modda så man inte kan urskilja vilken modell det är på bilen
Citera
2013-11-07, 23:26
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Hur är modd-möjligheterna på de två värstingbilarna Adder och Entity? När man ser dem i race känns det inte som att de går att pimpa så mycket utseendemässigt.
Jag utnämner här en efterlysning; vilket är den bilen man kan modda mest! Pluspoäng om du kan modda så man inte kan urskilja vilken modell det är på bilen
Mina två nomineringar: http://i.imgur.com/B22wMo4.png
Citera
2013-11-07, 23:27
Medlem
Har ett jävligt skumt problem. När jag kör med bluetooth headsetet funkar det inte att chatta. Jag hör ingen annan och ingen verkar höra mig. Kör jag genom vanliga högtalarna har jag inga problem att höra folk.

Någon som har en idé om varför det är så?

Har precis börjat lite och tyvärr verkar det rät menlöst. Samma personer dödar ju en om o om igen iom att man inte har en chans men en fjuttig picka mot derar automatvapen och hela tiden respawnar typ där man dött.
Citera
2013-11-07, 23:36
Medlem
masturberas avatar
Jävlar vilken schysst bil man fick med pengarna! Nu har jag stylat den så den e min ädelsten. Den som repar lacken på min bil kommer ja köra över och spinna ihjäl
Citera
2013-11-07, 23:39
Medlem
LinzLuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Jävlar vilken schysst bil man fick med pengarna! Nu har jag stylat den så den e min ädelsten. Den som repar lacken på min bil kommer ja köra över och spinna ihjäl

Vilken bil? bild?
Citera
2013-11-07, 23:40
Medlem
masturberas avatar
Föressten. Kan man ta en annans personliga bil och ställa i sitt eget garage?
Citera
2013-11-07, 23:42
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Mina två nomineringar: http://i.imgur.com/B22wMo4.png

Den södra var riktigt fet
Citera
2013-11-07, 23:42
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinzLus
Vilken bil? bild?
annis elegy rh8 sports car

När man får den så är den inte så jävla snygg. Men när man lackat om den och satt på rätt delar så är den riktigt het!
Citera
2013-11-08, 00:15
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hangar161
Gå in på legendarysports i mobilen och kolla på RH8 om det står "free" under.

Hmm, gör det säkert.. Dumt av mig att inte ha lagt märke till detta!!

Tack för hjälpen!
Citera
2013-11-08, 01:23
Medlem
masturberas avatar
Hur kommer det sig att man blir kickad från servern ibland? Nu blev jag kickad fast jag inte hade gjort nåt. Hade inte dödat någon heller. De stod att andra spelare kickade mig
Citera
2013-11-08, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Hur kommer det sig att man blir kickad från servern ibland? Nu blev jag kickad fast jag inte hade gjort nåt. Hade inte dödat någon heller. De stod att andra spelare kickade mig
Då är det mest troliga att de andra kickat dig. Varför? Fråga dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in