Citat:
Ursprungligen postat av
Rolle55vakt
Hej jag är noob på fut. Jag har några frågor:
Vad fyller de olika färgerna på korten för funktion? tex brons guld silver?
De har egentligen ingen funktion alls. 0-64=Brons, 65-74=Silver och 75+=Guld
Citat:
Kan spelarna bli bättre och få högre värden? kan ett silverkort bli guld?
Nej.
Citat:
För man kan ju köpa träningskort, då borde ju total värdet bli bättre?
Träningskorten gör så att spelaren bättre under en match, totalvärdet går inte upp något då fast statsen på kortet höjs.
Citat:
Sista frågan, vad gör egentligen kemin i laget?
Det gör så att laget spelare bättre tillsammans, spelare tar fler löpningar och om spelarna har max i deras personligakemi så boostas deras ingame stats.