Citat:
Ursprungligen postat av
Celica89
Men de där stämmer ju inte? Hon var inte ens med när de öppnade lägenheten ju enligt förundersökningsprotokollet... Facebook konversationen motbevisar också det.
Den här jävla kärringen borde fan få lida, jag fattar inte.. ville bara spy nr jag såg bilderna på den stackars hunden

Blev knas när jag citerade, var det här jag skulle svara på:
"Han såg ut som han gjorde därför att jag åkte till utlandet. Jag hade pratat med en kompis som skulle passa hunden. Han hade mina lägenhetsnycklar. Jag hade lämnat dem i hans brevlåda 2-3 timmar innan jag åkte. Jag ringde innan men han var inte hemma och kunde ta emot dem själv i handen. Han sa till mig att jag skulle lägga dem i hans brevlåda och att han skulle hämta Diesel när han kom hem.
Han skulle ta hand om Diesel i tre-fyra veckor.
Vi hamnade sedan i ett bråk. Han svarade inte när jag ringde honom från utlandet efter det. Han skrev bara i ett meddelande att "Diesel mår bra, det är inga problem med honom. Han hade även Diesel i sin lägenhet". Jag antog att allt var som det skulle med Diesel. När jag kom hem så hade han fortfarande mina nycklar. Jag hade bara en nyckel till lägenheten, han hade dem så jag hämtade mina nycklar hos honom när jag kom hem samma dag. När jag kom hem till min lägenhet så hittade jag Diesel i det skick han var. Det såg ut som hej kom och hjälp mig i lägenheten.
Jag ringde honom och han kom till min lägenhet. Han sa sedan att det är inte var hans skyldighet att ta hand om min hund. Han hotade mig med att han skulle anmäla mig."