Citat:
va, så jävla bitter ska den inte vara, det ska liksom vara ton av kaffe.det där låter ju som något är fel. reklamera.
Citat:
se ovan.
Citat:
visst är den "dyr". men med tanke på att processen är lång och att du behöver väldigt mycket äpplen för att få fram denna makalöst goda dryck så blir kostnaden därefter.å andra sidan är ju detta inget du hinkar idag utan något du verkligen sitter och sippar på.
ja. man är lite uppe i varv. man får helt enkelt glömma bort det ett tag och sen börja ladda i april igen.
något som jag är lite skeptisk inför är själva upplägget, som tidigare 3 öl/bryggeri/session och nu då 2 öl/session. i år så var det flera bryggerier som körde samma uppsättning genom alla passen.
då känns ju verkligen det rosa passet överflödigt. jag hoppas att de har styrt upp detta i år annars kommer jag bli lite gnällig. speciellt med tanke på att det är en slant man lägger ut och man måste ta ledigt från jobbet för att vara på plats på fredagen, och även behöver göra en till övernattning.
Så fick hälla den tbx i flaskan från glaset. Kanske lämpar den sig bättre i matlagning, får prova typ steka köttfärs i det eller något.