Flashback bygger pepparkakshus!
2013-11-06, 13:42
Medlem
PaterNoster777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReubenFlagg
Varför väljer media att släppa info ang kvinnans födelseår och bostadsort? De begriper ju självklart att kvinnans identitet kommer att vara avslöjad inom en timme efter att sådan info släppts. Och de förstår självklart att kvinnan nu kommer att utsättas för en skitstorm som knappast står i proportion till brottet.
Vill journalisterna utsätta henne för detta?
Exponerat kom med ett avgörande bidrag eftersom ´de skrev att GM hade en utländskbakgrund.
Johanneshov är ett relativt rasrent område, vilket fö torde kunna förklara varför området är populärt bland anhängare av ett multikulturellt samhälle, så då fick jag fram namnlistan, sedan är det bara att googla.
Citera
Medlem
Under hennes skillpages så skriver hon in under "work experience" att hon är aktivist..Mycket tyder på att det är hon
Citera
Medlem
Trapphushomofilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalogic
ringde precis tanta på nummer 076-247 06 77, toner gick fram men inget svar utan kom till hennes röstbrevlåda.
tanta lät förvirrad i meddelandet, "va snäll ..... och...spela.....tala....in..eller...nä...spela inte in något röstmeddelande för jag är dålig på att lyssna av den, skicka mail istället."

verkar ju inte ha alla hästar hemma

Hon kanske inte har alla hästar hemma, vem vet, varken du eller jag, men är det ett bevis för någonting? Jag tycker att så länge vi inte fått bekräftelse någonstans att hon är delgiven misstanke så bör vi inte spekulera kring hennes eventuellt tvivelaktiga karaktär. Too soon.
Citera
2013-11-06, 13:43
Medlem
kickikotts avatar
Kanske för att trigga "rasisterna" på Flashback att ringa och trackasera henne så att kvällsblaskorna sedan kan skriva spaltmetrar om "näthatet"...

Citat:
Ursprungligen postat av ReubenFlagg
Varför väljer media att släppa info ang kvinnans födelseår och bostadsort? De begriper ju självklart att kvinnans identitet kommer att vara avslöjad inom en timme efter att sådan info släppts. Och de förstår självklart att kvinnan nu kommer att utsättas för en skitstorm som knappast står i proportion till brottet.
Vill journalisterna utsätta henne för detta?
Citera
2013-11-06, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Det var hundbajs och lite kiss i tårtan också enligt säkra källor. Jag ryser när jag ser Jimmie slicka sig om munnen

OM(?) det du säger stämmer måste brottsrubriceringen bli misshandel, inte ofredande. Att slänga bajs och kiss i någons ansikte måste vara det mest förnedrande man kan göra mot en annan person. Då är man helt slut, inget existensberättigande alls.
Citera
2013-11-06, 13:44
Medlem
Jimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-potatohead
Så då var det först och främst vakternas fel att JFK fick huvudet sönderskjutet?

Det var CIA:s miss att låta honom åka i en öppen bil. Ja.
Citera
2013-11-06, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trapphushomofilen
Hon kanske inte har alla hästar hemma, vem vet, varken du eller jag, men är det ett bevis för någonting? Jag tycker att så länge vi inte fått bekräftelse någonstans att hon är delgiven misstanke så bör vi inte spekulera kring hennes eventuellt tvivelaktiga karaktär. Too soon.
Vänsterhatare, rätt ålder, rätt dialekt, rätt brytning, rätt bostadsort... Allting stämmer. Det måste vara hon.
Citera
2013-11-06, 13:46
Medlem
ricardo22s avatar
http://www.hitta.se/irene+matkowitzc...=076-247+06+77 Vad innebär Dr/Dir?

Att hängas ut så här är väl det enda straffet hon kommer få
Citera
Medlem
failures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
I*ene M*tkowitzc har två mål i Stockholms Tingsrätt. Ett avslutat och ett öppet.

Det avslutade är ett mål från 2010 som gäller våld mot tjänsteman, rattfylleri, ringa narkotikabrott och grov olovlig körning.

Det öppna är ett mål från 2012 som gäller grov olovlig körning.

Ett ganska digert brottsregister med andra ord.

Inte direkt några allvarliga brott men man kan väl se att hon inte varit vid sinnes fulla bruk och förmodligen inte vid tårtningen heller, förmodligen på fyllan eller hög.
Citera
Medlem
När kommer den fullständiga kartläggningen av Irene Matkowitzc?

IRENE MATKOWITZC + tårta + Sverigedemokraterna + antidemokrat + tårtkastare + SD + Våldskvinna + Antivit + Fascist
Citera
2013-11-06, 13:47
Medlem
Mr-potatoheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
Det var CIA:s miss att låta honom åka i en öppen bil. Ja.

Att åka i en öppen bil ja, men det låter på den där killen som Skytten är mindre ansvarig för skottet än vad Secret service vakter är.. Så länge inte de sköt själva har jag svårt att tycka det
Senast redigerad av Mr-potatohead 2013-11-06 kl. 13:49.
Citera
2013-11-06, 13:47
Medlem
PaterNoster777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ella-Pella
Det måste vara hon
http://www.ratsit.se/19530105-Monica...WXkjfhhjk#tab1
MGM är tydligen aktiv inom byggbraschen(!)
Inköp, försäljning, förmedling och leasing av bygg- och entreprenadmaskiner.
http://www.ratsit.se/530105SYJH00001...ygg_%26_Maskin

Irene Matkowitzc
Eslövsvägen 11 lgh 1002
121 51 Johanneshov

MIM Bygg & Maskin ESLÖVSVÄGEN 11 LGH 1002
121 51 JOHANNESHOV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem