2013-11-03, 23:07
  #11665
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Har ett liknande lag, http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=j141J8SAbjxa:360

Ska också dra in Lewandowski när pengarna finns, men jag börjar undra om jag verkligen ska göra det. Mandzukic är helt sjuk i huvudet för mig, och funkar mycket bra med draxer bakom och Auba till höger. Övriga förbättringar ni tycker att jag ska göra med laget?

Bumpar denna för lite inputs!
Citera
2013-11-03, 23:20
  #11666
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jipp0
Jag spelade i div 1 på fifa 13 men på fifa 14 har jag max kommit till div 2 och nu spelar jag i div 5. Jag undrar vart jag gör fel, jag har väldigt svårt att göra mål, när jag går över till motståndarens halva plan då stannar jag bara oftast och tappar bollen. Vad bör jag göra för att förbättra mig?
Hur ska vi kunna svara på det?
Citera
2013-11-04, 00:27
  #11667
Medlem
Weeruuns avatar
God kväll! Någon som kan länka mig sidan där man kan se vad spelarna kostar?
Har för mig att någon länkade en sida där priserna var exakta, inte futhead alltså.
Citera
2013-11-04, 00:30
  #11668
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weeruun
God kväll! Någon som kan länka mig sidan där man kan se vad spelarna kostar?
Har för mig att någon länkade en sida där priserna var exakta, inte futhead alltså.
www.ultimateteamtrading.net
Citera
2013-11-04, 01:23
  #11669
Medlem
elementalitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
IF Enyeama känns trolig, sjuka räddningar mot monaco
haha du kollade också på tv4 sport va?
Han spelade helt sjukt bra och räddade skott från mål farlige Falcao och Riviere.
Enligt kommentatorn var det hans 7de nolla han hållt irad i Ligue 1!
Ot: efter Lilles andra mål tänkte jag bara hahaha svettigt mål!
Citera
2013-11-04, 01:37
  #11670
Medlem
elementalitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Bästa CDM spelaren från serie a?
mannen CDMS ? mannen!
Det finns ju helt otroligt mycket bra cdms och mittfältare i serie !
får mig att vilja göra ett lag med 5 mittfältare i :O.
men om du vill höra om den bästa starkaste svartaste längsta vackraste cdmen är det my nigga Paul Pogba.
Mannen den här snubben är fett OP han har bollkontroll, dribbling, styrka, passningar, skott, nickar, han kan försvara som en jävla kung han är the bawsa.

le lista le beast cdms seria A
1.Motherfuckin Pogba u better recognize that shit right now Recognize!!!
2.Pirlo eller Vidal jag kan inte bestämma mej

Jag har inte prövat marchisio men jag kan tänka mig att han är skitbra
Juste De Rossi också har jag inte prövat men han är alltid en farlig motståndare
(jag har använt De Rossi o Marchisio i head to head)
Citera
2013-11-04, 03:23
  #11671
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elementality
mannen CDMS ? mannen!
Det finns ju helt otroligt mycket bra cdms och mittfältare i serie !
får mig att vilja göra ett lag med 5 mittfältare i :O.
men om du vill höra om den bästa starkaste svartaste längsta vackraste cdmen är det my nigga Paul Pogba.
Mannen den här snubben är fett OP han har bollkontroll, dribbling, styrka, passningar, skott, nickar, han kan försvara som en jävla kung han är the bawsa.

le lista le beast cdms seria A
1.Motherfuckin Pogba u better recognize that shit right now Recognize!!!
2.Pirlo eller Vidal jag kan inte bestämma mej

Jag har inte prövat marchisio men jag kan tänka mig att han är skitbra
Juste De Rossi också har jag inte prövat men han är alltid en farlig motståndare
(jag har använt De Rossi o Marchisio i head to head)

Brutal OT från min sida men detta är fan i mig natthumor på hög nivå, tack, mannen!

OnT: Jag skulle nog säga att DDR är den absolut bästa defensiva mittfältaren medan Vidal är mer allsidig. Så det beror på vad du är ute efter antonaugustsson.
Citera
2013-11-04, 08:03
  #11672
Medlem
psonbs avatar
efter att ha testat ribery i 20 matcher och jag tycker han stort sett var osynlig större delar av matcherna och flera grova missar på returer så sålde jag han och införskaffa mig if reus vilket var en av de bättre saker jag gjort i fifa 14, vilket skott!

Mitt lag:
http://www.futwiz.com/en/squad/131755

Är fundersam över mina workrates defensivt har ingen defensiv workrate på någon spelare så undrar om ni vet någon bra cdm eller annat backpar som kan rädda upp alla genomskärare...
oftast det jag faller på.

Även om någon anser neuer va bättre än adler fick adler i pack så har kört med han hitills?
Citera
2013-11-04, 08:17
  #11673
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gummibooten
någon som har vad det krävs att sätta ihop en trupp på 190 i rating? är omöjligt, kommer bara upp i 89, alla spelare är tillgängliga!
http://www.futhead.com/14/squads/2046135/
Citera
2013-11-04, 09:05
  #11674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jipp0
Jag spelade i div 1 på fifa 13 men på fifa 14 har jag max kommit till div 2 och nu spelar jag i div 5. Jag undrar vart jag gör fel, jag har väldigt svårt att göra mål, när jag går över till motståndarens halva plan då stannar jag bara oftast och tappar bollen. Vad bör jag göra för att förbättra mig?
det är mycket svårarare i år, låg själv och pendlade mellan 1:an oc som sämst 3:an förra året vann tillochmed ettan mellan varven på 13. I år har jag som bäst kommit till trean. Känns som att matchningen i år är bättre,
Citera
2013-11-04, 09:09
  #11675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psonb
efter att ha testat ribery i 20 matcher och jag tycker han stort sett var osynlig större delar av matcherna och flera grova missar på returer så sålde jag han och införskaffa mig if reus vilket var en av de bättre saker jag gjort i fifa 14, vilket skott!

Mitt lag:
http://www.futwiz.com/en/squad/131755

Är fundersam över mina workrates defensivt har ingen defensiv workrate på någon spelare så undrar om ni vet någon bra cdm eller annat backpar som kan rädda upp alla genomskärare...
oftast det jag faller på.

Även om någon anser neuer va bättre än adler fick adler i pack så har kört med han hitills?

Intressant, håller på att spara till just ribery, körde han på 13 och han vara sjukt bra där. Neuer är så djävla bra på detta spelet klart bättre än förra upplagan. Kör han med handske och stora skillnaden mella honom och Adler är att han inte släpper så många returer och hans positionering är grym.
Citera
2013-11-04, 09:15
  #11676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Det är varken otur eller att dem hatar dig. Allmänt känt att +90% innehåller skit.
Skulle nog säga 99% jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in