2013-11-05, 17:50
Medlem
krestons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Skulle kört Courtois. Lång som en giraff. Valdes, nej tack, sicken pajas

Haha, Valdes slank med mest på overall 83'an Sitter på Lopez just nu genom pack, nykomponerat lag så inte hunnit testa honom men är sugen på den belgiska besten!
Citera
2013-11-05, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kreston
Om budgeten inte räcker till en Casillas, vem av Valdes, Lopez eller Courtois är att föredra? Någon som testat flera av dessa och har synpunkter?

Lirade med Courtois i över 50 matcher, riktigt jävla grym!
Om man ska hitta något att klaga på så är det väl att han är en aning långsam på utrusningar och liknande.
Men helt klart värd att lira med!
Citera
2013-11-05, 18:03
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Precis
Här bara för några dagar sedan verkade du dock ha en annan åsikt om saken:

Menmen, nu orkar jag inte tjöta om detta mer. Hejsvejs!
Misstänker att Cuadrado kommer gå ner till en 35-40k. Förvisso 82 ratead men inom någon vecka gissar jag.
Citera
2013-11-05, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Misstänker att Cuadrado kommer gå ner till en 35-40k. Förvisso 82 ratead men inom någon vecka gissar jag.

Mm finns väl en ''risk'' för detta. Med risk menar jag stor förlust som kan bli fallet om jag köper in honom för tidigt.
Men men, nu köper jag honom imorgon kväll/natt då nytt TOTW har kommit och priserna på så sätt sjunkit Blire sedan en förlust får man bara ta och acceptera de
Citera
2013-11-05, 18:09
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Mm finns väl en ''risk'' för detta. Med risk menar jag stor förlust som kan bli fallet om jag köper in honom för tidigt.
Men men, nu köper jag honom imorgon kväll/natt då nytt TOTW har kommit och priserna på så sätt sjunkit Blire sedan en förlust får man bara ta och acceptera de
Bidda vetja. En förlust på 30k är givetvis surt.

Själv drog man en förlust på 300k på en sekund förr året. Då gnällde jag en del i tråden.
Citera
2013-11-05, 18:16
Medlem
Tjena någon som vill göra ett Bundesliga guld lag till mig för 75k? 4-1-2-1-2 (1) och Aubameyang - mandzukic på topp som enda krav
Citera
2013-11-05, 18:24
Medlem
Bruunkens avatar
Jävlar vad besviken jag blev på Aguero. Var inte alls så bra som jag hade hoppats på. Negredo är fan den bästa anfallaren fortfarande för mig.
Citera
2013-11-05, 18:33
Medlem
Electros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kreston
Om budgeten inte räcker till en Casillas, vem av Valdes, Lopez eller Courtois är att föredra? Någon som testat flera av dessa och har synpunkter?

Asså jag körde med Courtois ett 10-20 tal matcher ungefär, tyckte han va rätt dålig vad jag kommer ihåg, sålde av hela laget. Efter att ha testat lite olika trupper så har jag gått tillbaka till BBVA och kör nu med valdes faktiskt. Och jag måste säga att jag har inte fått någon anledning till att byta honom ännu, 50+ matcher.
Citera
2013-11-05, 18:57
Medlem
gxflybabys avatar
Citat:
Precis
Här bara för några dagar sedan verkade du dock ha en annan åsikt om saken:

Menmen, nu orkar jag inte tjöta om detta mer. Hejsvejs!

Tycker att man ska kunna diskutera om precis vad som helst som berör Fifa Ultimate Team, sen om vissa diskussionsfrågor är bättre/sämre än andra är en annan diskussionsfråga!
Citera
2013-11-05, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Tycker att man ska kunna diskutera om precis vad som helst som berör Fifa Ultimate Team, sen om vissa diskussionsfrågor är bättre/sämre än andra är en annan diskussionsfråga!

Precis vad jag förespråkade Men nu slutar vi prata om detta då de trots allt är rätt OT
Citera
2013-11-05, 19:11
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Precis vad jag förespråkade Men nu slutar vi prata om detta då de trots allt är rätt OT

Diskutera kan man göra, men att posta 10 gånger om Cuadrado kommer gå ner i pris är inte en diskussion, det är SPAM.
Citera
2013-11-05, 19:16
Medlem
pellenicklass avatar
tjena! någon schysst som kan få ur dembele ur detta lag, bygg på relativt fritt då det är de tre längst upp plus fellaini som jag vill åt

någon som spelat med jovetic? hurdan är han? känns som att hans pace är lite för låg..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in