Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
Det var ju ett av problemen när jag frågade första gången. Sven33 länkade då till 4(?) tidningsartiklar som var exakt likadana. Inte konstigt om alla källor är ute och cyklar om alla källor är samma källa.
Ett normalt beteende när någon ifrågasätter en är att presentera ett starkare argument. I det här fallet helst en trovärdig källa, men eftersom det inte verkar finnas några trovärdiga källor så kan man ju åtminstone slänga fram ett gäng av dom här 2000 stycken icke trovärdiga. Här har ingen presenterat något annat argument än "Det är det visst!!!", ibland följt av personliga påhopp och konstiga försök till bortförklaringar.
Utveckla det fetmarkerade understrukna. Hur vet du att alla källor som skriver om detta har samma baskälla? Jag börjar bli trött på att alla dessa subjektiva åsikter ska ha så stark påverkan i denna diskussionen. Svara nu med länkar som visar att alla enligt er :"felaktiga källor" har samma
baskälla. Annars är det lika bra att lägga ner denna diskussionen och ge sven33 rätt.
Och varför kommenterar inte varken du eller snillet_1 detta?
http://www.transfermarkt.co.uk/en/john-guidetti/profil/spieler_98596.html
Citat:
John Guidetti, Market value: 5.300.000 £
Men detta är såklart också fel.
Kom som sagt gärna nu med länkar som bevisar motsatsen. Jag själv har ingen insider information om hur värderad Guidetti är på marknaden. Det kan vara 1 krona eller 5 miljoner pund. Jag bryr mig inte. Men att ge sven33 fel i detta tycker jag är väldigt märkligt. Motbevisa mig gärna, men hittills är det åtminstone bara han som kommit fram med några länkar. Och även jag kom nu med en annan länk som även denna har en helt annan baskälla säger samma sak. Källor som förövrigt inte ni har kommit fram med. Länka nu något som bevisar motsatsen, annars blir detta väldigt löjligt.
Nu orkar inte jag med denna diskussionen mer, så länge det inte kommer några nya länkar på tal med annan information. I'm out.