Citat:
Ursprungligen postat av
Kaiser Chief
Det var värst vilken liten halmgubbe-generator du var!

Du måste ha något slags magisk foliehatt som låter dig läsa in vad jag
egentligen menar. Räcker det inte med att läsa och bemöta det jag in facto skriver?
Var har jag påstått att det skulle finnas någon typ av högre moral i den autonoma vänstern än hos tex högerfascister?
Jag ser hur AB väljer att gå fram idag, och jag ser hur många vänstermänniskor väljer att applådera tårtkastningen och därmed stötta attacker mot politiker vars budskap man inte gillar. Då vill jag helt enkelt veta om de är konsekventa i sitt tänkande och agerande, och även stöttar andra typer av politiska attacker.
Det är väl inga halmgubbar det är ju exakt det du skriver:
Citat:
Är det några vars aningslöshet och historielöshet är barock, så är det väl hos de vänstermänniskor som trots Palme och Lindh ändå verkar försvara rätten att attackera politiker?
De enda som förespråkar rätten att bruka våld från vänstern är ju den autonoma delen.
Varför tror du att dessa idioter skulle hålla högre moral än sina högerdito?
Och det finns ju högerfascister som försvarar mordet på Palme eller på John Hron. men tror du man då använder så svepande kommentarer som du gör? De vänsterfolk som tycker det är bra är idioter på samma sätt som de höger som tycker dessa mord är det. Det är inget mer med det.