2013-11-04, 19:41
Medlem
På grund av att Sverige är fortfarande det svenskaste som finns i världen, tills den dag då alla svenskar dör ut.

Var ska vi flytta till annars? Nej, jag skulle mer än gärna gjuta mitt blod på svensk jord tillsammans med mina folkbröder och folksystrar.
Citera
2013-11-04, 19:42
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpPraktikanten
Sverige har mitt fulla stöd. Jag hatar invandring lika mycket som alla andra. Min poäng var att förlöjliga alla konspirationsteorier om att alla judar skulle tillhöra någon slags hemlig klubb som försöker ta över världen.

Fast deras klubb är inte hemlig, den kallas judendom.
Citera
2013-11-04, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PermanentVicks
Du lever i en bubbla lilla vän. Visst att mångkulturen är ett faktum men Sverige är fortfarande svenskt.

Och oavsett hur många blattar som klampar in på min gård kommer jag aldrig vara rädd för att sätta min fot på svensk mark.
Till vilken grad svenskt är det? Det enda jag tycker är så svenskt med dagens Sverige är att landet på pappret heter Sverige och att ALLA svenska medborgare är svenskar oavsett etnicitet.

Du lever likt många andra svenskar i total naiv förnekelse och tror att allt ska ordna sig. Att vissa kommuner på något sätt ska värna om det svenska kulturarvet är uteslutet. Kolla bara på vad miljöpartisten i Södermanlands landsting sade.

http://www.youtube.com/watch?v=pua00vorleY

Och det Ylva G Karlsson sade i sitt anförande speglar vad övriga sjuklöverledamöter egentligen tycker.
Citera
2013-11-04, 19:45
Medlem
Herrpotats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Nej jag är ej svensk utan är en rasfrämling och berörs därav inte av judarnas smidda framtidsplaner. Och jo, jag går i gymnasiet.

Dessa är frågor som jag länge intresserat mig för. Det är bara så konstigt att se ariska svenska barn i ett mångetniskt Sverige, speciellt när man vet att dessa ariska barn kommer att få ett helvete i framtiden p.g.a. invandringen.

Skrev lite förhastat utan att ha läst igenom TS inlägg ordentligt.
Senast redigerad av Herrpotat 2013-11-04 kl. 19:50.
Citera
2013-11-04, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrpotat
Varför ska man bry sig om dina åsikter om du inte ens gått ut gymnasiet? Du vet inget om världen eller hur människor fungerar. Troligtvis är du även oskuld/okysst eftersom du har en sådan hatisk inställning till livet. Fortsätt leva ett sorgligt liv din förlorare.
Högmod går före fall, se om ditt eget hus. Ditt inlägg är tragiskt, han ställde en relativ fråga för tidsandan faktiskt.
Citera
2013-11-04, 19:48
Medlem
PermanentVickss avatar
Citat:
Till vilken grad svenskt är det? Det enda jag tycker är så svenskt med dagens Sverige är att landet på pappret heter Sverige och att ALLA svenska medborgare är svenskar oavsett etnicitet.

Du lever likt många andra svenskar i total naiv förnekelse och tror att allt ska ordna sig. Att vissa kommuner på något sätt ska värna om det svenska kulturarvet är uteslutet. Kolla bara på vad miljöpartisten i Södermanlands landsting sade.

Och det Ylva G Karlsson sade i sitt anförande speglar vad övriga sjuklöverledamöter egentligen tycker.
Varför lägger du någon annans åsikter i min mun?

Det är du som skäms över ditt land när du radikalt vill ändra vårt system då du tror att lösningen är så pass enkel att en liten lagändring kan råda bot på skit. Om du känner till lagen vet du att den nästan aldrig hjälper folket, den kontrollerar. Kommer alltid göra.

Det stora "invandringsproblemet" har varit ett problem sedan 70-talet då betongmiljonprogrammet sattes in. Det är först på senare år folk pekar hela handen åt politiken, upp tills dess har felet varit invandrarna.

Det kommer aldrig finnas en lösning på all skit i samhället, bara ett objekt att skylla det på.
Citera
2013-11-04, 19:50
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

Jag hatar invandring lika mycket som alla andra.

Även av judar?
Citera
2013-11-04, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herrpotat
Varför ska man bry sig om dina åsikter om du inte ens gått ut gymnasiet? Du vet inget om världen eller hur människor fungerar. Troligtvis är du även oskuld/okysst eftersom du har en sådan hatisk inställning till livet. Fortsätt leva ett sorgligt liv din förlorare.
Grattis, du kom på att jag är oskuld och okysst vilket är sant. Förstår dock ej vad det har med saken att göra.
Citera
2013-11-04, 19:53
Bannlyst
Citat:

Nu är fortfarande större delar av sverige väldigt etniskt svensk, så hopp finns det. Men det gäller att vi stänger blattarna ute från våra marker, annars är vi rökta.
Citera
2013-11-04, 19:55
Medlem
Kobolds avatar
Sverige är verkligen livsfarligt. Bäst att fly till Somalia.
Citera
2013-11-04, 19:55
Bannlyst
Citat:
Sverige har mitt fulla stöd. Jag hatar invandring lika mycket som alla andra. Min poäng var att förlöjliga alla konspirationsteorier om att alla judar skulle tillhöra någon slags hemlig klubb som försöker ta över världen.

Klubben är inte så hemlig. Judarna skryter ganska öppet om hur de ska leda massinvandringen i Sverige och Europa. Sedan så sitter de på en stor del av alla tillgångar i media och har till stor del andra höga poster. Det är inget som någon har hittat på, det bara är så.
Citera
2013-11-04, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Sverige är verkligen livsfarligt. Bäst att fly till Somalia.

Eller så kan man ju fly till ett mer civiliserat land, typ Australien?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in