2013-11-05, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dangerousdanger
Jag säger bara att folks utsidor inte sätter gränser för vad man faktiskt känner för en person. Där av kan jag FÖRSTÅ att det finns par som ser väldigt olika ut.

Dock skulle jag själv aldrig ge mig själv för en tjock kille.

Nej så varför håller du på att klaga på att ingen vill ha fattiboom boom till tjejer då? Du kan ta en tjock kille själv.

Jag som smal och ganska vältränad använder tjocka tjejer som spermahinkar. Mer får de inte.
Citera
2013-11-05, 16:39
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Haha, jag hoppas du skämtar.
Nej, "han" är ju samma person på insidan.
Citera
2013-11-05, 16:43
Medlem
dangerousdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Nej, "han" är ju samma person på insidan.

Fast då börjar det ju gå emot min läggning? Jag tänder ju på män och penisar så då skulle EN VÄLDIGT STOR DEL av honom försvinna. Det och ett par kilo extra skiljer sig väldigt väldigt mycket!
Citera
2013-11-05, 16:46
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Fast då börjar det ju gå emot min läggning? Jag tänder ju på män och penisar så då skulle EN VÄLDIGT STOR DEL av honom försvinna. Det och ett par kilo extra skiljer sig väldigt väldigt mycket!
Läggning? Vad är det för ytligheter! Jag trodde det var insidan som räknades...
Citera
2013-11-05, 16:47
Medlem
dangerousdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliprepper
Du har säkert en superfin kropp. Finns dem på 180 med samma vikt som du, utan att vara sjuka eller övertränade, men som får ta en jävla massa skit ändå pga sina tunna kroppar.

Jag HAR superfin kropp. Därför jag blir så upprörd när folk ändå ska försöka hitta fel.
Citera
2013-11-05, 16:51
Medlem
dangerousdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Läggning? Vad är det för ytligheter! Jag trodde det var insidan som räknades...

Dock speglar ju sig utsidan med insidan när det kommer till fitta/penis.

Måste också markera det jag skrev tidigare:
jag skulle aldrig ge mig själv för en tjockis, en tjock kille skulle aldrig kunna få mig

MEN

om min pojkvän, som jag redan är kär i och som jag älskar hur mycket som helst, skulle bli tjock
skulle jag inte se det som en andledning till att göra slut

FÖRSTÅR NI NU ELLER?!
Citera
2013-11-05, 16:55
Medlem
chilipreppers avatar
Citat:
Jag HAR superfin kropp. Därför jag blir så upprörd när folk ändå ska försöka hitta fel.

Men fuck dem. Att folk orkar bry sig över hur alla andra ser ut, det är en jävla gåta. Har man inte tillräckligt med att jobba på sig själv och sina egna dåliga sidor, kan man ju undra?
Citera
2013-11-05, 17:11
Medlem
jaybones avatar
Alla män gillar en sund tjej med former. Att vara sund och att ha kurvor är lite en smakfråga.

Vissa har en kroppstyp som är smal men är väldigt sund/kurvig. Andra väger lite mer men är sunda/kurviga.

Fattar inte att det ska vara så svårt att förstå det för folk, framförallt tjejer. De verkar ha en sån stor ångest över sin kropp oavsett hur de ser ut. Så jävla avtändande att lyssna på. Ingen av er tjejer som tänkt tanken "vad tycker JAG om?". Varför ska ni hela tiden feltolka media och må dåligt..

Kolla istället på herrmagasin eller liknande. Något som är till för att hetsa upp killar ist för att hetsa upp er. Där ser ni att det är stor hylla och brett arsle som går hem.
Citera
2013-11-05, 17:15
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Dock speglar ju sig utsidan med insidan när det kommer till fitta/penis.

Måste också markera det jag skrev tidigare:
jag skulle aldrig ge mig själv för en tjockis, en tjock kille skulle aldrig kunna få mig

MEN

om min pojkvän, som jag redan är kär i och som jag älskar hur mycket som helst, skulle bli tjock
skulle jag inte se det som en andledning till att göra slut

FÖRSTÅR NI NU ELLER?!
Ja att någon går upp några kilon är ju inte hela världen då det är ganska enkelt att åtgärda, så självklart dumpar man inte någon man älskar för en sådan sak. Däremot om det blir bestående och partnern inte bryr sig om att gå ner i vikt så behöver inte kärleken övervinna de där extra kilona. Precis som man har sexuella preferenser som vilket kön man föredrar så finns det ju massa ytliga preferenser, så jag förstår inte varför du skriver massa trams om att det är insidan som räknas.
Citera
2013-11-05, 17:18
Medlem
JavierDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User11
En tjej ska vara fit och hälsosam! Inte några jäkla soffliggare med "kurvor" som bildas av en smutta övervikt från chips och pizza.
Det verkar inte vara många här som har den synpunkten. Då blir det mer till mig

http://femalefitnessmodels.tumblr.com/image/27517107298

Sådär verkar de flesta tjejerna vilja se ut. Tycker verkligen att det ser asfult ut. Benen och rumpan ser hårda och smala ut, de kunde lika gärna tillhöra en man.
Citera
2013-11-05, 17:34
Medlem
dangerousdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Nej så varför håller du på att klaga på att ingen vill ha fattiboom boom till tjejer då? Du kan ta en tjock kille själv.

Jag som smal och ganska vältränad använder tjocka tjejer som spermahinkar. Mer får de inte.

Jag har aldrig klagat på det. Det jag klagar över är att tjejer som redan är smala ska behöva känna sig tjocka i dagens samhälle.
Citera
2013-11-05, 17:44
Medlem
lucifersatans avatar
Citat:
Jag har aldrig klagat på det. Det jag klagar över är att tjejer som redan är smala ska behöva känna sig tjocka i dagens samhälle.

Varför gör dom det? det är inte så att kvinnorna själva driver detta då de typ tävlar om vem som är snyggast och tar detta ett steg för långt? de som är smala behöver ju absolut inte känna sig tjocka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in