2013-11-04, 17:33
Bannlyst
Hur känns det att som svensk leva i sitt land vars makthavare hatar? Vars makthavare vill utrota genom att de simpelt går judarnas ärende? Har detta någonsin slagit i era tankar? Kommer ni att våga reproducera blonda och blåögda barn? Tänk om era framtida barn blir våldtagna/misshandlade av någon invandrare och tänk om dessa framtida ariska barn kommer att hängas på torget av judarna?

Nu kommer ni säkert inte att ta mig seriöst men jag har ärligt talat undrat hur ni tänker? Jag tänker som så att om jag vore svensk så skulle jag för det första, aldrig reproducera nya ariska barn i Sverige, och illa kvickt rymt detta landet för det är så uppenbart att makthavarna enbart är ute efter att gå judarnas ärenden och med det utrota den germanska folkstammen.

Vidare vill jag även ställa frågan varför ni fortfarande lever i Sverige när ni för varje dag blir än mer förtryckta och sjunker i befolkningsantal medan invandrarna blir fler och fler? Känner ni någon oro för det? Om ja, hur vågar ni i så fall reproducera er?
Citera
2013-11-04, 17:38
Medlem
svart-rullstols avatar
Vänta lite, jag måste ha skrivit fel i min tidsmaskin, jag hade inte planerat att hamna i 30-talets Tyskland ...

Hur vågar jag bo kvar i Sverige? Tja, det farligaste jag har i min närhet är x antal björnar och de ser jag vart annat år. Dessutom har jag inga planer på att reproducera mig. Får jag fråga, vart bor du? Om nu Sverige är ett så hemskt land.
Citera
2013-11-04, 17:38
Medlem
Smurfapans avatar
Jag tycker inte det är så farligt att leva.
Citera
2013-11-04, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scanderoon
1: Du är också svensk, glöm inte det
2: har du hoppat av gymnasiet?
Nej jag är ej svensk utan är en rasfrämling och berörs därav inte av judarnas smidda framtidsplaner. Och jo, jag går i gymnasiet.

Dessa är frågor som jag länge intresserat mig för. Det är bara så konstigt att se ariska svenska barn i ett mångetniskt Sverige, speciellt när man vet att dessa ariska barn kommer att få ett helvete i framtiden p.g.a. invandringen.
Citera
2013-11-04, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svart-rullstol
Vänta lite, jag måste ha skrivit fel i min tidsmaskin, jag hade inte planerat att hamna i 30-talets Tyskland ...

Hur vågar jag bo kvar i Sverige? Tja, det farligaste jag har i min närhet är x antal björnar och de ser jag vart annat år. Dessutom har jag inga planer på att reproducera mig. Får jag fråga, vart bor du? Om nu Sverige är ett så hemskt land.
Du har missförstått poängen din naiva svensk
Citera
2013-11-04, 17:45
Medlem
Vem fan är du? du säger att du är turk. Jag själv är svenne med turkisk blod och jag frågar dig, vem är turk i Demografiska linssoppan Turkiet? Det kallas för humanism det vi har här.
Citera
2013-11-04, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svart-rullstol
Poäng? Tyckte inte att du hade mycket till poäng förutom att du vill bevisa att du nyss råkat läst en wikipediaartikel om Nazismen. Om du inte ens är svensk själv, varför bryr du då dig?
Läs startinlägget en gång till och observera alla frågor jag ställer.

Får jag gissa, du är en sådan vänsterrödluva som blundar för allt som har med invandring att göra.
Citera
2013-11-04, 17:49
Medlem
Extras avatar
Jag tycker det känns bra att bo i Sverige, har inte inom en överskådlig framtid tänkt flytta härifrån. Skulle jag nu göra det så skulle det inte vara av de anledningar som du tar upp.

Är inte särskilt rädd för varken ryssen, juden eller invandraren, så inga problem där. I vilket land tänker du dig att mina framtida så kallade ariska barn är säkra för juden då?
Citera
2013-11-04, 17:49
Medlem
ninjutsus avatar
Svenskar är fortfarande en klar majoritet och kommer vara så i många år framöver, så om något bör man föda ännu fler barn för att säkra framtiden. Att sluta föda barn eller fly landet är ju samma sak att ge upp, men det kanske är dina rasfrämmande gener som får dig att resonera så?

Alla europeiska länder går åt samma håll så det finns inget land att fly till, det enda man kan göra är att vara kvar och kämpa, för tids nog vänder trenden och då åker ni ut allihopa.
Citera
2013-11-04, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scanderoon
Vem fan är du? du säger att du är turk. Jag själv är svenne med turkisk blod och jag frågar dig, vem är turk i Demografiska linssoppan Turkiet? Det kallas för humanism det vi har här.
Jag tycker att frågan om vem som är svensk är mer konkret än om man frågar vem som är turk. Svenska etniciteten är något unikt som är värd att bevaras. Turkiet har en massa olika folk som laz, armenier, ursprungliga greker, kurder.

Det finns inte heller tillräckligt många av er svenskar och ni sjunker i befolkningsantal, så därför är det viktigt att fråga svenskar vad de själva anser om detta, och om de känner sig trygga i vetskap om att de blir färre och färre.
Citera
2013-11-04, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Svenskar är fortfarande en klar majoritet och kommer vara så i många år framöver, så om något bör man föda ännu fler barn för att säkra framtiden. Att sluta föda barn eller fly landet är ju samma sak att ge upp, men det kanske är dina rasfrämmande gener som får dig att resonera så?

Alla europeiska länder går åt samma håll så det finns inget land att fly till, det enda man kan göra är att vara kvar och kämpa, för tids nog vänder trenden och då åker ni ut allihopa.
Ojdå, är det myttarn Ullenhag som är i farten igen? Det kanske inte undgått dig från att personer med utländsk bakgrund ökat från 15 % till 33 % på dryga 10 år enligt SCB (åren 2002-2013). Att trenden kommer att vända ser jag som osannolikt då svenska kvinnor föder max 2 barn och väljer att satsa på karriären istället. Det får väl ni tacka feminismen för att det blivit så.

Jag anser snarare att det är att ge upp när du soppar allt under mattan och säger "vi kommer fortfarande vara i majoritet längre till" vilket i sig inte är sant.
Citera
2013-11-04, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Extra
Jag tycker det känns bra att bo i Sverige, har inte inom en överskådlig framtid tänkt flytta härifrån. Skulle jag nu göra det så skulle det inte vara av de anledningar som du tar upp.

Är inte särskilt rädd för varken ryssen, juden eller invandraren, så inga problem där. I vilket land tänker du dig att mina framtida så kallade ariska barn är säkra för juden då?
För att svara på din fråga på potentiella länder. Finland, Estland, Nordirland? Relativt vita länder som invandrarna ger blanka fan i. Norge är också ett kandidatland med tanke på vilka partier som regerar för tillfället.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in