2013-11-04, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xipsor
Just så. Framtiden tillhör den som dyker upp.

Var fjärde kvinna kommer våldtas.

Okej herr psykotisk, vi leker med tanken att det du vräker ur dig minsann stämmer. 25% av nästa generations kvinnor kommer någon gång under sina respektive liv att bli utsatta för en våldtäkt.

Är då detta skäl nog att sluta föda barn i Sverige? Inte om du frågar mig.

Och är det måhända så att du som kvinna eller du som broder, fader eller vän till en kvinna kan kringgå eller åtminstone decimera sannolikheten att kvinnan utsätts för en våldtäkt? Jag tror, att du som kvinna via försiktighetsåtgärder som faktiskt inte påverkar ditt liv negativt i någon nämnvärd utsträckning kan reducera dina fiktiva 25% till 0,0?% utan större ansträngning. Detta i det Sverige som du svartmålar och just krönt till ett av världens farligaste länder att leva i.
Citera
2013-11-04, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Eller så kan man ju fly till ett mer civiliserat land, typ Australien?
Australien, ja, hela västvärlden håller på att översvämmas av icke-vita. Det är hopplöst att fly, stå på er som riktiga män och slåss istället när tiden är kommen. Är jättetrötta på de mesiga som ständigt pratar om och funderar om hur man ska göra för att "fly", vad patetiskt. Detta ord existerar inte för mig.
Citera
2013-11-04, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PermanentVicks
Varför lägger du någon annans åsikter i min mun?

Det är du som skäms över ditt land när du radikalt vill ändra vårt system då du tror att lösningen är så pass enkel att en liten lagändring kan råda bot på skit. Om du känner till lagen vet du att den nästan aldrig hjälper folket, den kontrollerar. Kommer alltid göra.

Det stora "invandringsproblemet" har varit ett problem sedan 70-talet då betongmiljonprogrammet sattes in. Det är först på senare år folk pekar hela handen åt politiken, upp tills dess har felet varit invandrarna.

Det kommer aldrig finnas en lösning på all skit i samhället, bara ett objekt att skylla det på.
För att jag vill visa att det spelar ingen roll om landet heter Sverige fortsättningsvis, vi har fortfarande beslutsfattare i riksdagen och olika kommuner/landsting som tycker som denna kvinna. Speciellt de ledande sju-klöverpolitikerna. Du kanske inte ser det som alarmerande ändå? Eller du kanske inte tycker att det är illa att socialdemokratiskt styrda kommuner i svenskaste norrland inte värnar om det delvis svenska kulturarvet därifrån av den enkla anledningen att det, jo, är en sossekommun.

I Botkyrka pratar politikerna där gärna om det finska kulturarvet p.g.a. minoriteten finnar och hur viktigt det är att man tar tillvara på den, men knappast om det svenska, för det hade ansetts som något fult. Det politiskt korrekta debattklimatet utgör ett hot mot svensk existens i framtiden.
Senast redigerad av J-Ce 2013-11-04 kl. 20:10.
Citera
2013-11-04, 20:08
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Haze
Okej herr psykotisk, vi leker med tanken att det du vräker ur dig minsann stämmer. 25% av nästa generations kvinnor kommer någon gång under sina respektive liv att bli utsatta för en våldtäkt.

Och är det måhända så att du som kvinna eller du som broder, fader eller vän till en kvinna kan kringgå eller åtminstone decimera sannolikheten att kvinnan utsätts för en våldtäkt? Jag tror, att du som kvinna via försiktighetsåtgärder som faktiskt inte påverkar ditt liv negativt i någon nämnvärd utsträckning kan reducera dina fiktiva 25% till 0,0?% utan större ansträngning. Detta i det Sverige som du svartmålar och just krönt till ett av världens farligaste länder att leva i.
Hon kan rösta och på andra sätt verka svenskvänligt för att återskapa ett samhälle som speglar den svenska/nordiska människans natur. Ett samhälle med hög tillit och trygghet. Det är det enda sättet att förebygga storskaligt elände.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-11-04 kl. 20:10.
Citera
2013-11-04, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Haze

Jag är psykotiskt. Tvärtom jag bejakar blod och ära och står för det själv. Jag menar att svenskar måste föda fler barn, och bör uppmuntras till det med alla medel. Framtiden hör till den som dyker upp som sagt. Och svenskar ska dyka upp. Det jobbar jag för. Det lever jag för. Det andas jag för.

Och här är källa:

http://www.friatider.se/chocksiffror-mer-an-var-tredje-svenska-kommer-att-valdtas
Citera
2013-11-04, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 21g
Australien, ja, hela västvärlden håller på att översvämmas av icke-vita. Det är hopplöst att fly, stå på er som riktiga män och slåss istället när tiden är kommen. Är jättetrötta på de mesiga som ständigt pratar om och funderar om hur man ska göra för att "fly", vad patetiskt. Detta ord existerar inte för mig.

Vad har du att säga till 2 miljoner syrier på flykt? Jag tycker de är patetiska?
Citera
2013-11-04, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Vad har du att säga till 2 miljoner syrier på flykt? Jag tycker de är patetiska?
Ja, dels för man inte försvarar sin nation samt förpestar andra folks tillvaro. Men jag bryr mig inte om syrier, deras egna problem och Sverige ska inte ta emot dem. Men tyvärr så hade Negerfeldt bestämt sig för att öppna Sveriges gränser helt för dem. Nu betalar svensken ännu mer för andra folks misslyckanden.

Tror inte att det anstår ett en gång stolt folk som svenskarna att fly från problemen istället för att lösa dem på egna händer.
Senast redigerad av 21g 2013-11-04 kl. 20:21.
Citera
2013-11-04, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Grattis, du kom på att jag är oskuld och okysst vilket är sant. Förstår dock ej vad det har med saken att göra.

Vi vet mycket mer om vem du är faktiskt! Vi vet att du inte alls är en "rasfrämling" i detta land, utan bara en vanlig svensk. Varför far du med osanningar din tölp? Vi vet att du tycker att du är lite bättre än andra människor. Troligtvis beror det på att du är lite ensam av dig. Du är inte med i den sociala svängen riktigt va? Har du börjat lyssnat på Ultima Thule och Moder Svea än? Eller vad det nu är ensamma tonårsbarn lyssnar på när dom kommer i rasse-åldern nuförtiden. Troligt är väl att du pluggar en teoretisk linje på gymnasiet också, något som ytterligare spär på din narcissistiska läggning och gör att du isolerar dig än mer från sociala tillställningar så att dina insnöade åsikter aldrig blir bemötta med vanlig hälsosamma åsikter från diverse vanliga människor. Vi vet även att dessa åsikter formar din personliga utveckling så att den sakta (inte så sakta i ditt fall verkar det som) men säkert gör dig en klockren loser. Vi har sett det förr. Det är tröttsamt att se så många gå ner sig i idiotiska åsiktsföreningar.

Skärp dig innan det är för sent att få dig vettig!

Blanda bah,
Johan
Citera
2013-11-04, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johan13
Vi vet mycket mer om vem du är faktiskt! Vi vet att du inte alls är en "rasfrämling" i detta land, utan bara en vanlig svensk. Varför far du med osanningar din tölp? Vi vet att du tycker att du är lite bättre än andra människor. Troligtvis beror det på att du är lite ensam av dig. Du är inte med i den sociala svängen riktigt va? Har du börjat lyssnat på Ultima Thule och Moder Svea än? Eller vad det nu är ensamma tonårsbarn lyssnar på när dom kommer i rasse-åldern nuförtiden. Troligt är väl att du pluggar en teoretisk linje på gymnasiet också, något som ytterligare spär på din narcissistiska läggning och gör att du isolerar dig än mer från sociala tillställningar så att dina insnöade åsikter aldrig blir bemötta med vanlig hälsosamma åsikter från diverse vanliga människor. Vi vet även att dessa åsikter formar din personliga utveckling så att den sakta (inte så sakta i ditt fall verkar det som) men säkert gör dig en klockren loser. Vi har sett det förr. Det är tröttsamt att se så många gå ner sig i idiotiska åsiktsföreningar.

Skärp dig innan det är för sent att få dig vettig!

Blanda bah,
Johan
Kan du skriva annat än rena personangrepp och insinuationer? Så här förs inte debatten.
Citera
2013-11-04, 20:32
Medlem
Jag tror fler och fler invandrare kommer rösta på SD tids nog. Se bara på Norge där många invandrare röstade på FrP.

Detta på grund av att de flesta invandrare tycker liksom svenskar att man bör ta hand om sin egen befolkning först. Kommer de fler invandrare och "fyller på" underifrån blir det bara sämre för alla, vilket även de invandrare som stod "först i kö" har börjat fatta. Därför kommer troligtvis den svenska invandringspolitiken förändras .
Citera
2013-11-04, 20:34
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Hur känns det att som svensk leva i sitt land vars makthavare hatar? Vars makthavare vill utrota genom att de simpelt går judarnas ärende? Har detta någonsin slagit i era tankar? Kommer ni att våga reproducera blonda och blåögda barn?

...

Vidare vill jag även ställa frågan varför ni fortfarande lever i Sverige när ni för varje dag blir än mer förtryckta och sjunker i befolkningsantal medan invandrarna blir fler och fler? Känner ni någon oro för det? Om ja, hur vågar ni i så fall reproducera er?

Vi svenskar är modiga serru. Och beträffande reproduktionen är det bara skönt.
Citera
2013-11-04, 20:34
Medlem
thelindgrennheros avatar
Pinsamt många efterblivna inlägg i början av tråden..

TS fråga är utmärkt och mycket relevant. Som NS så ser jag ingen annat alternativ än att aktivt motarbeta det fientliga sionistiska systemet. Dock lever de flesta svenskar fortfarande, lustigt nog, i en falsk illusion av trygghet. De tror fortfarande på systemets lögner, de vägrar inse sanningen.

I framtiden kommer det endast finnas två sidor, de som kämpar för, och de som kämpar mot systemet, det finns ingen plats för neutralitet eller likgiltighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in