2013-10-31, 14:54
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Ett regnigt Emirates + svart boll= given torsk
En solig dag på san siro + svart boll =omöjligt att se bollen p.g.a alla skuggor som blir av läktaren...
Citera
2013-10-31, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurka5OO
Spelade några matcher första dagarna. Var inte speciellt såld på spelet då, körde 2 matcher nu. Fyfan vilka tråkiga matcher. Förlorade första med 2-0 och båda kom från hörnor. Andra med 3-0 alla 3 från inlägg. Eftersom att dribbla och vända sig är omöjligt så körde båda snubbarna jag mötte inläggstaktiken. Och i slutet så började även jag spamma inlägg eftersom dribblingarna var så ineffektivt.

Jesus vilket tråkigt spel. Är inte kul för fem öre, tar nog en paus i några måndader nu.

hade fint
Citera
2013-10-31, 15:07
Bannlyst
hallå IF Cuadrado, kommer han gå för under 60k på krysslådan eller?
Citera
2013-10-31, 15:09
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka5OO
Spelade några matcher första dagarna. Var inte speciellt såld på spelet då, körde 2 matcher nu. Fyfan vilka tråkiga matcher. Förlorade första med 2-0 och båda kom från hörnor. Andra med 3-0 alla 3 från inlägg. Eftersom att dribbla och vända sig är omöjligt så körde båda snubbarna jag mötte inläggstaktiken. Och i slutet så började även jag spamma inlägg eftersom dribblingarna var så ineffektivt.

Jesus vilket tråkigt spel. Är inte kul för fem öre, tar nog en paus i några måndader nu.

Håller med, FIFA 14 är totalt värdelöst.

Är så fruktansvärt random med alla studsar pga touches. Lirade lite 2on2 coop season med en polare och det är som ett jävla flipperspel ibland. Man kan i princip springa rakt igenom en motståndare och på något jävla vänster få med sig bollen ändå.
Citera
2013-10-31, 15:22
Medlem
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bzPd1BdSnKo6Ys3

Lagomt svettigt. Kolla målsnittet på anfallarna, sjuuka.
Citera
2013-10-31, 15:23
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Håller med, FIFA 14 är totalt värdelöst.

Är så fruktansvärt random med alla studsar pga touches. Lirade lite 2on2 coop season med en polare och det är som ett jävla flipperspel ibland. Man kan i princip springa rakt igenom en motståndare och på något jävla vänster få med sig bollen ändå.

Kan hålla med även om jag inte kan sätta fingret på det. Ibland känner man att man har "det" i vissa matcher och då jävlar är det bara hålla in springknappen och ruscha mot mål så kommer man igenom, medan man i andra fighter inte kan ta sig igenom motståndarens osynliga vägg hur man än försöker och vad man än har för spelare. Dock mindre påtagligt denna gång än tidigare år, men fortfarande lite för mycket mål i slutet av halvlekarna t.ex.
Citera
2013-10-31, 15:25
Medlem
htsolna08s avatar
Miranda inform eller Pique?
Citera
2013-10-31, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
IF Miranda. Länka laget?
Citera
2013-10-31, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
beror på workrates på mittbacken bredvid. kör på Pique om inte den andra har high attacking imo
Citera
2013-10-31, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
hallå IF Cuadrado, kommer han gå för under 60k på krysslådan eller?
Ja, antagligen. Men jag hoppas att du inte kör Serie A? Isåfall finns det bara en duglig, och det är Il Faraone
Citera
2013-10-31, 15:29
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
beror på workrates på mittbacken bredvid. kör på Pique om inte den andra har high attacking imo

Ramos bredvid
Citera
2013-10-31, 15:30
Avslutad
Så irriterande det har blivit att spela sen Fifa 14 kom.

Försvaret har alltid varit min starka sida, men nu är det nästan omöjligt. Motståndarna behöver inte ens finta för att glida igenom. Och är man före anfallaren och ska "täcka" bort honom så händer det 99% av gångerna att spelaren byter riktning när man trycker på L2 och anfallaren kommer runt.

Och leder man med 2 mål och matchen kommer in över den 80:e minuten då spelar det ingen roll om man kör ultradefensivt, dom gör mål på allt ändå. Anfallare kan springa in i 3 av mina spelare och få med sig bollen ändå och senare snubbla in den under målvakten som lyckas kasta sig över bollen i utrusningen. Hänt mig för många gånger...

Hade även för mig att det ska vara lättare att möta lag med typ 70 i kemi och röda länkar överallt, men det gör det tamejfaan ännu svårare. Får psykbryt snart.

Får väl ge det lite mer tid, men rädd att jag måste köpa nya kontroller snart.

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=jd3ZJ68SnKo7ls3
Senast redigerad av kaptewn 2013-10-31 kl. 15:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in