2013-11-05, 17:48
Medlem
den här kroppen tycker jag ser nice ut tränad och smal

http://1.bp.blogspot.com/-r7RYrCNw_74/TcWI3fbEZxI/AAAAAAAATN8/SjD36y7-GVE/s1600/184827109.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-dsgpqoYpbx8/TcWI4HCcCZI/AAAAAAAATOc/hk3YGgFy0lk/s1600/741597184.jpg
Citera
2013-11-05, 18:01
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ompal

http://1.bp.blogspot.com/-r7RYrCNw_74/TcWI3fbEZxI/AAAAAAAATN8/SjD36y7-GVE/s1600/184827109.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-dsgpqoYpbx8/TcWI4HCcCZI/AAAAAAAATOc/hk3YGgFy0lk/s1600/741597184.jpg

Det kan vara omöjligt för många att få en sådan kropp ens om de försöker.

I dagens samhälle säljs massa träningsknep, exempelvis, buns of steel, men sanningen är att många människor inte har de genetiska förutsättningarna.

Tjejen på bilden kan mycket väl också inte vara naturlig, utan ha hjälpt utseendet på traven med preparat eller operationer.

Därmed inte sagt att hon inte är välväxt, men man kan inte dra fram någon sorts Xena och ha det som måttstock för hur folk skall se ut.
Citera
2013-11-05, 18:08
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dangerousdanger
Men jag tycker själv inte att jag riktigt tillhör det här extremt ytliga samhället. Jag vet hur det är, men jag vill inte vara en del av det. Sedan är det klart att jag skulle ta mig ett snack med min kille om han blev riktigt fet, men några kg till på honom skulle faktiskt bara glädja mig. Men oavsett vad, det jag försöker få fram, mina känslor för honom skulle aldrig förändras pga av en sådan yttre sak. Jag står fast vid det och jag ljuger absolut inte för mig själv. Vi har haft ett förhållande i flera flera år och en sådan sak skulle aldrig få förstöra vår relation. Och det är det jag menar, att om det är ÄKTA kärlek så SPELAR INTE UTSIDAN NÅGON ROLL. Jag kan lova dig detta.

Du tycker du inte är ytlig men du skulle mer än gärna berätta för alla här om att din pojkvän är vältränad och ser ut som en gud. För det är inte ytlighet?

Tro mig, jag trodde inte heller att mina känslor skulle ändras förens jag var i den sitsen då jag faktiskt slutade tända på min dåvarande partner. Med att sexuella lusten försvinner försvinner även dina känslor för honom.

Du ljuger fortfarande för dig sjävl för det finns inget som heter ÄKTA kärlek. Däremot finns det något som heter äkta lojalitet.
Citera
2013-11-05, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen

I dagens samhälle säljs massa träningsknep, exempelvis, buns of steel, men sanningen är att många människor inte har de genetiska förutsättningarna.

Tjejen på bilden kan mycket väl också inte vara naturlig, utan ha hjälpt utseendet på traven med preparat eller operationer.

Därmed inte sagt att hon inte är välväxt, men man kan inte dra fram någon sorts Xena och ha det som måttstock för hur folk skall se ut.

Ja hon är extrem det kan jag hålla med om
Citera
2013-11-05, 18:29
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:

Jag ser inte det omöjliga, hon har sprungit av sig allt fett i princip samt tränat upp lår och överkropp. Eller menar du att vissa inte har genetiska förutsättningar för att bränna fett eller bygga muskler?
Citera
2013-11-05, 18:47
Medlem
dangerousdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Du tycker du inte är ytlig men du skulle mer än gärna berätta för alla här om att din pojkvän är vältränad och ser ut som en gud. För det är inte ytlighet?

Tro mig, jag trodde inte heller att mina känslor skulle ändras förens jag var i den sitsen då jag faktiskt slutade tända på min dåvarande partner. Med att sexuella lusten försvinner försvinner även dina känslor för honom.

Du ljuger fortfarande för dig sjävl för det finns inget som heter ÄKTA kärlek. Däremot finns det något som heter äkta lojalitet.

Jag tycker synd om dig som tror att det inte finns äkta kärlek.
Citera
2013-11-05, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JavierDouchebag
Sådär verkar de flesta tjejerna vilja se ut. Tycker verkligen att det ser asfult ut. Benen och rumpan ser hårda och smala ut, de kunde lika gärna tillhöra en man.

Mycket möjligt att många tjejer vill se ut så, men enbart ett fåtal som lyckas såfall. Rumpan ser ut att vara lagom mjuk enligt mig. Heller en tränad rumpa en än slapp och dallrig rumpa.

Har då aldrig sett en kille med den kroppen,

Men som sagt, gör inte mig något att folk vill ha sig en "mjuk" och "kurvig" tjej, ju mer tränade tjejer till mig!

http://femalefitnessmodels.tumblr.com/image/27142710474
mums!
Citera
2013-11-05, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dangerousdanger
Jag har aldrig klagat på det. Det jag klagar över är att tjejer som redan är smala ska behöva känna sig tjocka i dagens samhälle.

Då kanske vi är överens. Kvinnor har naturligt mer fett än män. Men dessa tjejer med hängmagar och väldigt slappa armar börjar mer och mer bli norm än tvärtom. Det är inte OK.
Citera
2013-11-05, 20:42
Medlem
Citat:

Kan nästan säga till 100% att alla tjejer skulle kunna få en sådan kropp om det träna och äter rätt! Problemet med dagens brudar (inte alla men många) är att det tror man får en fast och fit kropp genom att köpa sig ett gymkort och ställa sig på cardio maskinerna någon timme per dag. Dessa tjejer kommer aldrig uppnå en sådan kropp. Det som formar kroppen och gör den mer fast är styrketräning. För att sedan få fram konjukturerna mer och bränna lite extra fett kan man börja använda sig av en blandning av cardio och styrketräning.
Citera
2013-11-05, 21:34
Medlem
Zikniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ompal

Om hon sedan har något i huvudet också ...
Citera
2013-11-05, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annonstus
Bilden av hur en normal människokropp ska se ut har ändrats enormt senaste 30 åren. Vi blir "chockade" över kändisars kroppar eller tjejer som vi tycker verka svälta sig när det egentligen är så en normal människa borde se ut utan ett överdrivet matintag.

De flesta idag som inte är överviktiga har betydligt mer underhudsfett än vad de flesta hade för 20-30 år sedan. Idag ser vi främst antingen tränade och deffade människor, eller otränade och "småfeta", är du otränad och inte överäter anser vi plötsligt att personen är underviktig när vi egentligen ska och borde SE ut så. Helt sjukt

Anledningen att folk var smala förr är ju ganska självklart, det fanns inte något överskott på energi. Det var inte direkt så att man såg det som ett drömideal men de som inte hade det gott ställt hade helt enkelt inte möjligheten att bli runda...

Dock ansågs ju övervikt snarare som något fint om vi tittar tillbaka i historien, idealen baseras på status. Kollar man tillbaka var idealet snarare att man skulle vara blek och fet vilket är en rejäl kontrast till dagens deffade solbränna. Men var man smal berodde det på att man inte hade råd att äta sig fet, var man solbränd var det ett tecken på att man jobbade ute med kroppsarbete (kan inte hålla ett parasoll) och det gjorde ju verkligen inte "fint folk".

Idag kan man se ett omvänt fenomen runt om i världen. Problemen med övervikt är värst bland de som har det sämre ställt i våra morderna samhällen. Men kontentan är iaf den att det som efterfrågas är det som är lite "exklusivt" och ovanligt. Nu kanske min afrikanska vän trollade mig men jag har även hört det från annat håll, nämligen att skönhetsidealet där skulle vara runda/kraftiga kvinnor.

Det vi vill ha är det som är svårt att få, det som vi tror ska ge andra en bild av att vi är si eller så. Lever man i ett samhälle där skräpmat och övervikt är förknippat med socialgrupp 3 så kommer många sträva efter att vara fit, det är ju filmstjärnor etc. Vi matas med människor med status som är under-normalviktiga och fetma är förknippat med Donken och WT. Inte så konstigt att folk tror att de ska se ut på ett visst sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Jag ser inte det omöjliga, hon har sprungit av sig allt fett i princip samt tränat upp lår och överkropp. Eller menar du att vissa inte har genetiska förutsättningar för att bränna fett eller bygga muskler?

Vi kan väl börja med att fråga oss om brösten är naturliga för i sådana fall är det väl ganska svårt att förneka att hon drog högvinsten i det genetiska lotteriet. Däremot gillar jag inte när man ser revbenen...
Hennes kropp är dock fantastisk förutom just att hon är för smal, men ben etc är väldigt välformade...

Citat:
Ursprungligen postat av Testoguy
Enligt sidan är det teens. Inte mitt fel om dom lagt in någon som du anser vara underårig. Och lär dig utrycka dig, Det svårt att förstå riktigt vad du skriver. Är du turk?

U mad!

Spelar för fan ingen roll vad de skriver där. Man postar inte nakenbilder på barn och om hon nu skulle vara 25+ och "spela ung" för äckel som dig spelar ingen roll. Att lägga upp en bild som antingen visar eller simulerar samlag med minderårig och utan att ens varna är genomvidrigt.

Dessutom tycker jag det är skrämmande att du använder det som ett exempel på hur en kvinnokropp ska se ut, det är för fan ett barn!
Citera
2013-11-05, 22:04
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Vi kan väl börja med att fråga oss om brösten är naturliga för i sådana fall är det väl ganska svårt att förneka att hon drog högvinsten i det genetiska lotteriet. Däremot gillar jag inte när man ser revbenen...
Hennes kropp är dock fantastisk förutom just att hon är för smal, men ben etc är väldigt välformade
Brösten var ju inte gigantiska men visst brukar man bränna även brösten när man är så pass vältränad som tjej, eller så har bänkpressen uteblivit Jag lägger dock ingen större vikt vid hennes bröst då hennes kropp hade varit fin även med mindre bröst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in