2013-11-04, 16:45
Medlem
nackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undici
Förundersökning B 13559-13 i Göteborgs Tingsrätt.

Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Fast frågan kvarstår (FORTFARANDE): Hur vet ni det innan ni har läst förundersökningen? Det är den enda frågan jag har frågat hela tiden. Men ingen kan svara på den? Det är just det som visar hur obegåvade ni är. Att ni inte ens kan analysera en enkel text och hitta på saker om mig säger bara hur små och fega ni är.

Kan man få ett svar på den enda fråga jag har ställt tro? Klarar du det tror du?

Du kan ju testa att läsa förundersökningen själv.
Citera
2013-11-04, 17:04
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Fast frågan kvarstår (FORTFARANDE): Hur vet ni det innan ni har läst förundersökningen? Det är den enda frågan jag har frågat hela tiden. Men ingen kan svara på den? Det är just det som visar hur obegåvade ni är. Att ni inte ens kan analysera en enkel text och hitta på saker om mig säger bara hur små och fega ni är.

Kan man få ett svar på den enda fråga jag har ställt tro? Klarar du det tror du?
Om du inte klarar av att läsa den, så kanske du skall prova och skriva till tingsrätten och be att få den som ljudfil?
Citera
2013-11-04, 17:10
Medlem
Citat:

Jag antog att den frågan du ställde innan var riktad till mig eftersom jag inte antog att hon var skyldig innan jag läste förundersökningen.. Vet inte riktigt vart du vill komma med det här?
Citera
2013-11-04, 17:39
Medlem
NonstickTeflons avatar
Är detta hon:

https://www.facebook.com/sandra.sinani.3
Citera
2013-11-04, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Låter som en pundare. De tenderar att skaffa en massa djur som de vanvårdar. Hoppas hon dör i en mycket smärtsam och utdragen överdos.

Det kan röra sig om en blattemadrass också. En vars kille åkt in så hon fick uppgiften att passa "Tyson" medan Achmed sitter inne några månader.
Citera
2013-11-04, 17:43
Medlem
Djurplågarens namn:

Sandra Sundblad (Sandra Theresé Sundblad ) 19910602-1844

Facebook: Sandra Sinani ( Går även under ALIAS: ) Sandra Sinani

22-åringen trodde att hon hittat sitt livs kärlek nere i Makedonien. Hon åker ner utan att säga någonting till någon, lämnar sin stackars hund hemma i över en månad. Hunden är ensam hemma, livnärar sig på vatten i toaletten (FUP
1400-K76100-13) Grannar går in i lägenheten, hittar den avmagrade hunden. Som också fått en svår ögoninflammation. Tyvärr så måste veterinären avliva hunden.

Sandra Sundblad är oansvarig, självisk, lögnaktig samt opålitlig. Hennes beteende påminner om en narkoman.

Sandra Theresé Sundblad 19910602-1844 Brottsmisstanke / Anledning till förhöret
Djurplågeri alt Brott mot Djurskyddslagen 20130318 XXXXXXX 8, Hisings Backa. (gammal adress)

http://www.grannar.se/annonser/visa/annons311434.htm

sandra Sinani

Sandra Sundblad (Sandra Theresé Sundblad ) 19910602-1844 Har jobbat/jobbar inom vård och omsorg. Känns inte särskilt bra när hon vanvårdat en hund till döds. Verkar som om Sandra Sundblad är flitig på att skada/vanvårda hjälplösa.

Vill du att hon tar hand om dig när du behöver det?
Citera
2013-11-04, 17:48
Medlem
NonstickTeflons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doitrightnow
Djurplågarens namn:

22-åringen trodde att hon hittat sitt livs kärlek nere i Makedonien. Hon åker ner utan att säga någonting till någon, lämnar sin stackars hund hemma i över en månad. Hunden är ensam hemma, livnärar sig på vatten i toaletten (FUP
1400-K76100-13) Grannar går in i lägenheten, hittar den avmagrade hunden. Som också fått en svår ögoninflammation. Tyvärr så måste veterinären avliva hunden.

Sandra Sundblad är oansvarig, självisk, lögnaktig samt opålitlig. Hennes beteende påminner om en narkoman.

Djurplågeri alt Brott mot Djurskyddslagen 20130318 XXXXXXX 8, Hisings Backa. (gammal adress)

sandra Sinani

Sandra Sundblad (Sandra Theresé Sundblad ) 19910602-1844 Har jobbat/jobbar inom vård och omsorg. Känns inte särskilt bra när hon vanvårdat en hund till döds. Verkar som om Sandra Sundblad är flitig på att skada/vanvårda hjälplösa.

Berättigad fråga. Jag skulle inte ens vilja att hon tog hand om mina avklippta tånaglar.
Citera
2013-11-04, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Det kan röra sig om en blattemadrass också. En vars kille åkt in så hon fick uppgiften att passa "Tyson" medan Achmed sitter inne några månader.

Enligt henne själv har hon haft hunden sen den var 8 veckor gammal och den var 2,5-3 år när den avlivades :/
Citera
2013-11-04, 17:57
Medlem
Djurplågarens namn:

sandra Sinani

Edit:
( FUP )1400-K76100-13 )
Namn
Sundblad, Sandra Theresé
Personnummer
19910602-1844
Tilltalsnamn
Theresé
Kallas för Öknamn Kön
Kvinna
Födelseförsamling
Angered
Födelselän Födelseort utland
Medborgarskap Hemvistland Telefonnr
076085841x: Mobiltelefon

Adress

Göteborg
Folkbokföringsort
Göteborg
Senast kontrollerad mot folkbokföring
2013-08-14
Föräldrars/Vårdnadshavares namn och adress (beträffande den som inte fyllt 20 år)
Utbildning
Yrke / Titel
Arbetsgivare
Uggledals Äldreboende ( Gammal???? )
Telefonnr
Anställning (nuvarande och tidigare)
Arbetsförhet och hälsotillstånd
Kompletterande uppgifter
Uppgiven inkomst
0
Maka/make/sambos inkomst
Försörjningsplikt
Förmögenhet
0
Kontroll utförd
Taxerad inkomst
212
Taxeringsår
2012
Maka/make/sambos taxerade inkomst
Taxeringskontroll utförd av
xxxxxxxxx
Datum
2013-09-06
Citera
2013-11-04, 18:08
Medlem
Går väl en röd tråd genom denna hunds uppfostran:

Dålig uppväxt för hunden -> lånar ut hunden ansvarslöst till nån random som inte kan kontrollera den så den biter en unge.

Hon skiter i sin hund när hon åker iväg till nån slirig snubbe som ska passa den..

Nej den här tjejen ska inte ha hund..
Citera
2013-11-04, 18:24
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celica89
Jag antog att den frågan du ställde innan var riktad till mig eftersom jag inte antog att hon var skyldig innan jag läste förundersökningen.. Vet inte riktigt vart du vill komma med det här?

Vart jag vill komma? Jag ifrågasätter när människor uttrycker att de vill tortera en tjej utan att kunna veta om hon är skyldig till ett brott eller inte. Jag tycker det säger rätt mycket om en männsika och dess begåvning.
Citera
2013-11-04, 19:16
Medlem
Undrar om socialen vet om att hon under en dryg månad befann sig i Makedonien...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in