2013-10-29, 22:24
Medlem
dangerousdangers avatar
Okej först och främst, jag förstår att smaken är som baken - delad. Alla tycker olika.

Men vill ändå få en generell bild på det här med smala tjejer. Jag upplever att det idag är något mycket positivt att vara underviktigt. Tjejer strävar liksom efter att ligga långt under sin egna normalvikt.

Killar, vad tycker NI egentligen? Är det bara tjejer emellan som tycker att man ska vara så smal som möjligt eller föredrar ni killar också detta? (jag säger inte att tjejer ska leva efter vad killar tycker men jag tror att många tjejer fått för sig att det vill vara supersmala inför killar de träffar)
Citera
2013-10-29, 22:25
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dangerousdanger
Okej först och främst, jag förstår att smaken är som baken - delad. Alla tycker olika.

Men vill ändå få en generell bild på det här med smala tjejer. Jag upplever att det idag är något mycket positivt att vara underviktigt. Tjejer strävar liksom efter att ligga långt under sin egna normalvikt.

Killar, vad tycker NI egentligen? Är det bara tjejer emellan som tycker att man ska vara så smal som möjligt eller föredrar ni killar också detta? (jag säger inte att tjejer ska leva efter vad killar tycker men jag tror att många tjejer fått för sig att det vill vara supersmala inför killar de träffar)

Är du efterbliven eller? Ingen vill ha någon pinne till flickvän Tror jag snackar för alla när jag menar att man icke vill ha ngn flickvän som ser ut som en fånge från WW2 lägren.
Det ska finnas lite kött som man kan hålla i (kurvor).
Citera
2013-10-29, 22:27
Medlem
Fjodorovs avatar
Är ni alldeles för smala ser ni snarare ut som småpojkar, precis som bögarna i modebranschen vill att tjejer skall se ut som...

Så nej, pinnsmala skall ni fan inte utan hälsosamma, normalviktiga med en tydlig antydan till vilket kön ni tillhör.
Citera
2013-10-29, 22:29
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Vet inte vad alla andra killar och män gillar men så här ser en fin kvinna ut:

http://s3.argim.net/files/h/sophie_dee_1__240x400.jpg
Citera
2013-10-29, 22:29
Bannlyst
http://2.bp.blogspot.com/-0W1UTbN0nPw/UhQnH3xAIWI/AAAAAAAABFo/QG1aV7S7Y04/s1600/3-women.jpg

3, 2, 1.

Hellre ett kilo för mycket än för lite imo.
Citera
2013-10-29, 22:31
Medlem
dangerousdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Är du efterbliven eller? Ingen vill ha någon pinne till flickvän Tror jag snackar för alla när jag menar att man icke vill ha ngn flickvän som ser ut som en fånge från WW2 lägren.

Jag är inte efterbliven, men världen är. Ett flertal personer runt omkring mig strävar faktiskt efter att se ut just som pinnar.
Citera
2013-10-29, 22:32
Medlem
ninjutsus avatar
http://wodynology.files.wordpress.com/2013/01/fat-score.jpg

2,3,8 (jävligt korrekt skala för övrigt)
Citera
2013-10-29, 22:32
Medlem
dangerousdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DamnatioMemoriae
http://2.bp.blogspot.com/-0W1UTbN0nPw/UhQnH3xAIWI/AAAAAAAABFo/QG1aV7S7Y04/s1600/3-women.jpg

3, 2, 1.

Vilken av dessa tre föredrar du alltså?
Citera
2013-10-29, 22:33
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DamnatioMemoriae

3, 2, 1.

Hon till höger va riktigt smarrig!!!

Rätt lik min tjej faktiskt, uppskattar lite skrammel i bakluckan!
Citera
2013-10-29, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dangerousdanger
Vilken av dessa tre föredrar du alltså?

3
2
1

I den ordningen.
Citera
2013-10-29, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros

Hur får du det till att TS är efterbliven för att han tar upp en frågeställning ? Är du körd i huvve

Ont: Tjejer skall ha kurvor, utan tvekan! Svårt att säga hur, det beror lite på dess längd samt kroppsbyggnad. Men dagens "tjejer" som strävar efter att se så smal ut som möjligt inger att de är sjuka, att de inte mår bra. Samt att de ser ut som små flickor... Vilket är sjukt oattraktivt!

Samt att den tjejen som strävar efter att se smal ut, saknar självförtroende. En tjej som är nöjd med hon ser ut, samtigot som hon är aktiv är väldigt attraktivt.
Citera
2013-10-29, 22:35
Medlem
Bilden av hur en normal människokropp ska se ut har ändrats enormt senaste 30 åren. Vi blir "chockade" över kändisars kroppar eller tjejer som vi tycker verka svälta sig när det egentligen är så en normal människa borde se ut utan ett överdrivet matintag.

De flesta idag som inte är överviktiga har betydligt mer underhudsfett än vad de flesta hade för 20-30 år sedan. Idag ser vi främst antingen tränade och deffade människor, eller otränade och "småfeta", är du otränad och inte överäter anser vi plötsligt att personen är underviktig när vi egentligen ska och borde SE ut så. Helt sjukt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in