2013-11-03, 11:28
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Sjuk skillnad, och i min mening är det inte för att de man möter i division är bättre, utan snarare något EA strävar efter.

Jo, det var lite märkligt i och med att jag inte tryckte på B utan bara sprang bredvid, samt att han fick iväg ett skott, som dock gick utanför. Frisparken sedan studsade som i ett flipperspel innan Neuer slog in den i målet själv. Classic EA.

Så nej, eftersom jag inte har något behov av att slå sönder kontroller eller prispengarna i Seasons så blir det Single Matches framöver.

Jag kan inte heller förstå varför EA verkligen kämpar för att göra spelet så svettigt som möjligt. Dels Matchmakingen/handikappet eller vad man nu vill kalla de sjuka felstudsarna i avgörande matcher, men även att halva matchen utspelar sig i 45e/90e minuten. Jag menar, vafan? kommer ihåg en match igåt, 3 mål i 90e. Det är ju inte ens kul? Gick från 1-2 till 2-2, 2-3 och sist 3-3.

Single Matches, here I fucking come...

Segt. Lira annars lite cuper eller turneringar om coins med kompisar om seasons inte är din grej. Single matches låter ju verkligen skittrist.

Sen tycker jag att det är ganska svårt att avgöra om en spelare är bra, halvbra, dålig osv i år. Många jag möter dagligen känns jävligt kalla men når ändå ofta bra resultat. Handlar ju mycket om första touchen med right stick, när man ska gå framåt med hela laget osv. Det kanske spelarna i seasons kan bättre än random nisse i single matches. Även om matchbilden i stort ser likadan ut.

Mvh div 1
Citera
2013-11-03, 11:37
Medlem
Det står just nu att man ska få en daily gift på webappen, men det ser jag inte röken av när jag loggar in. Någon som får gåvan när de loggar in?
Citera
2013-11-03, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waggen
Det står just nu att man ska få en daily gift på webappen, men det ser jag inte röken av när jag loggar in. Någon som får gåvan när de loggar in?

jag!
Citera
2013-11-03, 11:41
Medlem
Vad tror folket om detta http://www.futhead.com/14/squads/2032311/ ? Tips på förbättringar? Något ni ser direkt och tänker, "det där kommer aldrig funka" ?

Tacksam för svar!
Citera
2013-11-03, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattetheboss
Vad tror folket om detta http://www.futhead.com/14/squads/2032311/ ? Tips på förbättringar? Något ni ser direkt och tänker, "det där kommer aldrig funka" ?

Tacksam för svar!

skulle sätta gundogan där du har mikhtaryan och sätta diego där du har gundogan
Citera
2013-11-03, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
skulle sätta gundogan där du har mikhtaryan och sätta diego där du har gundogan

Bra tips där Vad tror du om Hummels Dante, tror du dom håller tätt?
Citera
2013-11-03, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattetheboss
Bra tips där Vad tror du om Hummels Dante, tror du dom håller tätt?

har lirat med dante själv, han är ett jävla monster men har inte testat hummels,men ska nog bli bra!
Citera
2013-11-03, 11:52
Medlem
Citat:
har lirat med dante själv, han är ett jävla monster men har inte testat hummels,men ska nog bli bra!

förresten vill gärna ha en review på det där för ser jäkligt bra ut och är sugen på att testa det!
Citera
2013-11-03, 12:26
Medlem
Citat:
förresten vill gärna ha en review på det där för ser jäkligt bra ut och är sugen på att testa det!

Ska ordna de tack för hjälpen!
Citera
2013-11-03, 12:29
Medlem
PhilMorriss avatar
Förstår ej poängen med Happy Hour? Det är ju dubbelt så dyrt så det blir ju ändå ingen skillnad?
Citera
2013-11-03, 12:31
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Förstår ej poängen med Happy Hour? Det är ju dubbelt så dyrt så det blir ju ändå ingen skillnad?
Blir det ju. Man får ju mer kort och ibland är det dubbelt så stor chans att få en IF
Citera
2013-11-03, 12:35
Bannlyst
Cuadrado IF nere på 60k nu. Hur mycket mer tror ni han sjunker?? Vill bara köpaköpaköpa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in