2013-11-04, 08:43
Medlem
Har Fanny gjort en Miley Cyrus?
Förövrigt hur tror ni att Fannys hangaround Lady Dahmer reagerar på Fannys utspel om sexuell läggning? Vems sida ställer sig LD på?
Citera
2013-11-04, 09:39
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
https://twitter.com/sinoes/status/397100696501116928

https://twitter.com/sinoes/status/397101862349844480

https://twitter.com/sinoes/status/397104789370068993

Behagfull? Har du någonsin varit det Fanny?
Har sagt det förr och säger det igen.

Dagens feminism går ut på att göra sig så äcklig som möjligt, och ändå kräva att män ska tända på henne.
Citera
2013-11-04, 09:57
Medlem
Jämfört med förr, så blir det nu, när de har en megafon i form av bloggar, Twitter, att fler unga tjejer dras in i sekten radikalfeminism; där allt är patriarkatets fel och det är ok att inte jobba mm.

Dock så är ju det totala antalet litet och mängden tjejer med andra åsikter stort.

naturligtvis så kommer fanny och hennes gelikar inte långt. Det gräver ju bara sin egen grav.
Mest synd är det med de personer som dras in i det röda feministhålet när de kunde fått ett bra liv om de bara inte hade råkat stött på dessa galningar i bloggvärlden.

Det röda feministhålet kommer att implodera, den kritiska massan är nådd och kollapsen är nära.
Citera
2013-11-04, 10:11
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Har sagt det förr och säger det igen.

Dagens feminism går ut på att göra sig så äcklig som möjligt, och ändå kräva att män ska tända på henne.

Hon har ju sin laxsill Sen hur länge det kommer hålla är en annan femma.
Citera
2013-11-04, 11:00
Medlem
https://twitter.com/sinoes/status/397301496166895616
Fanny är rolig, menar hon ungefär på samma sätt som att hennes egna upplevelser och åsikter enligt henne är de som ska forma agendan?
Citera
2013-11-04, 12:09
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Är det här CIS något nytt modeord som de kommer att tokköra med i ett halvår tills nästa modeord?
Den där andra flatan jaylazklar tjatar ju som fanken om det.

http://jaylazkar.se/de-vita-cis-mannen-i-mitt-liv/
Jag förstår faktiskt inte hur man kan hata vita, och enbart vita, män så mycket. Visst skriver hon "Och cis-männen i mitt liv just nu är vita cis-män." och det gissar jag beror på att hon åker på smisk om hon drar samma gnäll inför mörkerfolk. Personligen vill jag ingenting annat än att män och kvinnor ska vara olika delar utav små, små lag kallade familjer och har inga som helst avsikter eller önskemål om att förtrycka kvinnor så när jag utsätts för sådant här hat så känner jag mig väldigt ouppskattad.

Det är ju vita som ger henne friheten att få hålla på som hon gör. Lycka till att åka till valfritt Uggabugga-land och tjafsa på samma sätt där som här utan att som straff bli levande uppäten.

Ursäkta att jag gick OT och skrev om den andra gnällfittan. Dessa två är ju rätt synkade med varandra ändå så kan inte tråden få byta namn till "Tråden om Uppsalas jävligt gnälliga feminister"?
Citera
2013-11-04, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkurtDenOnda
Är det här CIS något nytt modeord som de kommer att tokköra med i ett halvår tills nästa modeord?
Den där andra flatan jaylazklar tjatar ju som fanken om det.

http://jaylazkar.se/de-vita-cis-mannen-i-mitt-liv/
Jag förstår faktiskt inte hur man kan hata vita, och enbart vita, män så mycket. Visst skriver hon "Och cis-männen i mitt liv just nu är vita cis-män." och det gissar jag beror på att hon åker på smisk om hon drar samma gnäll inför mörkerfolk. Personligen vill jag ingenting annat än att män och kvinnor ska vara olika delar utav små, små lag kallade familjer och har inga som helst avsikter eller önskemål om att förtrycka kvinnor så när jag utsätts för sådant här hat så känner jag mig väldigt ouppskattad.

Det är ju vita som ger henne friheten att få hålla på som hon gör. Lycka till att åka till valfritt Uggabugga-land och tjafsa på samma sätt där som här utan att som straff bli levande uppäten.

Ursäkta att jag gick OT och skrev om den andra gnällfittan. Dessa två är ju rätt synkade med varandra ändå så kan inte tråden få byta namn till "Tråden om Uppsalas jävligt gnälliga feminister"?
Jaylazkar är jätterolig, hur klarar man av att gång på gång säga att man visst är öppen för diskussion, så länge ingen av ens grundförutsättningar ifrågasätts.
Citera
2013-11-04, 16:04
Medlem
Fanny 2012...
varsågod Fanny och läs själv vad du skriver för ett år sedan.
Du tänker, men minns inget, du analyserar ingenting. Du bara skjuter hejvilt från höften. Dina stackars medsystrar, ja jag skriver stackars för du förvrider ju skallen på dem, står med öppna munnar och ser hur bra Fanny skjuter på allt som rör sig som är en vit man.

Det är ju egentligen för underbart, tänk Fanny möter Fanny i en diskussion.
Citera
2013-11-04, 16:18
Medlem
Lite offT men fy fan vad sorgligt att läsa vad Jaylazkar skriver.

Tänk att man är så sönderindoktrinerad att man på fullt allvar tror på patriarkatet som en sorts gud. fast kan man tro på en gud som dödar små spädbarn för att han inte får loss sitt folk ur Egypten så är det här väl lika troligt.

Ska vi skänka etn slant och köpa loss lite mark utanför Kiruna tex så kan de flytta dit och starta ett kommunistfeministisk samhälle alldeles själva.
Citera
2013-11-04, 16:21
Medlem
Citat:
Alltså tyvärr. Du verkar vara en ideologisk motståndare till den kamp jag försöker föra. Därför ser jag ingen mening med att debattera med dig.

Fannys vapendragare BRILJERAR i debattteknik i kommentarsfältet först när hon blir ordentligt satt på plats om sitt påstående att kapitalismen har rasistiska grunder.

Samma återkommande debatteknik och tankesätt som Fanny kör. Tyvärr lyckas vapendragaren inte riktigt med hela ignorans-aspekten. Det kommer väl med åren av att apa efter Fanny.

Hela inlägget + kommentarer
http://jaylazkar.se/om-min-vithet-oc...ovar/#comments
Citera
2013-11-04, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreaterTea
Fannys vapendragare BRILJERAR i debattteknik i kommentarsfältet först när hon blir ordentligt satt på plats om sitt påstående att kapitalismen har rasistiska grunder.

Samma återkommande debatteknik och tankesätt som Fanny kör. Tyvärr lyckas vapendragaren inte riktigt med hela ignorans-aspekten. Det kommer väl med åren av att apa efter Fanny.

Hela inlägget + kommentarer
http://jaylazkar.se/om-min-vithet-oc...ovar/#comments

Jag vill inte debattera med de som tycker olikt mig... hm... Jo, det har vi förstått, men Helena är det inte lite det som debatter går ut på
Citera
2013-11-04, 16:52
Medlem
laxsills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TexasTiger
Det är säkert inte laxsills fel, men han gör inte saken bättre. Han måste ju vara kastrerad för att stå ut med den människan.
Haha nej, men omskuren iallafall ;-)

Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Haha ja exakt, vad säger laxsill om det?

1200 spänn skulle hon ha för tramset också, hon fick det säkert.
Vad skulle jag säga? Varför skulle jag överhuvudtaget bry mig om hennes affärer?

Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det här med att laxsill då och då dyker upp här. Visst, vi kan ju inte hindra honom, men ärligt talat, laxsill, vad är vitsen? Och ni som ställer frågor till honom, tror ni att han ens kommer att försöka att inte ta sin partners (notera mitt ordval) sida i någon konflikt? Jag menar, vad skulle ni själva gjort? Jag säger inte att det ursäktar, men det verkar bara så lönlöst. Det är inte som om det plötsligt skulle gå upp en talgdank för honom och han med ens skulle dumpa sin gamla matrona, eller hur?
Jag tycker framför allt att det är rätt roligt.

Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
Jag tycker att det är roligt att se hur djupa hål herr Gerson kan gräva ned sig i. Speciellt eftersom han har s enormt höga tankarom sitt eget intellekt.
Nja. Jag är ganska skeptisk till mitt intellekt. Det blir lätt så efter några år som filosofistudent. En börjar inse hur mycket folk i allmänhet, filosofer i allmänhet och en själv egentligen fattar och hur mycket skit vi inbillar oss :-(

Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Hennes bloggarkiv är en guldgruva:

Inlägg som på den gamla goda tiden när Fanny hängde upp sin pojkväns tvätt ("lyckan!"), kritiserar Israel (när hon inte har en judisk pojkvän), "jag vill också vara sexig" (så att hon ser bra ut i t-shirt och trosor), positiv till surrogatmödraskap i egenskap av liberal, erkände att rasism kan vändas mot vita och rakar fittan för att tillfredsställa sina partners.
Är det jag som är den påstått judiska pojkvännen? Jag har nog jobbat rätt mycket mer med frågan om ett fritt och fredligt Palestina än vad Fanny har.
http://www.youtube.com/watch?v=xLU4THkuIsM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in