2013-11-05, 16:53
Medlem
Koranens avatar
Bara jag som inte kommer in?
Citera
2013-11-05, 16:54
Medlem
krestons avatar
Helvette. Om man köper ett kort och drar R1 istället för L1 följt av snabbt X och quick säljer direkt, då får man helt enkelt bita i det sura äpplet va? Eller kan det vara värt att höra av sig någonstans? Någon som råkat göra samma som har koll?
Citera
2013-11-05, 16:55
Medlem
Vilka är den bästa hb och vb i bpl? Inte if baines eller någon dyr men bland dem vanliga, tex clichy, jose enrique, richards osv?
Citera
2013-11-05, 16:56
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Vilka är den bästa hb och vb i bpl? Inte if baines eller någon dyr men bland dem vanliga, tex clichy, jose enrique, richards osv?
Gibbs och Walker
Citera
2013-11-05, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kreston
Helvette. Om man köper ett kort och drar R1 istället för L1 följt av snabbt X och quick säljer direkt, då får man helt enkelt bita i det sura äpplet va? Eller kan det vara värt att höra av sig någonstans? Någon som råkat göra samma som har koll?
Bara att bita i det sura äpplet. Självklart ersätts man inte för klanterier från egen sida.
Citera
2013-11-05, 16:57
Medlem
Electros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kreston

känns som att de bara är att bita i det sura deras support är totalt värdelös. Vad sålde du?
Citera
2013-11-05, 17:00
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Dgott att IF Cuadrado är nere på 50k nu på XBOX. Var helt klart värt att vänta! Imon kväll är de dock dags att slå till och hoppas då på att få honom för under 45k Så mycker billigare än så borde han väl senare inte bli?
Du kan säkert få han under 50k på bud

E: heja sverige!
Senast redigerad av antonaugustsson 2013-11-05 kl. 17:04.
Citera
2013-11-05, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Snälla, du har frågat detta minst tio gånger den senaste veckan... Hur ska vi veta?
Haha nja du, tio gånger är nog lite av en hyperbol. Sen brukar ju folket här inne besitta just ett stort intresse i att spekulera kring vad spelare kan komma att kosta, så ser inte vad felet är med att fråga om just detta då? Igår började ju folk till och med diskutera vad ''legends-korten'' kommer säljas för, men självklart var ju du då dock snabbare än snabbast som vanligt var framme för att påpeka att det än så länge är helt omöjligt att spekluera kring. Varför säger du så? Om folk tycker det är spännande att diskutera får de väl hålla på med det? Och varför skulle de än så länge vara helt omöjligt att spekulera kring i vad de kommer att kosta? Med detta i åtanke skulle jag även vilja ge dig ett litet tips, spänn av lite. Låt folk diskutera/fråga det de själva vill utan att bli tillrättavisade av dig. Dina svar känns ofta även jäkligt taggiga med allt annat än en trevlig ton. Kanske är de bara jag som överreagerar, men du är ju inte trådens lustigkurre iaf.
Senast redigerad av BendingSwine 2013-11-05 kl. 17:06.
Citera
2013-11-05, 17:04
Medlem
PinkVelours avatar
IF Ibra, någon som testat?
Citera
2013-11-05, 17:04
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
IF Ibra, någon som testat?
Tror hampeeee (?) testat honom

Hur är CR7 btw?
Senast redigerad av antonaugustsson 2013-11-05 kl. 17:08.
Citera
2013-11-05, 17:08
Medlem
krestons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Bara att bita i det sura äpplet. Självklart ersätts man inte för klanterier från egen sida.

Klart rimligt, enda hoppet som fanns var att folk mytat till sig packs pga "mitt kort försvann". Men men!

Citat:
Ursprungligen postat av Electro
känns som att de bara är att bita i det sura deras support är totalt värdelös. Vad sålde du?

Modric, inga miljoner men helt klart surt...
Citera
2013-11-05, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluntcunt
Är det någon mer än jag som inte kommer in på Ultimate team..?

Citat:
Ursprungligen postat av Koranen
Bara jag som inte kommer in?

Inte jag heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här