2013-11-04, 12:47
Medlem
Milixs avatar
Nånting säger mig att hunden är nån härlig mix av bull/terrier...rätt?
Citera
2013-11-04, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milix
Nånting säger mig att hunden är nån härlig mix av bull/terrier...rätt?

Var en rottis..
Citera
2013-11-04, 13:06
Medlem
Milixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celica89
Var en rottis..
En "tuffhund" iaf, som säkerligen fått arbeta och kommit till nytta på ett för rasen optimalt sätt.....

Jag har letat efter människan på fejjan men hittar ingen med det namnet, har du möjligen en länk?
Eller någon annan?
Citera
2013-11-04, 13:19
Medlem
nedboys avatar
Begåvningen hos flashbackfolket visar sig tydligt i trådar som denna. Människor ska hängas och svältas och torteras å fan vet å hans moster vad ni hittar på när ni inte ens med säkerhet vet vem som faktiskt bär ansvaret.

Det måste ju kunna hända vem som helst att djurvakten säger att djuret mår bra så slappna av i solen. Man kanske ska åken hem från resan varje dag då ändå för att kolla djuret? Ni är så jälva dumma så hälften hade räckt.

Avrätta och tortera människor har ni inga problem med heller.
Citera
2013-11-04, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Begåvningen hos flashbackfolket visar sig tydligt i trådar som denna. Människor ska hängas och svältas och torteras å fan vet å hans moster vad ni hittar på när ni inte ens med säkerhet vet vem som faktiskt bär ansvaret.

Det måste ju kunna hända vem som helst att djurvakten säger att djuret mår bra så slappna av i solen. Man kanske ska åken hem från resan varje dag då ändå för att kolla djuret? Ni är så jälva dumma så hälften hade räckt.

Avrätta och tortera människor har ni inga problem med heller.

Du kan ju själv läsa förundersökningen, det framstår rätt klart att hon ljuger om det mesta
Citera
2013-11-04, 13:38
Medlem
Lazyboness avatar
Har jag missförstått något nu eller har Sandra skyddad identitet? Ska hennes uppgifter i så fall framgå i förundersökningsprotokollet?
Citera
2013-11-04, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazybones
Har jag missförstått något nu eller har Sandra skyddad identitet? Ska hennes uppgifter i så fall framgå i förundersökningsprotokollet?
Förstod inte heller det där men hon ligger ju ute på ratsit osv så hon har nog inte skyddad identitet faktiskt, underligt..
Citera
2013-11-04, 13:44
Medlem
Det står ju en arbetsgivare registrerad i protokollet (men också att hon går på socialbidrag), får de information om det här? Tänker eftersom det är inom äldreomsorg..
Citera
2013-11-04, 13:45
Medlem
Citat:
Det står ju en arbetsgivare registrerad i protokollet (men också att hon går på socialbidrag), får de information om det här? Tänker eftersom det är inom äldreomsorg..

Kan röra sig om praktikplats för att få ut pengar från Soc. Har dock ingen aning om hur det står till där, reagerade också på det.
Citera
2013-11-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abolish
Kan mycket väl varit så, om locket var uppfällt då. Sedan måste någon spola med jämna mellanrum, annars försvinner ju allt vatten som finns i vattenlåset.

Nu står det i förundersökningen att man misstänker att den druckit toalettvattnet..

http://www.youtube.com/watch?v=ri9ob11XF_s (Videon på hunden som attackerade ungen i Brunnsparken för de som glömt)
Jag satt hela tiden och tänkte, när jag läste, att det säkert var den hunden det handlade om.. Nästan anat att man skulle få höra mer om hunden eller ägaren.

Kan det bli så att hon åker in på rättspsyk istället för finkan? Måste ju kunna gå att göra något hälsotest om även modern säger att dottern är psykisk störd typ? Eller ja "sjuk".
Citera
2013-11-04, 14:49
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Nu står det i förundersökningen att man misstänker att den druckit toalettvattnet..

http://www.youtube.com/watch?v=ri9ob11XF_s (Videon på hunden som attackerade ungen i Brunnsparken för de som glömt)
Jag satt hela tiden och tänkte, när jag läste, att det säkert var den hunden det handlade om.. Nästan anat att man skulle få höra mer om hunden eller ägaren.

Kan det bli så att hon åker in på rättspsyk istället för finkan? Måste ju kunna gå att göra något hälsotest om även modern säger att dottern är psykisk störd typ? Eller ja "sjuk".
Tyvärr så är jag inte helt säker på att den här äckliga idioten ens åker in för detta. Jag misstänker att en hunds liv inte är mer värt än lite böter i dagens Sverige.
Citera
2013-11-04, 16:39
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Du kan ju själv läsa förundersökningen, det framstår rätt klart att hon ljuger om det mesta

Fast frågan kvarstår (FORTFARANDE): Hur vet ni det innan ni har läst förundersökningen? Det är den enda frågan jag har frågat hela tiden. Men ingen kan svara på den? Det är just det som visar hur obegåvade ni är. Att ni inte ens kan analysera en enkel text och hitta på saker om mig säger bara hur små och fega ni är.

Kan man få ett svar på den enda fråga jag har ställt tro? Klarar du det tror du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in