2013-11-04, 20:43
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
I framtiden kommer det endast finnas två sidor, de som kämpar för, och de som kämpar mot systemet, det finns ingen plats för neutralitet eller likgiltighet.
Mm det blir nationalister mot globalister/internationalister/kosmopoliter. Folkbevarare mot folkutplånare. Realister mot utopister. Nationell självständighet och frihet mot globalt slaveri och New World Order. Välj sida gott folk.
Citera
2013-11-04, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johan13
Vi vet mycket mer om vem du är faktiskt! Vi vet att du inte alls är en "rasfrämling" i detta land, utan bara en vanlig svensk. Varför far du med osanningar din tölp? Vi vet att du tycker att du är lite bättre än andra människor. Troligtvis beror det på att du är lite ensam av dig. Du är inte med i den sociala svängen riktigt va? Har du börjat lyssnat på Ultima Thule och Moder Svea än? Eller vad det nu är ensamma tonårsbarn lyssnar på när dom kommer i rasse-åldern nuförtiden. Troligt är väl att du pluggar en teoretisk linje på gymnasiet också, något som ytterligare spär på din narcissistiska läggning och gör att du isolerar dig än mer från sociala tillställningar så att dina insnöade åsikter aldrig blir bemötta med vanlig hälsosamma åsikter från diverse vanliga människor. Vi vet även att dessa åsikter formar din personliga utveckling så att den sakta (inte så sakta i ditt fall verkar det som) men säkert gör dig en klockren loser. Vi har sett det förr. Det är tröttsamt att se så många gå ner sig i idiotiska åsiktsföreningar.

Skärp dig innan det är för sent att få dig vettig!

Blanda bah,
Johan
Vad vill du få ut av ditt inlägg? Verkar bara vara en rörig smörja av text som man omöjligen kan begripa.

Det enda jag kan svara på är att jag, jo, är av utländsk bakgrund. Vad skulle det förändra om jag nu är svensk och startar samma tråd? Jag själv som utländsk ifrågasätter bara om svenskar fortfarande känner tillit över vad som var ert land men nu istället förändrats till en mångkulturell röra med politiskt korrekthet som statsreligion tillsammans med islam. Den politiska korrektheten är giftet som t.o.m. förhindrar makthavande politiker i små relativt svenska kommuner att utöva och värna den svenska kulturen. Allt tack vare order från diverse partiledningar i Stockholm.
Citera
2013-11-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svart-rullstol
Vänta lite, jag måste ha skrivit fel i min tidsmaskin, jag hade inte planerat att hamna i 30-talets Tyskland ...

Hur vågar jag bo kvar i Sverige? Tja, det farligaste jag har i min närhet är x antal björnar och de ser jag vart annat år. Dessutom har jag inga planer på att reproducera mig. Får jag fråga, vart bor du? Om nu Sverige är ett så hemskt land.

Invånarna i Ljungsbro trodde också att de var säkra...

Inse att ingen går säker i dagens Sverige - åtminstone ingen vit.
Citera
2013-11-04, 20:49
Medlem
Vågar och vågar, vad har vi för val? Vi kan inte lägga svansen mellan benen och fly som många fega blattar har gjort som har hamnat i vårt land.
Citera
2013-11-04, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Pinsamt många efterblivna inlägg i början av tråden..

TS fråga är utmärkt och mycket relevant. Som NS så ser jag ingen annat alternativ än att aktivt motarbeta det fientliga sionistiska systemet. Dock lever de flesta svenskar fortfarande, lustigt nog, i en falsk illusion av trygghet. De tror fortfarande på systemets lögner, de vägrar inse sanningen.

I framtiden kommer det endast finnas två sidor, de som kämpar för, och de som kämpar mot systemet, det finns ingen plats för neutralitet eller likgiltighet.

Det är precis dessa personer min tråd är som skapad för. Avsedd att ställa dessa naiva svenskar till svars huruvida de själva inser att situationen är ohållbart. Kan förstå om ni svenska män känner er illamående av att obildade svenska töser vid 18 års-ålder röstar på partier som MP och bidrar ytterligare 30.000 somalier till Sverige.
Citera
2013-11-04, 21:04
Medlem
Svizzeras avatar
Man föds visserligen fri i Sverige (så länge man inte röstar på SD i alla fall), men skattas till döds.

Jag förstår inte hur folk kan finna sig i att betala denna enorma skattebörda i Sverige.

Mitt förtroende för det svenska systemet (man tar ut skyhöga skatter för att sedan dela ut samma pengar på tvivelaktiga grunder i form av världens omfangrikaste bidragssystem) har aldrig varit särskilt stort, men jag måste medge att det inte var det som var orsaken till att jag flyttade iväg från Sverige till utlandet på 1990-talet, men det är definitivt orsaken till att jag inte kommer att flytta tillbaka. Det i kombination med den i västvärldens unika och vansinniga migrationspolitik som landet för. Framtiden ser inte ljus ut för Sverige, tyvärr.

Jag blir alltid lika besviken när jag besöker Sverige, man skulle lika gärna kunna åka till Bagdad eller Mogadishu.
Citera
2013-11-04, 21:05
Medlem
DIdes avatar
Det är väl bara att försöka hålla sig på sin kant och i största möjliga mån se till att profitera på dessa stackare.
Citera
2013-11-04, 21:15
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Hur känns det att som svensk leva i sitt land vars makthavare hatar? Vars makthavare vill utrota genom att de simpelt går judarnas ärende? Har detta någonsin slagit i era tankar? Kommer ni att våga reproducera blonda och blåögda barn? Tänk om era framtida barn blir våldtagna/misshandlade av någon invandrare och tänk om dessa framtida ariska barn kommer att hängas på torget av judarna?

Varför skulle judar vilja ta hit MENA-personer som oftast hatar judar?
Citera
2013-11-04, 21:33
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Varför skulle judar vilja ta hit MENA-personer som oftast hatar judar?

För att söndra de europeiska folkens genpooler, för att sprida kaos och oordning i klassisk sionistisk "Destabilization-policy".
Citera
2013-11-04, 21:38
Medlem
RyD3lls avatar
Citat:
Hur känns det att som svensk leva i sitt land vars makthavare hatar? Vars makthavare vill utrota genom att de simpelt går judarnas ärende? Har detta någonsin slagit i era tankar? Kommer ni att våga reproducera blonda och blåögda barn? Tänk om era framtida barn blir våldtagna/misshandlade av någon invandrare och tänk om dessa framtida ariska barn kommer att hängas på torget av judarna?

Nu kommer ni säkert inte att ta mig seriöst men jag har ärligt talat undrat hur ni tänker? Jag tänker som så att om jag vore svensk så skulle jag för det första, aldrig reproducera nya ariska barn i Sverige, och illa kvickt rymt detta landet för det är så uppenbart att makthavarna enbart är ute efter att gå judarnas ärenden och med det utrota den germanska folkstammen.

Vidare vill jag även ställa frågan varför ni fortfarande lever i Sverige när ni för varje dag blir än mer förtryckta och sjunker i befolkningsantal medan invandrarna blir fler och fler? Känner ni någon oro för det? Om ja, hur vågar ni i så fall reproducera er?

Herregud, vart får ni dessa uppfattningar ifrån? Jag har inte märkt att invandrare tar över, så någon rädsla känner jag inte.

De flesta invandrare jag träffar är lika trevliga som svenskar.
Citera
2013-11-04, 21:39
Medlem
roccs avatar
Citat:
Vidare vill jag även ställa frågan varför ni fortfarande lever i Sverige när ni för varje dag blir än mer förtryckta och sjunker i befolkningsantal medan invandrarna blir fler och fler? Känner ni någon oro för det? Om ja, hur vågar ni i så fall reproducera er?
Jag är "etnisk svensk" har precis ordnat lägenhet i invandrartäta Bergsjön och jag ljuger inte eller försöker vara allmänt politiskt korrekt när jag skriver att det känns riktigt bra! Mitt stora intresse är min omvärld och olika kulturer och detta finns på många sett representerat i detta område (Har varit i Bergsjön mycket tidigare). Att invandrartäta områden ofta har sociala problem på grund av segregation, utanförskap och rent okunnig och envis tradition är för mig tydligt... Men detta tror jag inte beror på medvetna antistatliga beslut och jag tror inte heller att svenska samhället eller världen i stort styrs så lätt som många trångsynta debattörer vill få det till.

Det kan jag tro är den stora skillnaden mellan en person som dig och mig, jag ser inte mig själv som svensk då det för mig är en simpel och märklig definition på en människa med kapacitet till fritt tänkande. I och med detta har jag noll intresse över min avkommas framtida "svenskhet" då det alltså för mig är ett ickebegrepp. Hur detta vrids av nationalister till ett moraliskt tillkortakommande från min sida är för mig helt obegripligt men och andra sidan så tror jag starkt på tesen att vi alla människor är djupt tankemässigt indoktrinerade i våra grunder...

Men för mig som ägnat stor del av mitt vuxna liv på resande fot så är nationalism och all form av nationalism inget annat än en dogm (vilket även är min åsikt gentemot kommunismen) och en bromskloss i utvecklingen mot ett intelligent samhälle baserat på fritt tänkande.
Citera
2013-11-04, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocc
Jag är "etnisk svensk" har precis ordnat lägenhet i invandrartäta Bergsjön och jag ljuger inte eller försöker vara allmänt politiskt korrekt när jag skriver att det känns riktigt bra! Mitt stora intresse är min omvärld och olika kulturer och detta finns på många sett representerat i detta område (Har varit i Bergsjön mycket tidigare). Att invandrartäta områden ofta har sociala problem på grund av segregation, utanförskap och rent okunnig och envis tradition är för mig tydligt... Men detta tror jag inte beror på medvetna antistatliga beslut och jag tror inte heller att svenska samhället eller världen i stort styrs så lätt som många trångsynta debattörer vill få det till.

Det kan jag tro är den stora skillnaden mellan en person som dig och mig, jag ser inte mig själv som svensk då det för mig är en simpel och märklig definition på en människa med kapacitet till fritt tänkande. I och med detta har jag noll intresse över min avkommas framtida "svenskhet" då det alltså för mig är ett ickebegrepp. Hur detta vrids av nationalister till ett moraliskt tillkortakommande från min sida är för mig helt obegripligt men och andra sidan så tror jag starkt på tesen att vi alla människor är djupt tankemässigt indoktrinerade i våra grunder...

Men för mig som ägnat stor del av mitt vuxna liv på resande fot så är nationalism och all form av nationalism inget annat än en dogm (vilket även är min åsikt gentemot kommunismen) och en bromskloss i utvecklingen mot ett intelligent samhälle baserat på fritt tänkande.

Hur lång tid innan Rocc finnes våldtagen och strypt av en kulturberikare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in