2013-11-05, 17:13
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Haha nja du, tio gånger är nog lite av en hyperbol. Sen brukar ju folket här inne besitta just ett stort intresse i att spekulera kring vad spelare kan komma att kosta, så ser inte vad felet är med att fråga om just detta då? Igår började ju folk till och med diskutera vad ''legends-korten'' kommer säljas för, men självklart var ju du då dock snabbare än snabbast som vanligt var framme för att påpeka att det än så länge är helt omöjligt att spekluera kring. Varför säger du så? Om folk tycker det är spännande att diskutera får de väl hålla på med det? Och varför skulle de än så länge vara helt omöjligt att spekulera kring i vad de kommer att kosta? Med detta i åtanke skulle jag även vilja ge dig ett litet tips, spänn av lite. Låt folk diskutera/fråga det de själva vill utan att bli tillrättavisade av dig. Dina svar känns ofta även jäkligt taggiga med allt annat än en trevlig ton. Kanske är de bara jag som överreagerar, men du är ju inte trådens lustigkurre iaf.
Visst överdrev jag lite, var ju endast fem gånger. Nej, det är visst omöjligt att spekulera i vad det kommer kosta. Trådens lustigkurre? Hmm, okej, vet inte vad du menar med det.
Citera
2013-11-05, 17:16
Medlem
swagyolo420s avatar
Ingen som hade kunnat hjälpa mig ??? Särskilt nu när det verkar som PS3 servern är nere, finns där ingen snäll PS3:are som har lite tråkigt och hade velat hjälpa mig slänga ihop ett lag för cirkus 100k ?

Inga krav eller dylikt, om jag kan använda mig av någon i mitt nuvarande crew så finns länken till laget här: http://www.futhead.com/14/squads/2120852/

Peace.
Citera
2013-11-05, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swagyolo420
Ingen som hade kunnat hjälpa mig ??? Särskilt nu när det verkar som PS3 servern är nere, finns där ingen snäll PS3:are som har lite tråkigt och hade velat hjälpa mig slänga ihop ett lag för cirkus 100k ?

Inga krav eller dylikt, om jag kan använda mig av någon i mitt nuvarande crew så finns länken till laget här: http://www.futhead.com/14/squads/2120852/

Peace.
Varför inte köra vidare på BPL om du har pengar att uppgradera för? Skulle bytt till 41212 och kört något liknande detta: http://www.futhead.com/14/squads/2097698/

Kör på detta själv och funkar perfekt! Om du inte har råd med allt så kan du byta ut Silva mot Marquinhos/Alex.
Citera
2013-11-05, 17:23
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Tror hampeeee (?) testat honom

Hur är CR7 btw?
Han var skit, mest för att jag var skit och spelade en skiformation misstänker jag.
Citera
2013-11-05, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Han var skit, mest för att jag var skit och spelade en skiformation misstänker jag.
Hur mycket förlorade du på tax? Ligger du på 3millar ungefär?
Citera
2013-11-05, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz

Visst överdrev jag lite, var ju endast fem gånger. Nej, det är visst omöjligt att spekulera i vad det kommer kosta. Trådens lustigkurre? Hmm, okej, vet inte vad du menar med det.

Precis. Tio är inte fem. Är en jävla skillnad till och med. Om du upplever det jobbigt med att någon ställer samma fråga mer än en gång så beklagar jag. Men eftersom jag blankt skiter i vad du känner dig familjär med och inte så får du nog förbereda dig på de värsta, att frågan kanske dyker upp både två och tre gånger till här i tråden Dock kan du ju alltid blocka mig för att lindra obekvämheten som dessa upprepade frågor orsakar hos dig. Men nog om de!

Varför skulle de vara omöjligt? Utveckla gärna vad du menar. Jag menar, det finns ju mycket som är omöjligt här i världen, men att spekulera kring vad spelare kan komma att kosta på FUT14 hör väl ändå inte dit? =)
Citera
2013-11-05, 17:31
Medlem
Citat:
Precis. Tio är inte fem. Är en jävla skillnad till och med. Om du upplever det jobbigt med att någon ställer samma fråga mer än en gång så beklagar jag. Men eftersom jag däremot skiter blankt i vad du känner dig familjär med och inte så får du nog förbereda dig på de värsta, att frågan kanske dyker upp både två och gånger till här i tråden Dock kan du ju alltid blocka mig för att lindra obekvämheten som dessa upprepade frågor orsakar hos dig. Men nog om de!

Varför skulle de vara omöjligt? Utveckla gärna vad du menar. Jag menar, det finns ju mycket som är omöjligt här i världen, men att spekulera kring vad spelare kan komma att kosta på FUT14 hör väl ändå inte dit?
Ojdå, inte omöjligt att spekulera som jag råkade skriva. Omöjligt att veta vad priset kommer ligga på, om det kommer sjunka tills imorgon osv. Finns risk att det t.o.m höjts imorgon då flera tänker som du.
Citera
2013-11-05, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ojdå, inte omöjligt att spekulera som jag råkade skriva. Omöjligt att veta vad priset kommer ligga på, om det kommer sjunka tills imorgon osv. Finns risk att det t.o.m höjts imorgon då flera tänker som du.

Nu hängde jag inte med. Anser du att det är omöjligt eller inte?
Citera
2013-11-05, 17:35
Medlem
Citat:
Nu hängde jag inte med. Tycker du att det är omöjligt eller inte?
Spekulera är alltid möjligt, men att veta säkert är inte möjligt.
Citera
2013-11-05, 17:42
Bannlyst
Citat:
Spekulera är alltid möjligt, men att veta säkert är inte möjligt.
Precis
Här bara för några dagar sedan verkade du dock ha en annan åsikt om saken:

Menmen, nu orkar jag inte tjöta om detta mer. Hejsvejs!
Citera
2013-11-05, 17:45
Medlem
krestons avatar
Om budgeten inte räcker till en Casillas, vem av Valdes, Lopez eller Courtois är att föredra? Någon som testat flera av dessa och har synpunkter?
Citera
2013-11-05, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kreston
Om budgeten inte räcker till en Casillas, vem av Valdes, Lopez eller Courtois är att föredra? Någon som testat flera av dessa och har synpunkter?
Skulle kört Courtois. Lång som en giraff. Valdes, nej tack, sicken pajas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in