Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Visst överdrev jag lite, var ju endast fem gånger. Nej, det är visst omöjligt att spekulera i vad det kommer kosta. Trådens lustigkurre? Hmm, okej, vet inte vad du menar med det.
Haha nja du, tio gånger är nog lite av en hyperbol. Sen brukar ju folket här inne besitta just ett stort intresse i att spekulera kring vad spelare kan komma att kosta, så ser inte vad felet är med att fråga om just detta då? Igår började ju folk till och med diskutera vad ''legends-korten'' kommer säljas för, men självklart var ju du då dock snabbare än snabbast som vanligt var framme för att påpeka att det än så länge är helt omöjligt att spekluera kring. Varför säger du så? Om folk tycker det är spännande att diskutera får de väl hålla på med det? Och varför skulle de än så länge vara helt omöjligt att spekulera kring i vad de kommer att kosta? Med detta i åtanke skulle jag även vilja ge dig ett litet tips, spänn av lite. Låt folk diskutera/fråga det de själva vill utan att bli tillrättavisade av dig. Dina svar känns ofta även jäkligt taggiga med allt annat än en trevlig ton. Kanske är de bara jag som överreagerar, men du är ju inte trådens lustigkurre iaf.
Hur länge ska man vänta innan man köper?
Särskilt nu när det verkar som PS3 servern är nere, finns där ingen snäll PS3:are som har lite tråkigt och hade velat hjälpa mig slänga ihop ett lag för cirkus 100k ? 
Ligger du på 3millar ungefär?